Ik loop de school uit na mijn tweede schooldag. Vanochtend heb ik bijna niet met Niall gepraat, maar vooral nagedacht over wat Antigone allemaal heeft gezegd. Antigone, die vandaag 'toevallig' afwezig was op school. Zou dat iets te maken hebben met gisteravond? Zoë ben ik vandaag niet tegengekomen, omdat ik geen lessen samen met haar heb. Ik zoek naar Niall's auto op de parkeerplaats en loop ernaartoe als ik hem na een tijdje heb gevonden. 'Hé Nialler.' Ik stap de auto in 'Hee eem, Nuria is bij ons thuis, je zei eerst toch dat je haar wilde ontmoeten?' Ik kijk verbaast 'Ja klopt.' 'Waarom ik je niet eerder over Nuria verteld heb trouwens is omdat het een beetje on-off gaat. Het is niet echt een stabiele relatie, dus ik wilde je er niet teveel in betrekken.' Ik knik 'Ik snap het.'
Eenmaal thuis hang ik mijn jas op de kapstok en loop ik de woonkamer in, daar staat Nuria, ze heeft lang stijl bruin haar en draagt een high wasted broek met een zwart crop topje. Ze kijkt lachend op en loopt vrolijk in mijn richting. 'Hé! Jij moet Amy zijn, ik ben Nuria.' Ze steekt haar hand uit. 'Hey, ik ben Amy ja.' Ik schud haar hand, ze lijkt me best wel aardig. Niall komt onrustig de kamer inlopen met zijn telefoon in zijn hand. 'Amy, we moeten even ergens naartoe.' Ik kijk hem fronzend aan. 'Maar we zijn net thuis, en je kan Nuria niet de hele dag alleen laten.' Ik kijk om naar Nuria die alweer op de bank zit en Niall met een vragende blik aankijkt. 'Dat komt allemaal wel goed, we moeten nu weg.' Ik lach nog even naar Nuria en pak mijn jas weer van de kapstok af, waarna ik Niall achterna loop naar buiten.Na een tijdje rijden zonder iets gezegd te hebben kijk ik Niall vragend aan. 'We zouden toch maar eventjes weggaan? Wat gaan we eigenlijk doen?' Niall geeft me alleen een boze blik als antwoord en focust zich weer op de weg voor hem. Ik schud mijn hoofd en doe mijn oortjes in om muziek te luisteren.
Als ik voel dat we stil staan kijk ik op, we staan bij een tankstation. Ik doe een oortje uit en kijk Niall aan. 'Wil je dat ik iets te drinken meeneem voor je?' vraagt hij. 'Doe maar een ice tea.' Niall stapt de auto uit en loopt richting het winkeltje in het tankstation. Als ik zeker weet dat hij me niet meer kan zien pak ik zijn tas en open in de rits. Ik zie een plattegrond, een wegwerp telefoon en wat broodjes. Ik pak de plattegrond en zie dat er wat plekken zijn omcirkeld met rood, ons huis, mijn school, het parkje bij ons huis en een onbekende plek wat verder weg. Ik schrik van de autodeur die opengaat. 'Lukt het?' Vraagt Niall terwijl hij verbaasd kijkt. 'Wat is dit?' Ik wijs met mijn vinger naar de onbekende plek die omcirkeld is op de kaart. 'Daar gaan we nu naartoe.' Niall overhandigd me een flesje ice tea en stopt de plattegrond weer terug in zijn tas terwijl ik de ice tea opdrink. Met elke slok zak ik een beetje weg. 'Niall, wat is dit?' Vraag ik terwijl het flesje uit mijn handen valt. 'Het spijt me.' Zegt Niall. Ik zie nog wazig dat hij een pistool uit een zijvak van een nieuwe zwarte tas haalt en dan zak ik weg.A/n
Foto: Nuria (Cindy Mello, foto FORD MODELS)
Ik heb besloten dat ik het verhaal wat sneller afrond dan ik van plan was, omdat het er anders nooit van komt, nu komen er nog 1 of 2 hoofdstukken 😊 dit betekend wel dat ik wat onbelangrijke details zoals Zoë en Nuria niet echt meer uit ga werken, en het misschien een beetje vaag is waarom ze in het boek voorkwamen.
x
JE LEEST
" Daddy " ft. Niall Horan
Fanfiction'Waar blijven ze?' Opgewonden sta ik voor mijn begeleider. Ik zit al sinds mijn vierde op toneel, en nu mag ik eindelijk auditie doen voor een rol in een serie! Mijn ouder zouden er vijf minuten geleden al zijn, maar ze zijn nog nergens te bekennen...