My Mate ~2

683 52 4
                                    

Ik richt mijn ogen op het dier, maak geluidloze stapjes richting het dier.
Ik voel mijn wolf opgewonden raken, het is immers al een week geleden dat ik een maaltijd heb gehad omdat ik constant moest vluchten. Ik ben nu twee meter van het dier af en mijn wolf is niet meer te houden. Ik spurt er op af, en natuurlijk doet het dier een poging om te vluchten. Ik ren erop af en bespring het dier, het piept eerst maar als snel draaien de oogjes van het hert weg. Dood. Ik bijt en laat het bloed in mijn mond glijden. Wat smaakt dit lekker!
Die smaak, die geur.... Wacht wat die geur?! De basilicum mint geur! Mate. Ik neem nog snel een hap en sprint weg. Ze zitten me al maanden achter na, omdat ze weten dat de Alpha mijn mate is. Meestal is de Alpha niet mee maar dit keer dus wel. De Alpha van deze roedel heeft het grootste stuk land wat je maar kan bedenken. Hij heeft al 6 roedels aangevallen en de strijd gewonnen. Net zoals bij onze roedel, ze hebben mijn ouders mijn broer en mijn twee zussen vermoord. Ik heb blijkbaar staan dromen want ik merk dat de Alpha heel dicht bij is. Hij gromt heel zacht en ik merk dat de andere wolven stand houden. De Alpha komt dichterbij en ik grom.
De wolf veranderd in zijn mensen vorm. "Verander!" Zegt hij. Ik grom we geven hem zijn zin niet! Gromt mijn wolf. "Verander!" Buldert hij. Ik piep ik zak in elkaar van zijn dwingende stem. "Ik vraag het je nog één keer." "Verander!" Ik doe een stap naar achter en verander. Hij grijnst en loopt langzaam naar me toe. " dus, jij bent mijn mate" zegt hij kil.
Ik antwoord niet.
Hij pakt mij bij mijn kin en fluistert"antwoord me" ik slik en huiver bij zijn aanraking. "Nooit"fluister ik.
Hij grijnst en pakt me bij mijn arm. Sleurt me mee en zegt tegen zijn strijders "Jullie laten haar met rust ze is van mij!" De strijders knikken en grommen. "Meekomen jij" zegt hij tegen me. Ergens knapt er iets in me omdat hij denkt dat hij me kan commanderen terwijl hij mijn ouders heeft vermoord en de rest van de hele roedel. "Nooit van mijn leven kom ik met jou mee" grom ik zacht maar verstaanbaar. Hij kijkt me eerst verbaasd aan en begint te lachen. Hij pakt me vast gooit me over zijn schouder en rent weg. "LAAT ME GAAN KLOOTZAK!" "JE HEBT MIJN FUCKING OUDERS VERMOORD!!" Hij negeert me en rent door.
Wanneer we er zijn zie ik allemaal vrouwen en mannen ons aankijken. Hij loopt door en knikt naar iedereen.
Wanneer we bij een huge huis zijn zet hij me neer en duwt me het huis binnen. Hij drukt me tegen de muur en zegt "Je bent van mij en blijft van mij"

PAM PAM PAAAHAAAAMMM het eerste deel van My Mate! Wat vinden jullie er van?!

Kisses @naomivlekje❤️

My MateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu