|jayden|
Jale volgt mij naar buiten en we lopen maar het podium. De meeste mensen zitten al op hun stoel en kijken nieuwschierig toe. Ik pak de microfoon en stel die vast op mijn lengte."Ik wil graag dat de mensen die nog staan, gaan zitten" zei ik met Alpha stem. Iedereen gehoorzaamde. "Ik wil jullie iets zeggen! Het is erg belangrijk en ik wil dat jullie respect tonen. We hebben een Luna" iedereen keek met grote ogen toe hoe mijn Jale het podium op stapte. " ik laat haar aan het woord zodat jullie haar kunnen leren kennen en zij jullie" ik stapte van het podium af en keek toe hoe Jale begon met praten...
|jale|
OMG OMG OMG!!! Wat moet ik in GODSNAAM zeggen? Blijf kalm Jale,vertel gewoon wat over jezelf! Ik adem in en adem uit. Ik merk al dat ik er rustiger word. Oke Lets go! "Nou... Uhm.. Hoi, ik ben Jale.." De meeste mensen mompelen maar wat dus ga ik verder." Ik ben een bruine wolf met spikkels in mijn vacht, verder ben ik 15 jaar oud en heb ik geen familie meer!" Ik kijk naar Jayden. Die knikt naar me. " ik uhm... Tja wat zal ik nog meer vertellen?" Ik klink waarschijnlijk wanhopig want sommige mensen kijken me doordringend aan. Ik wil het podium afstappen tot ik iemand hoor fluiten. Ik draai me om en kijk in de menigte. Ik zie een jongen naar mij knipogen en bloos. Jayden gromt. Ik ken hem niet hoor ik hem via mindlink zeggen. Hij loopt op de jongen af en pakt hen bij zijn kraag. "Wie ben jij en wie heeft je door gelaten op ons territorium?!" Sist jayden hard. De jongen kijkt hem geamuseerd aan. "Ik wil de jongedame spreken." Zegt hij. " ze is van mij, ze spreekt niet met jou." Zegt jayden. De jongen krijgt rode ogen en kijkt jayden aan. Eerst lijkt jayden geschokt maar dan fluisterd hij "Vampier."
Heeee puppieessss!!!!! Sorry voor het korte hoofdstuk. 'Shame on me"
Maargoed.
Verhaaltjes tijd!:Ik kijk om me heen naar de bomen. Ik voel het adrenaline door mijn lichaam gieren. We moeten zo een inval doen in een verdacht pand! Wanneer we stoppen stap ik uit en loop naar de kofferbak toe. Ik pak een pistool en ga op mijn positie staan wachtend tot ik mijn sein krijg. 3,2,1. We mogen! Ik ren naar de deur en trap hem in "POLITIE! IEDEREEN HANDEN OMHOOG!" Ineens hoor ik allemaal knallen ik voel dat ik geraakt ben. Ik kreun van de pijn. Ik zak ineen. Dan word het zwart voor mijn ogen.
Ik open mijn ogen. Wit licht. "Dokter hoe kunnen we hem redden?" Hoor ik een mannen stem zeggen. "Er is één ding dat u kan doen!" " wat dan dokter?" "Stemmen en delen"Gaat dat lukken?
*iedereen knikt*
Brave mensen💁🏼☺️
JE LEEST
My Mate
WerewolfJe mate vinden, zou iets mooi's moeten zijn. Als Jale haar mate vind word het een regelrechte ramp. Voor Jayden is zij het mooiste wat hem is overkomen. Hij wil haar nooit meer kwijt. Zullen ze elkaar liefhebben in alles wat er gebeurt? ~~~~~~~~~~~~...