~3~

2.1K 85 8
                                    

Ik kon mijn ogen niet geloven, ik wist wel dat Niall rijk was door die band, maar dit... Ik stond voor een witte Vila, met een grote zwarte poort eromheen. 'Vind je het leuk?' Ik hoorde Nialls stem achter me. Of ik het leuk vond? Ik wist niet eens dat dit soort huizen bestonden, het is gewoon zó groot. 'Het is awesome.' Zei ik terwijl ik hem een knuffel gaf. Hij typte een code in op het schermpje naast de poort, waardoor de metalen hekken open schoven. Collin rende gelijk de voortuin in, opzoek naar de ingang. Ik liep achter Niall aan met mijn koffer terwijl hij Collins spullen vasthield. Het zag er best ironisch uit, een twintigjarige jongen met een grote berenknuffel. Niall probeerde de voordeur te openen, maar het mislukte doordat hij zijn handen vol had met Collins spullen. Ik pakte de berenknuffel van hem over. Toen Niall de deur opende viel ik bijna flauw. Ik denk dat er wel 160 mensen in konden wonen als het moest, zo groot was het huis van binnen. Ik liep naar de sofa in het midden van de reusachtige woonkamer en dropte mijn koffer en Collins beer. Inmiddels had Collin de ingang ook gevonden en stond net als ik sprakeloos door het grote huis. Niall plofte gelijk op de bank. 'Ik heb HONGER!' Wauw, dat het voor hem toegestaan is om iemand te adopteren. Nu lag hij zonder reden in de slappe lag. Hij is zo vreemd 'Oh ja, Ik zal jullie de kamers laten zien, je mag er een kiezen.' Zegt Niall als hij bij is gekomen. Collin en ik volgen hem de trap op. Eerst komen we in een groen met witte kamer, het heeft een tweepersoonsbed, een inloopkast en een bureau. 'Dit is kamer 1.' Zegt Niall met een vrij slaperige stem. no shit sherlock. 'Dat lijkt me duidelijk.' Niall kijkt me beledigend aan. 'Ik weet toch ook niet of jij hersenen hebt?' Weet hij uiteindelijk lachend uit te brengen. Wow, ik wist wel dat hij veel lachte, maar dit, dit had ik echt niet verwacht. Kamer 2 is licht blauw met ook nog licht en donker bruin gekleurde muren. Er staan witte rozen op de muur achter het tweepersoons bed en het bureau is net zoals delen van de muur licht bruin. Er staat ook een grote licht blauwe kast. Deze kamer is echt geweldig. Hij heeft zelf een balkon! 'Ik wil deze kamer oh my god oh my goood.' Schreeuw ik terwijl ik me op het bed laat vallen. 'Weet je het zeker?' Niall staat in de deur opening te lachen. 'Jaaaaah, ik wil hier niet meer weg.' Ik deed mijn ogen dicht, en mijn vingers in mijn oren. Ik schrok me kapot toen ik ineens opgetild werd. Niall had me blijkbaar uit bed getild en ik hing nu over zijn schouder. 'Kom toch nog maar even mee naar de andere kamers, anders laat je je broertje alleen.' Ik negeerde mijn opmerking en liet me maar over zijn schouder hangen. Nu hoef ik tenminste niet te lopen. Ik voelde hoe Niall een kamer deur open deed en naar binnen liep. Opeens werd ik door elkaar geschud. Nou, fijn, hij had me dus op dit bed gegooid. 'Hier krijg je spijt van!' Riep ik terwijl ik opstond en naar hem toe probeerde te rennen. Hij sprintte al weg en deed voor mijn neus de kamerdeur dicht, waar ik met een knal tegenaan kwam. 'NIALL!' Schreeuwde ik boos. Ik hoorde gelach aan de andere kant van de deur. 'NIALL, DOE OPEN, ANDERS ZORG IK ER PERSOONLIJK VOOR DAT DE HELE ETENSVOORAAD IN DIT HUIS OP IS!' Ik zag de deur een stukje open gaan en duwde er meteen met mijn volle gewicht tegenaan, waardoor ik Niall ook omver duwde en hij op de grond terecht kwam. Hij keek me beduust aan. Ik tilde Collin snel op en rende naar mijn kamer. Eenmaal aangekomen lagen we allebei in een slappe lach. 'Ik moet naar de wc!' Roept Collin opeens. Voorzichtig lopen we de deur uit. Niall kan overal zitten! We lopen de trap af en gaan opzoek naar de wc. Eerst komen we in een grote keuken, waar een grote, ronde tafel er middenin staat. Daarna komen we in een kamer met een binnen-zwembad. Oh my god. Er is een glijbaan, een bubbelbad én een sauna! 'Is er hier ergens geen wc?' Vraagt Collin ongeduldig. 'Ehm, I don't know, misschien.' We lopen langs de rand van het zwembad, en komen bij een blauwe deur uit. Voorzichtig probeer ik om hem open te maken, de klink geeft gelijk mee. 'Amy! Hier ben je!' Ik schrik op als Niall ineens achter me staat. Hij tilt me over zijn schouder en voordat ik het weet lig ik in het zwembad. 'Niall! Dit zijn net nieuwe schoenen! Kom op! Je kan niet zomaar iemand in een zwembad gooien!' Boos kijk ik Niall aan, maar zeg nou zelf, als een blonde, Ierse jongen je met puppy ogen aankijkt kan je toch niet lang boos blijven? Niall begint te lachen, en doet zijn schoenen uit. 'Niall, wat ga-' tot mijn verbazing springt Niall ook in het water. Ik zwem naar hem toe en duw zijn hoofd onder water. Slecht idee, aangezien Niall veel sterker is dan ik. Hij duwde zijn hoofd weer naar boven en tilde me op. 'Niall wat ga je nu weer doen?' Zonder antwoord te geven gooit hij me naar de andere kant van de kamer. Tenminste, dat probeerde hij denk ik. Ik kwam een halve meter voor Niall weer in het water terecht. Snel zwom ik naar de trap en liep het zwembad uit. 'Wacht. Waar is Collin?' Met grote ogen kijk ik naar Niall die zijn schouders optrekt. 'Hij was er niet toen ik hier kwam.'

__________________________________________________________________________________________________________

Oeeehhhh, waar is Collin? Haha bedankt voor alle lieve reacties op het vorige hoofdstuk en natuurlijk ook bedankt als je gevote hebt :) xxxxxx Elise

P.s. MERRY CHRISTMAS!!!!!!

" Daddy " ft. Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu