Cu toții am avut prima iubire , oarbă sau nu iubirea frânge inimii , ca apoi să le poată repara dinnou , cu aceeași iubire .
Mă numesc Maria , frumos nu ? Nu am iubit niciodată mult , dar îmi păstrez iubirea pentru cineva care merită . Prietena mea m-a tradat de multe ori și nimic nu mă face să cred că nu o va mai face .
Cu toate astea eu sunt singura Hanshei care a rămas în viață... Cum? Ce sunt Hansheii ? O , voi nu știți păi sunt un fel de demon , cu aripii mari negre pline de ură , ochii roșii ca lava și pielea acoperită de solzi , nu de pește , ai mei sunt ceva mai speciali.
Mama și fratele meu nu sunt ca mine , deoarece am făcut un pact cu Diavolul să îi lase în pace dar eu să îl slujesc . Trist , dar asta e viața mea .. Nu le pot spune. Vor spune că sunt nebună așa că voi trăii de acum în colo singură... Voi pleca , nu pot risca să le pun viața în pericol ..
E seară ora 01:23 , mama și fratele meu dorm , si e momentrul potrivit să plec , îmi iau geaca pe mine și ies afară . Luna e așa frumoasă , mă uit la ea și uit de toate , ea e singura ce dă lumină în tot întunericul .. Îmi scot aripile , se creeazà un mic vânt , toată pielea mea e acoperită de un negru cenușiu , doar ochii mei roșii ce reprezintă toată răutatea din iad , dau putină lumină .. Zbor .. În sfârșit liberă , vântul bate usor în comparație cu aripile mele uriașe .. Toată durerea mea parcă dispare atunci când zbor .. Ajunsă în munții , mă opresc într-un loc izolat de lume , eu nu sunt ca ei ... Simt o durere în piept... Mă cheamă el ... Diavolul dar eu îi răspund scoțând un răget puternic de tremură munții. Îmi iau zborul și plec spre Iad.
CITEȘTI
Iubește-mă , și îți voi arăta Iadul
Teen FictionO simplă poveste de viață . Una Reală .Poate prea reală. Cum toți au o poveste , am și eu una .. Nu am prietenii , prietenul meu este Diavolul