~4~

1.9K 75 16
                                    

" Daddy " ~ 4

Ik stormde de kamer uit en begon Collin te zoeken. 'Collin?' Hoopvol riep ik hem een paar keer en zocht het hele huis door. *tweet tweet* Ik keek op mijn telefoon en zag dat ik een berichtje van een onbekende persoon had.

Ik ben al klaar met je ouders en begin nu aan je broertje, we weten allebei wie de volgende is. Xx

Wacht. Wat? Who dafuq is dit? 'Niall! kom!' Niall komt half aangekleed aanrennen. Ik overhandig hem met trillende handen de telefoon. Zijn ogen worden groot terwijl hij het bericht een paar keer over leest. 'Wat? Je ouders waren toch omgekomen door een auto-ongeluk? En wie heeft het lef om zo tegen mijn dochter te praten?' Oké, ik geef toe dat dat een beetje vreemd klonk, aangezien hij maar een paar jaar ouder is, maar wettelijk ben ik inderdaad zijn dochter. Maar okay, back to the point. 'Ja, volgens de politie zijn ze omgekomen door een auto ongeluk.' Ik kijk in Nialls hemelblauwe ogen. 'We moeten naar de politie gaan.' Brengt Niall nog steeds geschokt uit. Hij trekt me mee door de gangen en opent gehaast de deur. Ik stap in zijn witte BMW. Langzaam dringt het tot me door. Collin is ontvoerd. Omdat ik niet oplette. Ik voel hoe een traan via mijn wang op mijn witte tank-top belandt. 'Het komt wel goed.' Niall kijkt me vol medeleven aan. Nee, ik wil geen medeleven nu, het is mijn schuld! Ik kan me nog net bedwingen om naar Niall te schreeuwen dat het mijn schuld is, en dat mijn broertje mijn hele leven is. Niall start de auto en rijdt snel weg. De hele weg zeggen we beide niks. Ik denk aan mijn ouders. Zouden ze echt vermoord zijn, en niet omgekomen bij een auto-ongeluk? De politie had me uitgelegd dat ze in de dode hoek van een vrachtwagen reden, en toen dus overeden zijn. Misschien was het geen ongeluk, misschien was het allemaal gepland. Ik word wakker uit mijn dagdroom als de auto stopt. Niall stapt uit en loopt in de richting van mijn deur. Hij opent de deur en steekt zijn arm gestrekt uit wijzend naar het politiebureau. 'Dit is het.' Ik stap ook uit en loop samen met Niall het gebouw naar binnen.

B

--------------------------------------------

Hiii,

Een kort hoofdstuk, I know, maar ik wou jullie niet langer laten wachten :) Ik zoek nog een paar mensen die willen auditeren voor Amy's bully (pestkop) ik maak maandag 27 januari waarschijnlijk bekend wie de rol krijgt. Tot dan kan je dus ook nog voor Amy's bff en Niall's gf auditeren. De leeftijd moet trouwens wel een beetje worden aangepast waarschijnlijk, omdat het een beetje vreemd is als Niall een 12 jarige vriendin zou hebben. ;) anyway love y'all

Xx

Elise

" Daddy " ft. Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu