p.o.v. Luke
Ik open mijn ogen en zie dat Nathalie in mijn armen ligt. Ik hou haar nog wat steviger vast. Ik kan niet bedenken dat ze dadelijk weer naar huis moet. Ze ziet er echt schattige uit zelfs als ze slaapt. Ik denk dat ik haar ook zo leuk vind omdat ze stoer kan doen maar toch dat schattige in haar blijft houden. Ik ga met mijn hand door haar krullerige haar en druk een kus op haar voorhoofd. Dan roept Michael''Eten slaapkoppen!''. Nathalie schrikt wakker. Het ziet er dom uit maar toch schattig dus ik kan mijn lach niet inhouden. ''Wie riep dat?''vraagt ze als ze door haar ogen wrijft. ''Michael denk ik''zeg ik twijfelachtig. ''Oke dan krijgt hij sowieso nog een payback''zegt ze en we stappen uit bed. We maken ons klaar en lopen naar beneden. De rest zit al aan tafel. We gaan erbij zitten. Ik pak een boterham en beleg hem. Ik neem een hap als Michael zegt''He we hebben de eerste 2 uur vrij!''. Iedereen juicht. Echt de dag dat ik thuis mag blijven hebben we 2 uur vrij?! Heb ik ook altijd. Als we allemaal ons eten ophebben zegt Nathalie''Ik ga even Minthe bellen''. Iedereen knikt en ze loopt naar boven. ''En hoe zit het nou tussen jullie''zegt Calum en port in mijn zij. Ik word rood en zeg''Wat bedoel je?''vraag ik. ''Gast ga er nou niet omheen draaien. Jullie zijn echt perfect voor elkaar''zegt Ashton. ''Denk je?''vraag ik. Alle drie knikken ze. Ik word nog roder. De jongens moeten lachen om mijn tomaten gezicht. ''Wat is er zo grappig?''vraagt Nathalie die de keuken weer inloopt met telefoon in haar hand. ''Niets''zegt Calum. Ze haalt haar schouders op en gaat weer langs me zitten. ''Minthe komt dadelijk hier naartoe''zegt ze. Iedereen gaat zijn eigen kant op. Ik zit met Calum op de bank. Ik zepp wat rond op de tv. Dan komt Michael de kamer binnen lopen en zegt''Ik verveel me!''met een kreun. ''Woordenspel''vraagt Ashton. ''Wat is dat?''vraagt Nathalie. ''Het is niet netjes om mensen af te luisteren''zegt Calum. Nathalie steekt haar tong naar hem uit en zeg''Vertel nou maar wat voor spel het is''Hyper. ''Je moet een woord zeggen van een onderwerp en dan moet de volgende een woord verzinnen met de laatste letter en het zelfde onderwerp. ''Ik doe mee''zegt Minthe die de kamer in komt lopen. ''Hoe kom jij hier binnen?''vraag ik. ''Die vraag heb ik al jaren opgegeven. Ze komt overal binnen''zegt Nathalie schouder ophalend. Iedereen gaat op de bank zitten en Calum zegt''Het onderwerp is in huis''. ''Ik begin. Koekenpan''zegt Nathalie snel. ''Nest''zegt Minthe. ''Tas''zegt Michael. Nu is het mijn beurt dus ik zeg''sok''. ''Kast''zegt Ashton. Zo gaat het door tot Michael, Minthe en Nathalie over zijn. ''Fietssleutel''zegt Michael. ''Leesboek''zegt Nathalie. Dan gaat Minthe stotteren. ''U, u, Ik geef op''zegt ze. ''Kerstbal''zegt Michael. ''Leeslamp''zegt Nathalie. ''Jongens we moeten nu gaan anders komen we te laat''zegt Minthe. We staan op en zwaaien ze uit. ''Maar het spel is nog niet voorbij!!''roept Michael voordat ze de straat uit zijn. ''Komt goed. Ik ga toch winnen''schreeuwt Nathalie terug. We lopen weer naar binnen als ik vraag''Film?''. Ze knikt instemmend. Ze loopt de keuken in en komt later terug met drinken en knabbels. Ik zoek een film en doe hem in de dvd-speler. We gaan allebei op de bank liggen. Ik druk nog een kus op haar voorhoofd voordat we weer naar de tv kijken.
p.o.v. Nathalie
Ik weet niet hoe de film heet maar het is een grappige roman. Luke slaat zijn armen stevig om mij heen en zorgt dat ik dichter bij heb zit. Ik kijk recht recht in zijn ogen en onze gezichten gaan automatisch dichterbij elkaar. Dan zitten zijn perfecte lippen op de mijne. Ik voel weer vlinders net als de eerste zoen. Zijn tong vraagt om toestemming. Die geef ik hem. De zoen word ruwer. Na een pittig lange tijd trek ik terug en ga weer tegen hem aan liggen. Hij slaat zijn armen weer stevig om mij heen. Het voelt gewoon perfect. Na zoon drie films kijk ik op de klok. Wow de tijd gaat echt snel als je het gezellig hebt! ''Ik ga even iets te eten maken''zeg ik en sta op. ''Ik help wel''zegt Luke en staat ook op. We lopen naar de keuken. ''Oke wat zullen we maken?''vraag ik. Luke haalt zijn schouders op. Ik denk diep na. Ja ik weet het!''Panini!''. Hij knikt instemmend. Ik pak alles uit de koelkast en leg het op tafel. ''Ik zie dat we dadelijk wel even naar de supermarkt moeten''zeg ik. ''Komt goed''zegt hij. We belegen de broodjes met van alles en doen ze onder het tosti ijzer. Als ze lang genoeg eronder hebben gelegen haal ik ze eruit en leg ze op twee borden. Ik geef er een aan Luke en we gaan zitten aan de tafel. Ik pak ook pen en papier om op te schrijven wat we nodig hebben. Als we het op hebben en alles hebben opgeschreven lopen we naar de winkel.
JE LEEST
SUPERHELDEN?! Nee niet echt
FanfictionNathalie heeft een normaal leven. Of ja normaal? Een leven van een tiener is nooit normaal. Ze heeft een lieve vriendin en is goed op school. Maar wat gebeurt er als er een nieuwe jongen in de klas komt en ze op hem verliefd word? en wat als al...