|pov Jayden|
"De vampieren?!" Vraag ik fronsend maar ook verbaasd. "Uh.. Ja" zegt Celia. (A/N: even dat jullie het weten, Celia is die vrouw die eerder al is binnen komen stormen, met het nieuws dat de vampieren de vijand zijn.)
" dan gaat dit nog lastig worden." Zeg ik. Al nieuws? Vraagt Jale aan mij. Uhm.. Ja en nee.. Ik vertel het je straks schat. Zeg ik terug. Ik voel hoe Jale wil protesteren, maar ik zet een muur op zodat haar opmerkingen me niet bereiken. Schijnbaar ben ik een tijd lang stil geweest, want iedereen kijkt me raar aan. "Ik-.. Ik uhm-,.." Begin ik. Ik schud mijn hoofd en loop weg. Ik ren weg. De bossen in. Zonder doel, ren ik als een kip zonder kop weg. Weg van oorlog. Weg van hier.|pov Jale|
"Jayden? Jayden waar ben je?!" Ik zucht. Een muur. Ik ijsbeer rond tot hij komt. Na zessen is hij er nog steeds niet. Ik loop naar de vergaderkamer, waar iedereen druk aan het praten is. Maar ik zie Jayden niet! "Meneer?" Vraag ik aan de man die bij ons stond buiten. "Oh, hallo Luna. Noem mij maar Chaque" (A/N: spreek je uit als Sjak) " oke Chaque, kunt u mij vertellen waar Jayden is?" Vraag ik. "De Alpha? Die is al een tijdje weg, hij was weg gerend na het nieuws wie de vijand is." Ik knik. " wie is de vijand Chaque?" Vraag ik nieuwsgierig. "Tja.. U moet niet schrikken Luna, maar het zijn die verdomde vampieren. Ik schrik en kijk Chaque met grote ogen aan. "Maar waar is Jayden nu?!" Vraag ik in lichtelijke paniek. "Rustig Luna, hij is waarschijnlijk aan het rennen, zijn energie kwijt raken. U kunt het beste gewoon naar huis, hij komt vanzelf weer terug." Ik knik en loop naar huis.
|pov Jayden|
Ik ren en ren. Tot ik een huisje zie. Er brandt licht. Ik loop er heen maar blijf op mijn hoede. Ik klop op de deur. Er komt iemand aan. Een oude hand doet open. Ik zie een oud vrouwtje staan. De vrouw kijkt mij fronsend aan. "Uhm.. Ik ben Alpha Jayden." Het vrouwtje knikt. Ze maakt niet eens een buiging! Ze laat me naar binnen en vraagt: wil je warme melk mijn jongen?" Ik knik maar ben verward. Dit vrouwtje ken ik. Ik volg de vrouw naar de keuken. "Mevrouw?" "Ja jongen?" "Wie bent U?" Het vrouwtje heeft lichte twinkelingen in haar ogen.
"Ik? Ik ben je oma. En ik ben een heks"
Heeeyyyyy pupieessss!
Nieuw hoofdstuk. Jaja twee vlak achter elkaar!
Ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vinden! Vergeet niet te stemmen en lief te reageren!💞👼🏼
Doeii puppieess😘
JE LEEST
My Mate
Manusia SerigalaJe mate vinden, zou iets mooi's moeten zijn. Als Jale haar mate vind word het een regelrechte ramp. Voor Jayden is zij het mooiste wat hem is overkomen. Hij wil haar nooit meer kwijt. Zullen ze elkaar liefhebben in alles wat er gebeurt? ~~~~~~~~~~~~...