p.o.v. Luke
Ik word wakker en zie dat Nathalie niet meer in mijn armen ligt dus ik besluit me aan te kleden. Als ik dat gedaan heb check in nog even mijn telefoon. Ik open twitter.
''WHAT THE FUCK?!''
Ik zie Koen met Nathalie hand in hand lopen. Ze kijkt verliefd naar hem. Ik lees snel de tekst eronder.
''Misschien heb je gemerkt dat dit meisje veel tijd doorbrengt met Luke Hemmings en we dachten allemaal dat ze iets hadden, maar hier is het bewijs dat het niet waar is. Dus geen stres fangirls''.
Ik voel dat de woeden en boosheid me overneemt. Ik schop de tas voor me weg en hij komt tegen een kastje waar een foto van mij en Nathalie opstond. Hij valt en breekt, maar wat boeit mij dat nog. Ze houd toch niet van me.
Ik loop naar beneden en zie dat Nathalie op de bank zit. Ik loop naar haar toe en roep
''Hoe kon je?!''.
''Wat kon ik?''.
''Je weet best waar ik het over heb!''.
''Luke gaat het goed met je?''.
''Ja maar met jou niet''.
p.o.v. Nathalie.
Ouw die deed pijn. Wat is er toch mis met hem?
''Luke nu snap ik er echt niets meer van''.
Hij haalt zijn telefoon uit zijn broekzak en houd hem voor mijn gezicht, maar hij trilt zo dat ik het niet kan zien. Ik pak mijn telefoon vast en kijk goed. O DIT KUN JE TOCH NIET MENEN!!
''Luke geloof jij echt die bullshit?''.
''Je ziet toch die foto!!''.
''Als je goed kijkt zie je dat het fotoshop i.....''.
''Ik wist dat je niet van me hielt!!''roept hij nog en loopt dan de buitendeur uit.
Tranen rollen over mijn wangen. Waarom gelooft hij die onzin?! Ik ben zo klaar met hem. Niemand snapt echt hoe ik in elkaar zit!
Ik loop naar boven en begin mijn kleding in mijn koffer te stoppen. Dan zie ik de foto van Luke en mij op de grond liggen. Ik weet niet waarom, maar neem hem toch mee. Kan ik hem later nog verbranden als ik terug in Nederland ben.
Ik bel een taxi en schrijf een briefje voor Minthe.
''Lieve Minthe
Sorry dat ik dit doe, maar ik kan er niet meer tegen.
Ik ben terug naar Nederland.
Als je het niet snapt vraag het maar aan Luke.
xxNathalie''.
Ik hoor dat er een auto stopt voor het huis. Ik gooi mijn koffer in de kofferbak en zeg de man gedag. Ik stap in en hoor iemand nog ''Nathalie'' roepen. Ik let er niet op en zeg dat we kunnen vertrekken.
p.o.v. Michael
Ik word wakker en hoor een auto voor het huis. Ik besluit om even te kijken. Als ik beneden ben zie ik een briefje liggen. Ik lees het, maar bedenk dat het Nederlands is en ik het niet kan lezen.
Ik loop naar de deur en zie Nathalie instappen in een taxi.
''Nathalie''Roep ik, maar ze hoort me denk ik niet want ze stapt gewoon in. Aan haar gezicht te zien heeft ze gehuild. Dan komt er nog een taxi voorbij. Ik geef een sein zodat hij stopt. Ik stap in en zeg dat hij de andere taxi volgt.
JE LEEST
SUPERHELDEN?! Nee niet echt
FanfictionNathalie heeft een normaal leven. Of ja normaal? Een leven van een tiener is nooit normaal. Ze heeft een lieve vriendin en is goed op school. Maar wat gebeurt er als er een nieuwe jongen in de klas komt en ze op hem verliefd word? en wat als al...