Heeeeey, voor als je de beschrijving niet hebt gelezen, dit is het begin:
'Waar blijven ze?' Opgewonden sta ik voor mijn begeleider. Ik zit al sinds mijn vierde op toneel, en nu mag ik eindelijk auditie doen voor een rol in een serie! Mijn ouder zouden er vijf minuten geleden al zijn, maar ze zijn nog nergens te bekennen. Ik ben best snel vooruit gegaan voor mijn leeftijd, op mijn vierde begon ik, en vanaf mijn zesde kreeg ik al vanuit allerlei hoeken rollen aangeboden voor lokale projecten, en nu, nu ik vijftien ben, ga ik auditie doe voor Awkward! 'Ik heb geen idee, maar maak je geen zorgen.' Antwoordt Anny (mijn begeleider). Na tien minuten wordt ik nog nerveuzer. Over een kwartier moet ik op! Waar zouden mijn ouders blijven? Zou ik wel genoeg geoefend hebben? Natuurlijk heb ik genoeg geoefend, vijf uur per dag, elke dag van de week, kon je mij in de toneelschool vinden. 'Amy, je mag bijna op.' Diep haal ik adem. Kom op! Ik kan het! 'Ga maar' ik loop het podium op, en zodra ik op mijn plek sta, zakt alle spanning weg, dit is mijn leven.
I hope you'll like it :)
'Wauw, dat ging erg goed!' Vrolijk kom ik het podium af, terwijl ik gecomplimenteerd wordt door Anny. Ik loop samen met haar naar de uitgang, waar vreemd genoeg een politie-auto staat. 'Amy Underword?' Verbaasd kijk ik op. Wat heb ik nou weer gedaan? Zouden ze me komen oppakken omdat ik een keer een paar snoepjes heb gestolen bij het Kruidvat? 'Ehm, ja.' 'Het spijt me te moeten mededelen dat uw ouders zojuist overleden zijn in een auto-ongeluk. Er wordt voor opvang voor uw broertje en u gezorgd.' Langzaam laat ik het tot me doordringen. Mijn ouders. Dood. Degenen die mij op deze wereld hebben gezet, zijn dood? Langzaam wordt alles zwart voor mijn ogen.
JE LEEST
" Daddy " ft. Niall Horan
Fanfiction'Waar blijven ze?' Opgewonden sta ik voor mijn begeleider. Ik zit al sinds mijn vierde op toneel, en nu mag ik eindelijk auditie doen voor een rol in een serie! Mijn ouder zouden er vijf minuten geleden al zijn, maar ze zijn nog nergens te bekennen...