Mate~8

383 36 4
                                    

|Pov jale|
Waarom ik?

Ik zucht. Waarom moet hij mij hebben, waarom wil hij mij duidelijk maken dat mate's niet bestaan en niet een anders wolvenmeisje? Ik zucht nog een keer wanhopig. "STEL JE NIET ZO AAN JALE" hoor ik Jaxon van beneden schreeuwen. Een verloren traan vind de weg over mijn wang. Ik stap de douche in en laat de warme stralen over mijn lichaam heen spoelen. In gedachten verzonken begin ik te neuriën.

I used to be so happy
But without here I feel so low
I watched you as you left but I can never seem to let you go
Cause once upon a time you were my everything
It's clear to see that time hasn't changed a thing
It's very deep inside me but I feel there's something you should know

I'll never forget you
And you'll always be by my side
From the day that I met you
I knew that I would love you till the day I die
And I will never want much more
And in my heart I will always be sure
I will never forget you
And you'll always be by my side

Tranen stromen over mijn wangen. Ik mis Jayden. Ik mis de roedel terwijl ik ze nog niet eens ken!
Ik doe de douche uit en pak een handdoek. Ik moet iets ondernemen. Ik droog mijn haar en mijn lichaam. Ineens vloeit er een stroom van trots en geluk door mij heen. Ik heb een idee! Ik loop naar de kamer toe en pak ondergoed en kleren. Ik doe zwarte kleren aan en zwarte schoenen zodat ik niet opval. Mijn haar bind ik in een slordige staart. Het boeit me niet hoe ik er uit zie als ik maar bij Jayden kan zijn. Ik kijk in de kamer rond. Een raam. Ik open het raam, althans dat probeer ik. Op slot. "shit" vloek ik in mijzelf. Ik slip de gang op en kijk een beetje rond in de kamers. Uiteindelijk zie ik een kluis staan. Probeer de geboorte datum, meestal zijn mensen zo dom om dat te doen. Hoor ik mijn vaders stem door mijn hoofd galmen. Ik slik. Wat mis ik mijn papa! Ik schud mijn hoofd om de gedachten er uit te krijgen. Concentreer. Wat stond er ook al weer bij het schilderij? 1644?? Ja volgens mij was dag het. Ik probeer het en hoor een klik. Bingo! Ik grijns zelfvoldaan. Dankje pap zeg ik in mijn gedachten. Ik slip weer naar mijn kamer en probeer alle sleutels. Bij de laatste gaat het raam open. Ik kijk hoe ver ik omlaag moet springen. Het is erg ver. Ik slik. Doe het voor Jayden. Ik knik tegen mezelf en laat me het raam uit glijden. Ik voel dat ik neerkom. De stekende pijn in mijn knie is niet te negeren maar toch probeer ik het. Ik ren en ik ren. Ik ken hier niks van. Het is al bijna nacht! Ik moet slapen! Ik zoek of ik ergens een hol of een soort grot kan vinden. Ik vind iets wat lijkt op een huisje. Ik klop aan maar er antwoord niemand. Ik loop naar binnen en plof op de bank neer. Voor ik in slaap val is het laatste wat door mijn gedachte raast.
Ontsnapt.

Heeeeyyyyyyy puppieesss
Niet zo'n lang hoofdstuk maar ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Xo @naomivlekje❤️

My MateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu