|jale|
Ik word wakker door het licht dat door de gordijnen komt en gaap. Ik rek me uit en merk dat er een deken over heen is gelegd. Fronsend sta ik op en kijk om me heen. Waar ben ik? Oh ja! Ik ben bij de grootste klootzak die mijn mate blijkt te zijn.
Grommend loop ik door naar de keuken en kijk een beetje rond. Waar in godsnaam heeft hij de koelkast? Ik kijk in alle keukenkastjes als ik gestommel op de trap hoor. Ik verstijf. "Kalm blijven jale" (A/N normaal hoort het een andere tekst type te zijn maar die werkt ineens niet😬, excuses daarvoor) ik weet mezelf zo snel geen houding te geven dus ga ik maar nonchalant op het aanrecht zitten. Wanneer de klootzak binnen komt, kijkt hij fronsend rond. Wanneer hij mij vind begint hij fout te grijnzen. "Goedemorgen prinsesje van me" aaah hoe cute hij noemt ons prinsesje! Ik grom inwendig. Niet cute! "Ook goedemorgen klootzak." Antwoord ik verveeld. Hij gromt en beent op mij af. "Hoe noemde je me?" Sist hij.
"Klootzak"antwoord ik simpel. "En waarom?"vraagt hij. " ooh, dat zal ik je is haarfijn uitleggen. Ten eerste je hebt mijn ouders vermoord. Ten tweede door jou ben ik dus een rogue. Ten derde je fucking markeert me ten mijn eigen wil in." Zeg ik.
Wanneer ik omhoog kijk, kijk ik recht in zijn kille ogen. Even zie ik iets dat lijkt op spijt en verdriet in zijn ogen flitsen , maar al gauw zet hij een soort stenen masker op. "Het spijt me prinses." Zegt hij alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Ik snuif. Kan hij nou nooit stoppen met mij prinses te noemen? Ik vind het wel een schattig koosnaampje. Ik negeer mijn wolf en snauw "kap met mij prinses te noemen!" Hij kijkt me geamuseerd aan. " dan moet je je echte naam vertellen prinses, ik heb anders ook nog wel wat andere koosnaampje voor je" grijnzend kijkt hij me aan. "Zoals?" "Zoals? Vraag je nou echt zoals? Nou oke dan, cupcakje, sweety, lieveling, honey, wolfje, baby, darling, bea-..." "JA STOP MAAR, IK WORD KOTSMISSELIJK VAN JE KOOSNAAMPJES!" Schreeuw ik. " vertel dan je echte naam dan darling" zegt hij met een knipoog. "Pffrrrttt... Jale" zeg ik maar om er van af te zijn. " nou Jale, mijn naam is Jayden" jayden holy damn wat een sexy naam! Ik geef mijn wolf gelijk, zo'n erge naam is het niet. " ik rammel, zullen we maar eten gaan maken?" Stel ik voor. Eerst kijkt hij me verrast aan maar daarna knikt hij toch. Hij pakt de eieren uit de koelkast. Daar stond de koelkast dus domoor! Ik pak een pan en zet het op het vuur. Hij breekt de eieren en doet ze in de pan samen met wat spek. Nadat het klaar is pak ik twee borden leg daar de eieren met spek op en loop door naar de woonkamer. "Mmmm.. Lekker!" Zegt Jayden. "Dankje" mompel ik. " ik ga je zometeen voorstellen aan de roedel dat we eindelijk de Luna hebben gevonden." Zegt hij. Ik kijk hem met open mond aan. " ik ga niet" zeg ik kil. "Je gaat wel" " ik ga niet" "Jale! Je gaat" blaft hij. " oke Alpha." Hij kijkt me boos aan. "Maak je klaar." Ik sta op gooi mijn bord haast op het aanrecht en loop naar boven. Nou niet echt lopen eerder stampen. Ik hoor Jayden nog zeggen "Doe niet zo kinderachtig Jale!" "Ja baas" mompel ik in me zelf. Wanneer ik op de overloop sta besef ik me dat ik niet weet welke kamer ik moet hebben. Voorzichtig loop ik terug naar beneden en kijk ik rond waar Jayden zit. Ik zie hem nergens... "JAYDEN WAAR ZIT JE??" Roep ik door de woning. Plots voel ik twee sterke armen rond me heen. "Hier ben ik schatje." Hoor ik een hese stem in mijn oor fluisteren. Ik pak zijn armen vast en duw ze weg zodat ik kan ontsnappen uit zijn greep. " welke kamer moet ik hebben, ik weet namelijk niet waar mijn kleding zich bevind." Vraag ik zachtjes. Hij grijnst. " loop maar mee prinses" antwoord hij. Ik loop met hem mee naar boven en houdt de deur voor mij open. "Dames eerst" zegt hij met een knipoog. Ik loop mokkend door en Zie een reusachtige kast staan. "Deze kast is het prinses" zegt hij. " Dankje." Zeg ik hem nog na maar hij is al weggelopen. Ik kijk in mijn kast en zie een mooie jurk hangen. Hij is mintgroen (zie foto) ik pak hem uit de kast en trek hem aan. Staat je wel mooi! Ik knik zelfvoldaan en kijk of er ook schoenen staan. En jahoor een hele rij! Ik pak een stel witte pumps en trek die aan. Ik draai nog een rondje in de spiegel. Als ik naar beneden loop zie ik Jayden aan de onderste trede staan. Hij gaat met zijn ogen over mijn jurkje. Hij fluit. Ik glimlach en duw hem een beetje aan de kant zodat ik er langs kan. Wanneer ik er bijna langs ben geeft hij me een tik op mijn kont. "Moest dat?! Vraag ik. Hij grijnst." Kom mee laten we gaan."
Pfoe daar gaan we dan! Wish me goodluck.Heyyy puppieeeessss. Een lekker lang hoofdstuk!
Ik ben van plan om het een beetje leuk te maken om te stemmen en dat ga ik doen doormidden van: paammm paaammmmm een soort verhaaltje te maken als je het snapt! Kijk zo:De jongen kijkt me aan met een zwoele blik en laat zijn ogen over mijn lichaam gaan. Ik knipper verleidelijk met mijn wimpers en bijt op mijn lip. Ik hoor hem zuchten. Hij komt met een ondeugende blik naar me toe en zegt:" ik zal je verwennen als je iets voor me doet." Ik knik en vraag: wat moet ik doen?" Hij legt zijn handen op mij heupen en fluistert met een hese stem in mijn oor: je moet even voor mij stemmen en delen. Gaat dat lukken?"
*IEDEREEN KNIKT*
brave mensen😊
JE LEEST
My Mate
WerewolfJe mate vinden, zou iets mooi's moeten zijn. Als Jale haar mate vind word het een regelrechte ramp. Voor Jayden is zij het mooiste wat hem is overkomen. Hij wil haar nooit meer kwijt. Zullen ze elkaar liefhebben in alles wat er gebeurt? ~~~~~~~~~~~~...