p.o.v. Luke
Als we bij het einde zijn van het ritje wil Calum uitstappen. Maar toen hij opstond flikkerde hij weer terug in het bootje. Na een tijdje staan we buiten de uitgang en wil Minthe perse naar Ravelijn. Ik weet niet wat het is net als de andere jongen dus we volgen gewoon Minthe. We lopen naar binnen. Dan roept Nathalie heel hard ''unicorn!!!''. Nadat ze dat gezegd heeft rent ze naar een paard. ''Nathalie dat is gewoon een pa...'' ''Ssst verpest nou haar dromen niet'' zegt Minthe. Dan lopen we naar een podium en gaan er zitten. ''He nou voelen jullie een keer hoe wij we altijd voelen als we naar een concert gaan van jullie''zegt Minthe. Meteen dat ze dat heeft gezegd begint de show. De show gaat over 4 kinderen die een staat redden maar ik snap er niet echt veel van.
We zijn onderweg om iets te eten. Ik heb Nathalie's hand vast terwijl we lopen. Ik wil een selfie nemen maar net op het moment dat ik de knop indruk roept Michael ''Foto bom!!''. Hij springt tussen ons. ik kan nog net mijn evenwicht houden. Maar een voordeel: We hebben wel een grappige foto. We lopen verder als ik zie dat een gast naar Nathalie zit te staren. Ik sla mijn armen beschermend om haar een en geef de gast een blik van: What the fuck gast?? Ze is van mij begrepen. Hij geeft me een blik: Rustig maar gast. Volgens mij heeft Nathalie het een beetje door omdat ze me een kus op mijn wang geeft en me aankijkt met haar cute ogen.
(Paar uur later in de bus)
Iedereen doet weer iets voor zich zelf net als vanmorgen. Nathalie is weer tegen me aan inslaap gevallen. niet dat ik het erg vind, maar ik kan er niet echt van genieten omdat ik zelf ook inslaap val.
Ik word wakker door een flitsen geluid. Ik doe voorzichtig mijn ogen open en zie dat Minthe een foto van ons maakt. ''Sorry ik kan er niet aan doen. Jullie zijn gewoon zo cute samen''. Door die worden van Minthe krijg ik zelf ook een glimlach op mijn gezicht. Ik kijk naar recht en zie dat Nathalie nog steeds haar ogen dicht heeft. Ik schut haar arm een beetje waarop ze antwoord. ''Mama nog 5 seconde school kan wel wachten''. ''Haha ze zei 5 seconde''zegt Michael droog. Dan opens ze haar ogen en kijkt snel om haar heen. ''We zijn niet je moeder maar je moet toch opstaan want we gaan de bus uit''Zegt Minthe. Iedereen doet wat ze zegt en loopt op zijn gemak de bus uit. Als ik uitstap voel ik een koude bries in mijn gezicht. Iedereen neemt afscheid van elkaar en na een kus op Nathalie's wang vertrekken we. Als ik de huis deur inloop voel ik dat ik uitgeput ben. Ik zeg wel truste tegen de jongens en loop meteen naar boven. Kleed me om poets mijn tanden en nog andere dingen die je doet voor je gaat slapen. Daarna spring ik in mijn bed en verstop me onder de warme dekens en die nacht droom ik hoe ik Nathalie op een date moet vragen. Als ik wakker word bedenk ik me dat het zaterdag is. Oke als ik Nathalie nog voor de middag vraag kunnen we vanavond nog uit.
p.o.v. Nathalie
Ik word wakker door het licht wat door mijn raam schrijnt. De hitte voelt fijn. Ik schuif mijn deken voorzichtig van me af en stap uit bed. Ik kijk op mijn wekker. Echt kan ik een keer uitslapen word ik om 7:00 wakker. Ik kleed me aan en loop naar beneden. Ik maak een ontbijtje voor mezelf en open mijn berichten. Mam en pap zijn alweer op zakenreis dus lekker lonely. ik ontgrendel mijn mobiel en kijk even door mijn berichten. Dan komt er ineens Pinguïn Lukey bericht. Ja dat is zijn naam op whatapp laat me. Ik open hem.
L: Nog plannen dit weekend??
N: Nee jij??
L: ook niets
N: Forever lonely. Welkom bij de groep
L: haha dat is een goede
N: maar omdat we toch niets te doen hebben kunnen we misschien wel iets samen doen?
JE LEEST
SUPERHELDEN?! Nee niet echt
FanfictionNathalie heeft een normaal leven. Of ja normaal? Een leven van een tiener is nooit normaal. Ze heeft een lieve vriendin en is goed op school. Maar wat gebeurt er als er een nieuwe jongen in de klas komt en ze op hem verliefd word? en wat als al...