×11×

110 13 5
                                    

Din perspectiva Mariei :

Simteam cum nervii imi explodau in cap , eram nervoasa si in acelasi timp ranita , ranita de Alex si vorbele lui care pareau aruncate la intamplare .. Vroiam sa ma refugiez intr-un loc unde ma simteam bine si singura , si unde te puteai simti asa decat in Iad ?
Ajunsa acolo ma prabusesc jos , zdrobita de atata rautate si atat orgoliu cad pe ganduri... Nu mai constentizam bine, si nici nu am observat doua maini care ma trageau de jos .
Parca trezita din transa pun mainile pe ale celui din fata mea . Erau puternice dar in acelasi timp fine si delicate .
Era un barbat , asta era clar , dar nu il cunosteam , asa ca mi-am aprins ochii vroind sa ii arat cine sunt , dar cand ochii mei i-au privit pe ai lui am inrosit... Era foarte atragator , inalt , bine facut , parul lui salbatic de o culoare argintie-inchisa se potivea de minune cu ochii lui cenusii. El domnia , si se vedea asta pe chipul lui , era stapan pe situatie.

Dupa ceva timp , isi trage mainile de pe talia mea , si se indeparteaza...
-Hei ! Strigarea mea nu la afectat , mergea in contiuare .. Asa ca la-m lasat sa plece , nici nu il cunosteam ce era sa fac ?
Imi aduc aminte de cartea binelui si zbor ca arsa in fata lui.
-Stii ce e asta ? Il intreb , fara sa il privesc in ochii .
-Cartea binelui ? Spune si o ia intre maini .
Vocea lui mi-a adus pe sirea spinarii un fior ..
-Da , dar cum se deschide ?
El sta putin pe ganduri , si imi raspunde :
-Cartea va fi deschisa doar de cel pe care inima ta il urastea cel mai mult .
Pe cine puteam sa urasc , in acel moment ma gandeam la Alex.
-Mark . Imi spune el si ataseaza un mic zambet la coltul gurii .
-Poftim ? Ii rapuns eu sceptica .
-Ma cheama Mark , pe tine ?
*Cat de proasta poti sa fii *
-Maria , esti demon ? Ochii mei parca vroiau sa se ridice de jos si sa ii priveasca pe al lui .
-Da , stadiul 3 , tu ? Si parca chicoteste .
*La naiba , eu eram 2 .. Mhm .. Era mai puternic ca mine .*
-D-doi , ma bâigui eu ..
Dupa cateva minute de tacere , raspunsul lui Mark rupe tacerea :
-Deci , cum il cheama pe cel care te-a ranit ?
-Alex , o lacrima stinghera , curge din ochii mei . Dar Mark ca un domn ce este mi-o sterge .
-Vrei sa deschizi cartea ?
-Da ! Spun eu fara sa stau pe ganduri .
-Atunci , hai sa mergem la acel Alex si sa il facem sa regrete ca te-a suparat .
Ma ia de mana , si inima mea incepea sa bata ca nebuna . Era .... Atragator si inima mea inebunea dupa zambetul lui.

Ajungem in Rai , unde se afla Alex si Alesia , si pasim usor .
Toti ingerii raman cu gura cascata , ce cautau 2 demoni in rai ?
Ma uitam la Mark si nu ii era deloc frica , se citea asta pe fata lui ..
Toti s-au dat la o parte si Mark a i ceput sa strige :
-Alex !
Nici dupa 10 secunde in fata noastra se aflau Alex si Alesia.
-Nici bine nu ai plecat si acum te culci cu frate-miu ? Cuvintele lui Alex m-au socat , Mark era fratele lui ? Dar cum sa spuna ca m-am culcat cu el ? Eram nervoasa pe Alex , m-a dezamagit .Nervii mei incepeau sa explodeze si Mark a observat asta .
A luat cartea si a aruncato in fata lui .
-Doar atinge-o , si am plecat ! Spune Mark , strangadu-ma mai tare de mana .
-Dispareti ! Nu vreau ca demonii sa stea aici mai mult de un minut .
Gata ! Pana aici ! Alex si fufa lui o sa o plateasca !
-A , da ? Si ea ce cauta aici ? Ii spun eu aratand spre Alesia . Arata-ti fata , mincinoaso !
Cuvintele astea l-au ranit pe Alex , se holba la Alesia asteptand ca ea sa faca o miscare.
-Hai o data ! Spune Mark si arunca pe ea putin foc .
Alesia isi arata fata , era un demon , nu puternic , dar era , i-a mintit pe toti si asta il afecta pe Alex .
Mark , ma privste putin in ochii si incepe se vorbeasca :
-Te-ai dat drept ceea ce nu esti ! Ai incalcat regulile lumii de apoi , drept rasplata esti timisa in exil in Abis !
Eram fericita , cu Mark de mana nimic nu ma oprea .. Alesia a disparut lasand in urma fum ..

Alex , i-a cartea in mana si incearca sa o deschida .
-Nu merge , acum plecati !
L-am privit pentru ultima oara pe Alex in ochii si am plecat , cu tot cu carte .
-Multumesc! Ii spun putin rosie lui Mark
Neasteptand rasplata Mark ma trage spre el si ma saruta pe frunte ..
M-a ia de mana si plecam de acolo ..

Era ora 00:00 , eu si Mark stateam imbratisati la lumina lunii , fara sa ne privim .
-Maria , pe cine urasti tu cel mai mult ? Ma intreaba el .
Nu imi dadeam seama pe moment , credeam ca pe Alex .
-Cred ca pe tatal meu ... Dar fara folos nu il pot gasii , nu stiu unde este .
Ridicandu-si privirea de la mine Mark cade pe ganduri ..



Iubește-mă , și îți voi arăta IadulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum