12

468 16 0
                                    

Ik pak een rugzak uit een lade en stop er de hoofd noodzakelijke dingen in om deze nacht zo goed mogelijk door te komen: een zaklamp, mijn telefoon, een flesje water en mijn portomonnee. Ik heb besloten dat ik verder ga onderzoeken wat er aan de hand is, hoe lang het me ook gaat kosten. 

Ik sluip de trap af en pak nog snel een paar boterhammen om mee te nemen in de keuken. Ik loop naar buiten en laat de deur zachtjes in het slot vallen. Ik schrik van het licht dat ik door Niall's raam ineens aan zie gaan, ik bedenk me dat ik in zo'n korte tijd toch niet meer terug naar mijn kamer kan sneaken, dus in plaats daarvan ren ik naar het park. Eenmaal bij de vijver aangekomen bedenk ik me iets, ik heb helemaal geen plan. Ik ga op een bankje zitten en laat mijn hoofd in mijn handen vallen. Hoe ga ik dit doen? 

Ik hoor takjes achter me kraken en draai me geschrokken om. Er staat een schim achter me, helemaal bedekt in zwarte kleren. Uit angst bevries ik en kijk ik hem geschokt aan. De persoon zet langzaam zijn zwarte muts af zodat zijn gezicht zichtbaar wordt. Het is Antigone. Antigone Gray. "W-wat doe je hier?" 

-------------------------------------------------------------------

Hey iedereen :)

Zouden jullie mischien mijn andere boek willen lezen? Het is ook een soort fanfic (meer een imagine boek) over Joe Sugg. Voor degenen die hem niet kennen; Joe is een Britse youtuber (thatcherjoe) van 24 jaar, hij maakt geweldige video's, ik raad zeker aan om ze te gaan bekijken ;) en daarna natuurlijk mijn boek te lezen ;p

x

Elise

" Daddy " ft. Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu