11

534 19 1
                                    




Eenmaal thuis aangekomen ren ik meteen naar mijn kamer. Ik snap het echt niet meer, is dat briefje speciaal voor mij bedoeld? Hoe zou iemand moeten weten dat ik nog naar de bibliotheek ging? Ik pak het boek uit mijn tas en lees de titel: 'cage'. Op de cover staat een vrouw in een donkere kamer, zo donker dat je nauwelijks haar gezicht kan zien. Ik sla het boek open en begin te lezen.
Na een tijdje hoor ik de deur open gaan. Ik kijk op, maar zie niemand in de deuropening. Ik pak een memo-blaadje van mijn bedtafeltje en stop hem tussen mijn boek. Langzaam loop ik naar de deuropening toe. Niemand. Ik trek de deur verder open, loop uit mijn kamer en kijk om me heen. Ik zie dat het raam open staat en dat er iets wits onder ligt. Ik loop er naartoe en zie een opgevouwen briefje. Ik pak het op en vouw het open 'Open your eyes' staat er in een warrig handschrift op geschreven. Er gaat een rilling door me heen, hoe kan iemand behalve Niall zo in mijn huis komen? Ik kijk door het raam en zie voetafdrukken op het dak. Meteen doe ik het raam goed dicht, wie weet wat er had kunnen gebeuren. Plots voel ik een hand op mijn schouder. 'Geef mij dat briefje eens.' Ik schrik en draai me meteen om. Niall staat met een vrij dreigende blik voor me en steekt zijn hand uit. Ik kijk van het briefje naar Niall en leg het in zijn hand. 'Van wie heb je dit gekregen?' Vraagt hij fronsend. 'Weet ik niet' mompel ik. Hoe moet ik dit gaan uitleggen? Ik weet zelf niet eens wat er aan de hand is. Hij pakt ruw mijn pols vast en trekt me mee naar de woonkamer, daar laat hij mijn pols los en pakt hij zijn telefoon. Hij maakt een foto van het briefje en legt het dan op de tafel. 'Heb je enig idee wat dit zou moeten betekenen?' Vraagt hij gestrest. Wow, hij lijkt het nog vreemder te vinden dan ik. 'Nee, hoezo? Het is toch gewoon een briefje?' Hij kijkt me bedenkend aan. 'Ik los dit wel op, maak je geen zorgen. Ik ga morgen bij de politie een melding maken van stalking.' Ik kijk hem verbijsterd aan 'kom op, het is één briefje, zo erg is het toch niet?' Hij heeft me een dominante blik en loopt naar de keuken. Ik pak het briefje van de tafel en ren weer naar mijn kamer. Ik laat alles bezinken en denk na over Niall's reacties, het leek haast wel of hij te weten probeerde te komen of..of.. Ik weet het niet. Dan realiseer ik me iets, Niall moet meer weten dan ik.



(A/N

Heyy,
Ik heb serieus een jaar niet meer geupload :'(
Ik was super druk met vanalles en na het gedoe met Zayn vraag ik me ook af of deze fanfic nog wel up to date genoeg is...
Ik ga het iig weer oppakken!
X)

" Daddy " ft. Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu