10.Bölüm(Tanıyormuş)

1K 76 28
                                    

Elimden tutup bana şaşırarak baktı ağzından şu sözler döküldü

-reyhan senin burada ne işin var?

+nasıl yani beni hatırlıyor musun ?ama sen üç ayını unutmuştun?

3 aymı diyerek yavaşça doğrulmaya çalışırken ahh başım diyerek tekrardan yastığa kafasını koydu.(telaşla) Eun! iyimisin?dur dur kıpırdama hemen doktoru çağıracağım diyerek odadan çıktım.o sırada karşıma çıkan hemşire'ye doktor Youn joong'un nerede olduğunu sorup cevap aldıktan sonra zorla koşarak odasına dalıp Eun'un durumunu anlattım. Adam odaya dalmam dan dolayı şaşırdı. Hemen adamın kolundan tuttuğum gibi odaya sürükledim .İçeri girince bir şok dalgası beni sardı.Bu yoona nın ne işi vardı burda.Hatırlamayanlar için yoona Eun 'un sevgilisi hani şu kafedeki gıcık kız.Kızı görünce resmen kıskançlık krizim her zaman ki gibi yine tavan yaptı.

Doktor:"kızım beni niye bu kadar hızlı getirdinki buraya malzemeleri unuttum" dedi ve odasına geri döndü.

Yoona:oppa bu kız yüzünden bu haldesin dimi?Sonra bana baktı ve seni bir daha oppamın yanında görmiyeyim. Kovuldun!

Eun: Kovuldun derken?(sinir ile)biri bana ne olduğunu anlatabilir mi !ve sen yoona nasıl olurda yanımdan birini kovabilirsin ne hakla ? kimin ile takılacağımı sana soracak değilim.
Hem ben senden ayrıldığımı söylemedimmi neden Anlamıyorsun?
Şimdi defol beni boynuzlattığın adamın yanına.

-Ama oppa sen beniaffettin!

+Affetmekmi? (dalga geçer bir sesle)benmi seni affetim?sana defol dedim!

Tam o sırada doktor elinde bir dosya bulunan hemşire ile içeri girdi.
Eun bey sizinle durumunuz hakkında konuşmak istiyorum.
Kaza sebebini tam olarak bilmiyoruz ama kazadan sonra sizi amelyat'a aldığımızda beyin kanaması geçiriyordunuz , neyseki başarılı doktolarımız sayesinde sizi kurtarabildik.Ne yazık ki geçtiğimiz 3 ay 'ı unutma olsılığınız vardı. Bunun için sizi test edeceğiz.Dedi.

Ben o ara kapının dibinde olan biteni sessizce izliyordum. birden sol bacağıma büyük bir ağrı gidi ve elimdeki bastonla yere düştüm.O kadar koşuşturmayı nasıl yaptım bende bilmiyorum.Doktorun yanında ki hemşire bana yardım ederek koltuğa oturttu .Doktor lafına şöyle ekledi."Reyhan hanım sizde bacağınıza bu kadar yüklenmeyin. Amelyat'tan kısa süre önce çıktınız şuan dinlenmeniz gerekiyor nasıl dayandınız bilmiyorum ama bacağınıza zarar vermeden lütfen iyileşmeyi bekleyin".Hemşireye dönerek bir tekerlekli sandalye getirmesini söyledi.Benim konuşmama fırsat bile vermiyordu.

+A -ama

-Reyhan hanım itiraz hakkı tanıdığımı hatırlamıyorum.

+Ama Eun' a ne olacak benim yanında durmam lazım. Bende bu konuda itiraz hakkı tanımıyorum. -Ahh peki o zaman Eun bey zaten odaya alınacaktı ikinizi aynı odaya alırız olur biter.

Yoona'ya dönerek "sizi dışarı alalım hanımefendi" dedi. Yoona ise olgunlaşma seviyesinden tamamen aşağıda bir tavır takınarak; "bana bak oppam'ı elimden almak ne demekmiş göstereceğim ben sana"dedi ve ardında sinirden mosmor olmuş bir Reyhan bırakakarak odayı terk etti.(anlamıyorum bu kızı gecenin bir vakti ne işi vardı ki burda allahtan bacağım ağrıyo dua etsin imana gelsin yoksa bu hastahanenin morgunu işgal ederdi)

Odaya başka bir hemşire geldi ve beni kaldığım odaya götürdü.Korkunç rahatsız yatakta kafamı koyum biraz dinlenmeye çalıştım birden içeri "Annem!" girdi ve;

-Kızım saat gecenin 3 ' ü sen hala uyumadın mı?

+benimle konuştuğuna göre uyudum galiba anneciğim. (bende bilmiyorum neden bu kadar asabiyim gerçekten korkunç bir evlat olmalıyım en iyisi biraz tebessüm ederek işi şakaya dönüştürmek) :))))

Bir Yaz Tatili Kore (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin