Wie had dit gedacht?!

22 0 1
                                    

p.o.v. Koen

  ''Beweeg je niet anders schiet ik een kogel door je kop!''.   

Ze maakt me vast aan de auto stoel met handboeien. 

''Hoe kun je dit doen?''vraag ik geschokt.

''makkelijk. De zweden geven me meer geld en het was makkelijk om een foto van jij en Nathalie te fotoshoppen en dan naar Luke te sturen. O Arme Luke en de rest. Ze zijn zo'n sukkels dat ze niet weten wat ze moeten doen in deze situatie. Haha!''.

Ze loopt het busje uit en sluit me op. O hier gaat ze zo spijt van krijgen. 


p.o.v. Nathalie 

ik pak de stoel van de donkere kamer en sla de bewakers bewusteloos. Ik loop verder de lange gang in. Gelukkig voor mij hebben de andere bewakers koffiepauze. Ik maak een deur open wat denk ik de buitendeur is. Ik kan de frisse lucht al ruiken als Minthe voor me staat. ''Minthe bedankt dat je me komt redden, maar ik het is me zelf gelukt''.

''Waarom denk je dat ik je kom redden?''zegt ze.

''haha wat ben je grappig. kom we gaan naar huis''. 

Ze pakt een pistool uit haar zak en houd het mijn richting op. 

''Minthe w-wat d-doe je?..........''.

''Wees een lieve meid en loop terug naar binnen''.

Ik loop rustig terug het gebouw in. 

''Waarom doe je dit?''vraag ik verbaasd. 

''Omdat ze me veel geld geven''.

''Waar heb je het over''vraag ik nog verbaasder.

Ze legt het hele verhaal uit. Dat ze een spion is of ja dubbelspion en dat ze nooit echt mijn vriendin was. De tranen vliegen me in de ogen. 

''Niemand heeft ooit om je gegeven bitch!''. 

Ze bind me weer vast aan de stoel en pakt mijn zakmes af. Ik kan niets doen. Ze weet al mijn trucs. Ze doet de deur op slot en zet er extra sloten op. 

''Kom op Nathalie verzin iets''.


p.o.v. Luke

We hebben allemaal de pakken aan. Ze is ontvoerd en het is allemaal mijn schuld, maar ik geef het niet op. Ik ga haar terug halen. Geloof me.

Jongens kijk is hier''zegt Ashton.

''Wat is er Ashton?''vraagt Calum.

''Volgens mij zijn we dichterbij de zweden dan we dachten''.


p.o.v. Koen

Oke Koen hoe ga je ontsnappen. 

''IK WEET HET''. 

Als ik iets geleerd heb van Nathalie is het: Je zakmes is je beste vriend!

Ik pak mijn zakmes uit mijn zak en schroef de handboeien open. Oke 1 obstakel gehad nog 1 te gaan. 


sorry voor al de p.o.v.'s maar het past het beste hierbij.

p.o.v. Nathalie

Na een half uur gaat de deur weer open. 

''He heb je me gemist?''. 

O Donna is terug. 

''Ik heb hier een telefoon en jij gaat fijn jou ouders bellen''.

''En wat als ik dat niet doe?''vraag ik. 

SUPERHELDEN?! Nee niet echtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu