×3×

154 22 3
                                    

Iadul .. Ce înseamnă asta pentru voi ? Foc , întuneric , răutate .. Ăsta e Iadul , ceva ce omul nu a văzut , eu nu sunt om , și nici nu mă consider... Oamenii sunt fințe rele și orgolioase , ceva ce nici o creatură ca mine nu poate înțelege .. De ce este atâta ura ? Dacă nu ar exista ura lumea ar fi un loc cinstit ..

Inima mea simte cum Diavolul mă cheamă nu pot să îl ignor , îmi iau zborul de pe pământ și plec sprea Iad .. Casa mea .
Iadul nu este un oraș , și nici o casă , este locul unde toate visele și speranțele se spulberă , ce poate fi mai frumos ?

Diavolul .. Nu știi nicodată ce are în minte , te poate omorî sau ierta , eu îl slujesc de 18 ani și niciodată nu l-am trădat , nu am de gând să o fac ..

Simt tot focul de sub picioare și tot aerul este plin de vise spublerate .. Am ajuns Iadul .. Calc ușor pe lava fierbinte și îl văd .. Stătea cu spatele la mine și fuma .. Ce e ironic ? Diavolul e om . Acum știu de ce este un pic de ură în fiecare om și în fiecare părticică a sa..

-Am auzit chemarea ta ! Îi spun .
Trage de țigare și o aruncă în lava ce îl înconjoară , ea arzându-se brusc .
-Maria ..spune și ușor se apropie de mine și zâmbește . Ochii lui reprezintă tot ce omenirea a eșuat .. Toate eșecurile pe care oamenii le fac , el este toată ura ce a rămas din sufletele oamenilor .
-Am o nouă sarcină pentru tine .. Crezi că ești pregătită ? Mă întreabă și se întoarce spre globul de ceară prin care privește lumea .
-Ha , încep eu să râd . 18 ani te-am slujit și am trecut prin tot ce oamenii numesc "greu" .. Ce te face să crezi asta ?
-Hmm , ești jumătate om ?
-Nuuuuu ! Stig și parcă ard , încep să scot flăcări puternice pe ochii . Nu suport ca cineva să mă numească om , nici măcar pe jumătate . Aici eram în largul meu , puteam să ard tot fără să pățesc nimic , iubesc asta .
-Om sau nu , ai sămânță de diavol . Îmi răspunde și îmi întinde o scrisoare .
Mă aplec și mă întorc spre drumul pe care am venit
-Să nu te întorci până nu ceea ce scrie acolo nu va fi îndeplinit . Și dispare printe flăcări .

Deschid scrisoarea pe care este scris cu sânge curat ..

"Maria
Știi că nu suport oamenii , aceii mici gândaci mă dezgustă , există pe pământ un om , care crede că mă poate ucide. Ha , ha . Arată-i iadul , și după ce l-ai chinuit , ad-ul la mine. "

Iubește-mă , și îți voi arăta IadulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum