Mate ~16

127 12 1
                                    

|Pov Jale|

Waar is Jayden?! Ijsberend Loop ik rond. Godverdomme! Tranen springen in mijn ogen. Ik laat mezelf neerploffen en denk na. Over wie de mysterieuze man was. Waar Jayden is. Ik herkende de stem van die man! Maar ik weet niet van wie. Geïrriteerd zucht ik. Ik pak een bakje met cornflakes en plof neer op een stoel. Zonder enige eetlust eet ik mijn bakje leeg. Cameron. Schiet er door mijn hoofd. Die man was Cameron! Oh mijn god. Mijn ex.. Ik grom en denk na. Waar zit Cameron? Waar zit hij meestal. Dan schiet me de schuilplek te binnen die hij me een keer heeft laten zien. Hij schuilde daar als zijn pa boos was. Ik gooi mijn bakje op het aanrecht en pak mijn jas. Ren naar buiten en klop op de deur van de Béta. Huh? Is er niet. Nach ja dan maar zonder. Ik ren de bossen in. Na een minuut of tien gerend te hebben, stop ik even. Ik denk na en denk na. Welke kan was zijn schuilplaats nou? Ik loop wat heen en weer en denk aan Jayden.
'Wie is Jayden?' Hoor ik een vrolijke stem zeggen.

|pov Jayden|

Hij is een wat?! Een hybride? Damn die kun jij niet zo makkelijk op de muil slaan. 'Mich?' Vraag ik. Mich draait zich om. 'Waarom hebben jullie mij meegenomen?' Vraag ik. Mich zucht. 'Krijg je nog wel te horen van Cameron.
'Jaja maar wa,-.' Iemand komt binnengelopen. 'Jayden.' Knikt hij me toe. 'Dat ben ik.' Zeg ik. Ik grijns.
'Cameron wat wil je?' Vraag ik verveeld. Ik zit hier nu al een tijdje en begin best honger te krijgen. 'Jij moet mij helpen.' Zegt hij. Ik trek een wenkbrauw op. 'Hoe?' Vraag ik. Ik wil dat je me helpt met iets. Met iets wat ervoor zorgt dat jij de oorlog gaat verliezen en ik Jale terugkrijg.' Zegt hij. Ik grinnikt
' je weet dat ik dat niet zal doen? Ik bedoel ik probeer alles om mijn roedel te redden. Dus antwoord is nee.' Met een snelheid van licht word ik tegen de muur aangesmeten. Ik kreun. Outch.. 'Waar was dat voor nodig?!' Piep ik. 'Je gaat me helpen. Anders doe ik Jale pijn.' Ik grom. Niemand maar dan ook niemand doet 'mijn' Jale pijn. Ik knik omdat ik weet dat ik geen andere keuze heb.

Ik moet Cameron helpen.

HEEYYY GUYSS! I'M SO SORRYYY VOOR ZO LANG NIET UPDATEN. IK HEB HET DRUK EN I KNOW IK KAN DAT NIET ALS SMOES GEBRUIKEN. SORRY GUYS LOVE JULLIE❤️ THANKS FOR THE 4K😳

My MateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu