Niet zoon gezellig gesprek

17 1 1
                                    

p.o.v. Luke

waar heeft die gast het over? "want Nathalie en ik hebben iets".'' Vroeger was ze van mij maar door die domme hersenschudding van een paar jaar geleden is ze dat vergeten en van die verrekte kut dokter mocht ik niet zeggen dat we samen waren. Dan ineens kom jij hier en steel je haar van me''. Oke nu snap ik echt niet meer waar hij het over heeft. Hij slaat tegen mijn kaak. Ik sla tegen zijn slaap, maar hij doet het zelfde. Voordat ik het weet liggen we allebei op de grond en word alles zwart.

p.o.v. Nathalie

Ik fiets zo snel ik kan naar Koen's huis. Wacht eerst de jongens bellen ik heb hulp nodig. Ik bel ze naar fiets nu wel wat slomer omdat ik een hand aan het stuur heb.Verdomme ''Oke Nathalie we komen eraan''zegt Minthe voordat ze ophangt. Ik fiets op volle vaart naar Koen's huis.

 YES eindelijk. Ik ren de kamer in en zie allebei de jongens op de grond liggen. fuck dit is allemaal mijn schuld. Waarom heb ik uberhoud op de wereld. Ik ren naar Luke en schud zijn arm. ''Word wakker. KOM OP!!'' fuck ik hoor geen ademhaling. Ik ren naar nu naar Koen. Zelfde resultaat. Ik pak mijn telefoon uit mijn jaszak en typ 112. wacht wat ze ademen. 

p.o.v Luke

Ik word wakker en probeer mijn ogen open te doen. O fuck koppijn. Ik doe mijn ogen weer snel dicht. Nu doe ik ze rustig een voor een open. Ik kijk om me heen en zie eerst Koen die het zelfde doet. O ja we hebben elkaar neergeslagen. Dan kijk ik naar recht en zie Nathalie verbaast kijken. Dat duurt niet lang voor ze me om de hals vliegt. Ik hou haar stevig vast. Was ik haar weer bijna kwijt. Waarom gebeurt dit toch elke keer. Maar waar had Koen het over. Ze was van hem. Maar was kan ik eraan doen dat ze al een hersenschudding had gehad. O en nog iets. Als ze zoveel van hem hield dan waren ze toch nu weer samen of heb ik het fout. Dan komen 5 lieve sukkels de kamer binnen rennen. Ze zuchten als ze ons zien. ''O ik schok me dood Nathalie''zegt Ashton. ''Nee ik niet dan?''zeg Nathalie. ''Rustig maar''. Ik kijk snel naar Koen.''We zijn oke''maak ik mijn zin af. ''Oke jullie zijn echt allebei kleuters''zegt Minthe en kijkt naar Koen en ik. ''Eerst jij Koen die gemeen doen en met mijn vriendin zijn gevoelens speelt. O zelfde geld voor Luke en dan gaan jullie elkaar ook nog bewusteloos slaan''. Nu lijkt het net of Koen en ik kinderen zijn en Minthe de juf. Minthe helpt Koen opstaan en Ashton mij. ''Minthe je weet best waarom ik dit doe''zegt Koen. ''Dat is geen excuus''. Minthe loopt naar Nathalie en duwt haar bekant de deur uit. Zelfde geld voor Ashton, Calum en Michael. ''En jullie komen er niet uit voordat jullie het hebben uitgepraat''zijn haar laatste woorden voor ze de deur dicht doet. Ik begin met praten als hij dat kennelijk niet gaat doen. ''Hoe eerder we praten hoe eerder we weer weg mogen''. Hij knikt. ''Oke wat zei je net voordat we bewusteloos waren?''vraag ik. ''Oke ja voordat Nathalie een hersenschudding kreeg was ze mijn vriendin. Maar ze is het nu echt vergeten''zegt Koen gebroken. Oke ja wat moet ik nu doen. Ik ga echt niet breken met Nathalie en ik denk zij ook niet met mij. Maar ja nu snap ik waarom Koen dit doet. ''Oke Koen waarom vertel je haar gewoon niet de waarheid en dan zie je of ze nog van je houd maar deze dingen die je deed moet je nooit meer doen''. Hij knikt. Oke dit was echt moeilijk om te zeggen. Wacht waarom heb ik dit eigenlijk gezegd? Nu word Nathalie weer verliefd op Koen en laat ze me lonely. Koen loopt naar de deur en roept we hebben het uitgepraat. De deur gaat open en ze zien verveelt op de grond zitten. Koen loopt naar Nathalie toe en vraagt kan ik je even tussen 4 ogen spreken. fuck nu gaat het echt gebeuren ze gaat me verlaten voor hem. ''Wow gast je trilt helemaal''zegt Michael. ''Ik heb echt iets heel verkeerdst gezegd''. Ik leg hun het verhaal uit. ''#slimmeLuke2016''zegt Calum. Minthe slaat een arm om me heen, wat nogal moeilijk is omdat ik veel langer ben en zegt ''Het komt wel goed. Ik kan zien dat ze echt van je houd Luke. Zo heeft ze nog nooit naar iemand gekeken''. Ik kijk haar dankbaar aan. Na een paar minuten die wel uren leken komen ze terug. Ik kijk snel naar Koen. Hij kijkt niet al te blij. 

SUPERHELDEN?! Nee niet echtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu