|pov Jale|
Ik kijk Rond me boven me. Doordat ik zo aan het draaien ben verlies ik mijn evenwicht en val ik. Degene met de vrolijke stem grinnikt. 'Ik sta naast je' zegt de stem. Ik kijk naast me en zie een meisje met blauw paars haar staan. Ik sta op en kijk het meisje aan. 'Hoi! Ik ben Britt' zegt het meisje. Ze steekt haar hand uit. Niet aanpakken! Ze kan vijand zijn. Schreeuwt mijn wolf. Britt grinnikt en zegt 'ik ben geen vijand hoor. Ik ben een Omega. Tenminste dt ben ik nu. Ooit was ik Luna..' Het meisje glimlacht. Ik kijk haar verbijsterd aan. Eerst kijkt ze me onbegrijpend aan maar daarna knikt ze. 'Oops hihi sorry! Gebeurt automatisch.' Zegt ze. Ik kijk haar verward aan. 'Wat bedoel je?' Vraag ik. 'Owh. Ik bedoel dat het automatisch gebeurt dat ik gedachtenlees..' Zegt ze. 'Owh dat! Maakt niks uit. ' zeg ik luchtig. Ik loop verder maar Britt volgt me. 'Wie is Jayden?' Vraagt ze nieuwschierig. Ik zucht. 'Mijn mate. Wat wil je nou eigenlijk?!' Vraag ik geïrriteerd. Ze schrikt. 'Ik.. I.,-k uhm wou j..-, helpen.' Stamelt ze. Opeens voel ik me schuldig. 'Sorry sorry. Ik ben gewoon bezorgd met wat en waar mijn mate is.' Verontschuldig ik mezelf. Ze knikt.'kan ik helpen' vraagt ze weer even vrolijk als eerder. Ik grinnik. Opzich is ze best aardig. Ik vertel wat er aan de hand is en hoe Jayden eruit ziet. Ze knikt en zegt af en toe 'uhum.' Omdat ze het snapt. Nadat ik uitverteld ben blijven we even staan. 'Ik weet waar ze heen zijn gegaan!' Zegt ze opgewonden. Ik voel de hoop door me heen stromen. 'Waar!' Schreeuw ik bijna. 'Volg mij maar!' Zegt Britt. Ik knik en zo lopen we samen naar de schuilplek waar Jayden zit. Als we er zijn moeten we bukken. Er staan overal wachters. Ik zie Britt iets uit haar zak halen en ze overhandigt het aan mij. Een enorm mes! Ik kijk verschrikt naar Britt. Ze haalt luchtig haar schouders op. Ze sluipt naar de eerste wachter en slaat hem op zijn slaap. De man zakt in elkaar. Er komt een man van achter op Britt af. Ik laat een oerkreet en val de man aan. Ik sla en mep en trap op de man los. Uiteindelijk trekt Britt mij van de man af. Ik hijg. Dat was leuk! Britt grinnikt. Nadat we nog twee mannen en een vrouw neergeslagen hebben staan we voor de deur. Ik knik naar Britt. Ze doet een stap naar achter en trapt de deur in.
Wat we zien is...
MWIJIHIHIHI IK BEN ZO HAPPPPPYYYY!! OMFG💯🐯 WE HEBBEN DE 4 DUIZEND👑 IK HOU VAN AL MIJN LEZERTJES👭😅 MAH PUPPYS😂 OKAY NU OVERDRIJF IK. IDC.
DOEII DOEIII💙 IK ZIT BTW IN ZWEDEN. BEN NU OPWEG NAAR NEDERLAND🚘. TEGEN DE TIJD DAT DIT IS GEÜPLOAD IS HET I THINK WOENSDAGG🎭
NU GA IK ECHT. DOEIII😸XX NAOMI HEMMINGS😏💍
JE LEEST
My Mate
WerewolfJe mate vinden, zou iets mooi's moeten zijn. Als Jale haar mate vind word het een regelrechte ramp. Voor Jayden is zij het mooiste wat hem is overkomen. Hij wil haar nooit meer kwijt. Zullen ze elkaar liefhebben in alles wat er gebeurt? ~~~~~~~~~~~~...