p.o.v. Michael (Nieuw)
We zijn aangekomen bij school en zetten onze fietsen weg. We lopen naar binnen en ik zie dat Sara en haar meelopers er ook al zijn. Dan zie ik dat ze naar ons toe wil lopen. Ik tik Luke zijn schouder aan. Ik wijs naar Sara en zeg ''Gast. Ze komt weer''. ''He hoe gaat het schatje''vraagt Sara bitcherig. ''ugg ik moet kotsen''zeg ik en doe alsof ik moet overgeven. Dan gaat de bel. Sara loopt weg. ''Goed bedacht van dat kotsen''zegt Minthe en geeft me een highfive. ''thanks''zeg ik. Ik neem afscheid van iedereen en loop naar mijn kluisje. Ik pak de spullen die ik nodig heb en loop naar het geschiedenislokaal. Ik zie dat Calum er al is. Ik ga naast hem zitten en hij vraagt''Wanneer gaat die Sara ophouden met irriteren?''. ''Ik zou het niet weten, maar ik hoop snel''geef ik antwoord. Dan komt de meester naar binnen en begint de les.
De bel gaat dat betekent dat we de 2de pauze hebben. Ik loop naar mijn kluisje en gooi mijn spullen er in. Als ik dat heb gedaan loop ik naar beneden en zie dat iedereen er al zit. ''He gasten''zeg ik. ''He''zeggen ze allemaal behalve Minthe die zegt''Zins wanneer ben ik een gast?''. ''O je snapt wat ik bedoel''zeg ik. Dan komt Sara weer naar ons toe lopen. ''Echt heeft zij geen leven of zo?''vraag ik. Niemand geeft antwoord omdat Sara begint te praten tegen Luke. ''He schatje hoe gaat het vandaag?''. '''Voor de duizendste keer ik ben je schatje niet!''zegt Luke best pist. ''Hoe moet ik je dan noemen? Babe? Luke puk?''vraagt ze. ''Niks gewoon Niks''zegt Luke nu nog pisser. ''Oke dan noem ik je Niks''zegt Sara en gaat op schoot zitten bij Luke. Dan gaat de bel. Luke duwt Sara van zijn schoot en zegt ons gedag. Ik loop met Ashton naar mijn kluisje omdat onze kluisjes dicht bij elkaar zitten en we dadelijk de zelfde les hebben. ''Gelukkig dat Nathalie hier niet was. Die zou echt gekwetst zijn''zegt Ashton. ''Even een ander onderwerp. Heb jij al gehoord dat we volgend jaar op tour gaan?''zeg ik. ''Wat?! Nee! Cool man!''zeg hij. We lopen naar het klaslokaal en gaan op onze vaste plekken zitten. ''Misschien willen Nathalie en Minthe dan wel mee''zegt Ashton. ''Ik denk het niet want hun gaan ook werken aan hun toekomst''zeg ik. ''O ja daar heb je wel gelijk in, maar we kunnen het toch gewoon vragen? misschien gaan ze toch wel mee''zegt Ashton. Ik wou nog antwoord geven maar de juf begint met de les.
School is afgelopen en ik loop het gebouw uit met Luke. ''Wat gaan we dadelijk eigenlijk doen?''vraagt Luke. ''We gaan allemaal verschillende dingen doen. Calum wil videogame, Ashton weet ik niet, Ik ga denk ik gewoon chillen in mijn kamer en Minthe wil gaan koken met Nathalie''zeg ik. Luke knikt. We pakken onze fietsen en we fietsen met zijn alle naar huis. Als we naar binnen lopen zien we dat Nathalie ligt de slapen op de bank in de woonkamer. Calum komt net de keuken uitgelopen. ''Gast hoe heb je haar laten slapen? bij mij was ze door het huis aan het springen''zegt Ashton. Hij haalt zijn schouder op en zegt''Sommige kunnen het en sommige niet''. ''Ik maak haar dadelijk wel wakker ik ga eerst de spullen klaar zetten''zegt Minthe. Nathalie schiet wakker en zegt''Wat gaan we doen?!''. ''Het is niet aardig om mensen af te luister''zeg ik. Ze steekt haar tong naar me op en vraagt nog een keer''Wat gaan we nou doen?''. ''We gaan iets bakken''zegt Minthe. Nathalie staat meteen op en rent naar Minthe. ''Kom dan gaan we beginnen''zegt ze. Ik loop naar boven en plof neer op mijn bed. Ik pak mijn telefoon en check even mijn berichten. Na een uurtje roepen 2 meiden''Klaar''. Ik doe mijn telefoon terug in mijn broekzak en loop naar beneden. Ik zie dat de andere jongens al beneden zijn. Ik ga er bij staan. ''Waarom hebben ze ons geroepen denken jullie?''vraagt Ashton. Iedereen haalt zijn schouders op. Dan horen we geroep vanuit de keuken. ''3,2,1 De meiden komen met een taart de keuken uitgelopen. Wacht! staan er nou 5 Seconds of Pokemon?! ''Echt? menen jullie dit?''vragen we allemaal tegelijkertijd. Ze knikken allebei en beginnen te lachen. Ze moeten zo hard lachen dat ze als otters lijken. Toen we dat zagen schoten we ook in de lach. ''Wie wil er een stukje?''vraagt Nathalie. ''Mag ik het hoofd van Michael?''vraagt Luke. ''Dan wil ik het hoofd van Ashton''zeg ik. Uiteindelijk zitten we allemaal aan tafel met een stuk taart en wat drinken. ''Film avondje?''vraagt Minthe uit het niets. Iedereen is er mee eens. ''Maar ik kies de film''zegt Minthe.''Gaan we ook pizza bestellen?''vraag ik. Ik hou gewoon van pizza. ''Waarom alleen maar pizza?''vragen de meiden. ''Die vraag hebben we al lang opgegeven''zegt Luke. Iedereen knikt instemmend. Als iedereen klaar is met eten zetten Minthe en Nathalie de bordjes en glazen in de keuken en Wij lopen naar de woonkamer.
JE LEEST
SUPERHELDEN?! Nee niet echt
FanfictionNathalie heeft een normaal leven. Of ja normaal? Een leven van een tiener is nooit normaal. Ze heeft een lieve vriendin en is goed op school. Maar wat gebeurt er als er een nieuwe jongen in de klas komt en ze op hem verliefd word? en wat als al...