Ik grom, hoe durft hij mij de zijne te noemen! Hij is je Fucking mate Jale! Alsof dat wat uitmaakt dat hij mijn Mate is grom ik tegen mijn wolf. "Hoe heet je" vraagt hij. Ik antwoord niet, nooit voor hem."antwoord me verdomme!" Ik zeg nog steeds niks en kijk weg. "Kijk me aan en antwoord me!" Beveelt hij me. Ik krimp ineen bij zijn Alpha stem. Dwingend en dominant. Hij doet een stap naar achter en kijkt me aandachtig aan. Ineens heb ik een plan. Ik ga voor hem op mijn tenen staan knipper verleidelijk met mijn wimpers. Ik zie zijn ogen een tint donkerder worden. Hij gromt "vertel" ik zie dat hij moeite moet doen om zijn wolf in bedwang te houden. "Nooit!" Ik geef hem een knietje in een deel waar de zon nooit schijnt. Hij kreunt van pijn en dat geeft mij de kans om weg te glippen. Ik ren naar een trap toe die ergens naar boven leidt en sprint de eerste beste kamer binnen.
|jayden|
Ze heeft me net een knietje in me noten gegeven, en voor een meisje kan ze dat best hard! Ik grom. Waar is ze! Ik ben zo kwaad maar mijn wolf gromt naar verlangen naar haar. Ze is pittig maar ook leuk. Ik sprint de kamer door naar boven en zie een deur dicht zitten. Ik grijns, ik heb mijn deuren altijd open dus als er één dicht is weet ik dat er iemand is. Ik neem een aanloop en wil vol tegen de deur aan beuken, maar op het moment dat ik verwacht tegen de deur aangemeten word vlieg ik vol op de grond. Ze had de deur dus niet gebarricadeerd. Ik kreun want ik ben vol op mijn schouder gevallen, ook al ben ik een wolf dat betekend niet dat het geen zeer doet. Ik kijk rond en zie nog snel haar roze korte jurk de deur uit verdwijnen.|Jale|
Haha, ik wist dat hij binnen zou stormen dus heb ik de deur niet gebarricadeerd! Zo dom ben ik dus toch niet. Ik vlucht de deur uit en ren naar een kamer waar bathroom op staat. En dit keer laat ik de deur open! Ik grijns wat ben ik toch weer slim! Ik verstop me in de douche in de hoop dat hij niet hier komt zoeken. Ik hoor zijn zware voetstappen in deze richting komen.. Ik loer snel om het hoekje, alleen ben ik te laat en zie dat hij mijn kant op kijkt. In de hoop dat hij ergens anders naar staarde houd ik mijn adem in en druk me plat tegen de muur. Ik hoor zijn zware voetstappen steeds dichterbij komen en ineens word ik bij mijn arm gegrepen. " meekomen" sist hij. Hij sleurt me mee naar de badkamer en grijnst vals. "Je bent stout geweest meisje. En voor stout zijn word je gestraft!" Ik slik. Hij drukt me tegen de muur en fluistert in mijn oor " ik mark je nu hier op deze plek" ik schrik en probeer los te komen, maar zijn ogen glinsteren zwart dus kan ik sowieso niet meer loskomen. Hij begint me te zoenen in mijn nek en zoekt naar mijn sweetspot op een gegeven moment vind hij hem en onderdruk ik een kreun. Ik bloos. Hij merkt het en grijnst. Hij gaat nog iets naar beneden toe en haalt daar mijn huid open. Het doet zo'n zeer. Ik huil. "HOU OP!" "Nooit zal ik meer ophouden prinses." Hij zet zijn tanden in mijn nek en ik gil het uit van de pijn. Nadat hij me heeft gemarkt loopt hij de kamer uit. Ik ga op het bed zitten en voel de tranen over mijn wangen lopen. Ik probeer mezelf in slaap te sussen. Ik begin een liedje te zingen.Paar uur later.
Ik heb geen idee meer van tijd maar het is al donker. Ik hoor zijn voetstappen hij loopt de trap op en komt de kamer binnen. Hij doet zijn shirt en broek uit en gaat naast mij liggen. Net wanneer hij ligt stap ik het bed uit en loop naar beneden toe. Ga op de bank liggen en val al snel in slaap.
|Jayden|
Ze loopt de kamer uit en loopt naar beneden toe.
Ik voel haar verdriet. Wat heb je gedaan klootzak! Ik grom naar mijn wolf en weet dat ik spijt heb. Ik kijk op de wekker naast mij en zie dat het 12 uur is. Ik loop snel maar heel stil naar beneden toe en kijk waar ze is. Ze ligt op de bank vredig te slapen.
Ik zie dat ze kippenvel heeft en pak een deken van boven en stop die zachtjes om haar heen. Ik fluister in haar oor.
"Het spijt me prinses."
Ik hoor haar mompelen en loop weer naar boven toe. Ik ga in mijn bed liggen en val al snel in slaap.Heyy puppieesss een lang hoofdstuk dit keer! K hoop dat jullie het leuk vinden!
Kisses @naomivlekje❤️
JE LEEST
My Mate
WerewolfJe mate vinden, zou iets mooi's moeten zijn. Als Jale haar mate vind word het een regelrechte ramp. Voor Jayden is zij het mooiste wat hem is overkomen. Hij wil haar nooit meer kwijt. Zullen ze elkaar liefhebben in alles wat er gebeurt? ~~~~~~~~~~~~...