Opis i zasady antologii są takie jak ostatnio. Jeśli ktoś je zna, nie musi czytać. Jeśli ktoś pierwszy raz się z nim spotyka, to zachęcam. Będziecie wiedzieć na jakim schemacie wszystko działa.
W każdym rozdziale będzie się znajdował jeden shot innego autora. W tytule znajdzie się tytuł i nick autora, dedykacja do rozdziału również będzie dla autora, żebyście mogli go łatwo znaleźć. W dwóch pierwszych edycjach umieszczałam jeszcze zdjęcie w mediach, ale teraz z niego zrezygnowałam. Sporo było z nimi kłopotów, kiedy nie chciały się otwierać... Przed każdym shotem będzie parę słów ode mnie i od autora (o ile będzie chciał, nie jest to konieczne, ale myślę, że to przyjemna forma zwrócenia się do czytelników). Opowiadania będą publikowane codziennie. Zaczynam jutro, w walentynki, a kończę, gdy skończą mi się opowiadania xD W tej chwili data zakończenia przypada na 23 lutego, ale przecież wszystko się może zmienić. Jeszcze jedna osoba może dojść.
Będę to uparcie powtarzać, ale dla autorów komentarz będzie bardzo miłym gestem. Nie będę ich wymagać, wstawiać shotów za konkretną liczbę komentarzy. Mimo to są one mile widziane, wtedy będę wiedziała, że antologia się podoba.
Opowiadania nie mają żadnych ograniczeń, poza obowiązkowymi tematami walentynek i prezentu. Sposób połączenia tych dwóch tematów zależy tylko od autora, ale oba muszą występować w tekście. Każdy znajdzie coś dla siebie, a mogę zapewnić, że mimo dwóch wspólnych tematów w każdej historii to wszystkie będą zupełnie inne. I to jest dla mnie jeden z głównych celów antologii - pokazać olbrzymie możliwości wyobraźni!
Zapraszam również do zapoznania się z poprzednimi antologiami - ''Wszystkie przypadki wrogich prima aprilis'', ''Kolorowych snów...'' i ''Wesołych Wpadkowych Świąt''.