POV |Jale|
Ik blijf kijken. Het ene moment zie ik Jayden nog en het andere moment is hij weg.
Nee!
We rennen nog een tijdje tot we bij een huis zijn. "Waar zijn we??" Vraag ik. " dat wil je wel weten he liefje?" Vraagt hij met opgetrokken wenkbrauwen. Ik zucht."ja." Wat krijg ik er voor terug" hij knipoogt. Zo hé wat een charmeur!" mmmhhhh... Laat me denken. Een klap voor je kop?? Is dat een deal??" Hij lacht. Oh wat een heerlijke lach! En die tanden! Jale we hebben een mate! Ik schud mijn hoofd en volg hem naar binnen. Hij leid me rond. Het is een mooi huis. Lekker groot. " ik ga even boven kijken." Zeg ik tegen Jaxon. Ik loop naar de trap maar ik word afgeleid door de schilderijen en kijk rond. Op de één zie ik een klein meisje met een iets ouder jongetje. Zou dat Jaxon zijn met zijn zusje?
Op de andere zie ik een vrouw en een man. De vrouw heeft een vriendelijke blik. De man daar in tegen, kijkt verschrikkelijk nors. "Wat doe je?" Hoor ik Jaxons stem kil achter me. " ik uh,... Ik was e,-even aan het K-K-ijken.." Antwoord ik stotterend. Ik stotter nooit! Waarom nu wel? Jemig! " ga naar de keuken!" Zegt hij met de nog steeds kille blik In zijn ogen. " wat als ik dat niet doe?" Antwoord ik uitdagend met mijn handen in mijn zij.. Hij pakt me op en ik zit opeens op het eiland bij de keuken. Hij pakt me bij de heupen en gaat voor me staan.er is iets in zijn ogen wat ik niet kan thuis brengen. Lust? Ik had het goed wat hij begint me te kussen. Ik kus gewillig mee. Hij geeft me dat gevoel. Ik bijt op mijn lip. Althans ik dacht dat het mijn lip was. Ik hoor Jaxon kreunen. Hij knijpt in mijn heupen en gooit me over zijn rug. Ik voel de wind langs mijn oren suizen als ik opeens op bed lig. Wat? Nee ik ga niet met hem de lakens vies maken! Voor ik kan protesteren zijn zijn lippen alweer op de mijne. Hij kust mijn wang gaat naar mijn nek en begint daar te kussen. Voor ik er erg in heb verdwijnen mijn handen door zijn haar. Ik bol mijn rug. Ik word dichter naar hem toe getrokken. Dit voelt zo goed. JALE STOP DAAR MEE WE HEBBEN EEN MATE! Mijn ogen worden groot. "GA!" schreeuw ik tegen Jaxon. Hij kijkt eerst verward. " waarom babe?" " IK HEB AL EEN MATE!" " ja je hebt mij!" Antwoord hij nors. " ik heb iemand anders!" " dat welpje?" " JA DAT WELPJE IS MIJ FUCKING MATE!!!"
Hij beent met grote passen de kamer uit. "Ga je douchen Jale!" Schreeuwt hij nog. Ik zucht. Waarom moest dit nou zo met mij lopen?!Jaxon (zie bijlage)
Hee mensen ik heb dit hoofdstuk tegelijk gemaakt met deel 6 maar ik heb eigenlijk een beetje een probleem! Ik zit te twijfelen tussen twee titels..1. My Mate.
2.stitches.
En als ik de tweeds doe, wie wil mij helpen met een kaft om zo maar te noemen? Zeg het in de reacties dan neem ik contact met je op.
JE LEEST
My Mate
WerewolfJe mate vinden, zou iets mooi's moeten zijn. Als Jale haar mate vind word het een regelrechte ramp. Voor Jayden is zij het mooiste wat hem is overkomen. Hij wil haar nooit meer kwijt. Zullen ze elkaar liefhebben in alles wat er gebeurt? ~~~~~~~~~~~~...