×9×

126 16 4
                                    

Dupa toate cele intamplate in Iad , m-am axat pe un singur lucru : Eu . Vroiam sa devin ceea ce Diavolul nu credea ca voi ajunge . Am zburat pana spre oras , si am privit totul de sus , asa cum obisnuiam sa privesc oamenii .
Cobor jos si incerc sa ma comport normal , prin parc observ o fetita cu tatal el , probabil s-a lovit si el o ajuta .. O saruta pe "bubita" si o ia in brate .. Si eu mi-as fi dorit un tata asa , sa ma iubeasca , cer prea mult ? Lacrimile isi dau drumul si nu se mai opresc , dar sunt un demon , demonii nu plang , nu?
Incetez in a mai plange si ma sterg apasat cu mana .Ma intreb oare ce face familia mea acum ? Este bine ? In siguranta ? Ma gandeam sa ii vizitez , asa ca am plecat spre casa care timp de 18 ani mi-a fost lacas .

Ajunsa in gradina casei mele , privesc imprejurimile si imi aduc aminte .. Zile petrecute frumos , alaturi de oamenii speciali din viata mea , dar cand seara se lasa se lasau si lacrimile pe obraji mei , toate astea faceau parte din viata mea .. Cu bune si rele mergem inainte cu capu' sus .
Ciocan usor la usa si astept , astept , si iar astept , nimeni nu imi deschidea , ma gandeam ca poate mama dormea , asa ca am intrat usor . Cand am pus primul pas in casa am simtit acel miros : sange . Am fugit repede , si m-am oprit in pragul usii , necrezand ce vad in fata ochilor . Mama si fratele meu amandoi intr-o balta de sange , ma trantesc pe podeaua plina de sange si privesc in fata ..
" Sa vedem , care , pe care ?"
Era scris pe perete cu sangele familiei mele , urlam , tipam , eram distrusa , Diavolul si-a pus in aplicare planul: sa ma distruga pe mine si cei apropiati mie .
Am chemat salvarea si politia , mi-au spus ca o sa faca tot ce pot sa gaseasa vinovatul . Nu il puteau gasii , era Diavolul .

Vecinii si apopiatii m-au intrebat de tatal meu , uitasem complet de el , avand in vedere ca nu a facut parte din viata mea eram obisnuita . Seara stateam acolo , la mormatul lor... Nu trebuia sa ii las , probabil ca asta a fost cea mai mare greseala a vietii mele , plangeam si urlam .. Eram disperata ... In timp ce plangeam cu lacrimi de foc simt o mana pe umarul meu .. Alex statea in spatele meu cu lumanari , le-a asezat pe morminte si a spus o rugaciune , imi facea rau avand in vedere faptul ca eram demon , dar nimic nu durea mai tare ca pierderea lor .
-Multumesc ca esti aici ! Ii spun lui Alex si il iau in brate plangand.
-Daca nu eu , atunci cine? Si incepe sa ma mangaie pe par .
Apreciam faptul ca Alex era acolo , el era singura mea familie .. Nu puteam suporta sa il pierd si pe el .
-Alex , trebuie sa il caut pe tata..
Ma ridic si imi sterg fortat lacrimile .
-Vin cu tine ! Se ridica si el .
-Nu , nu te pot lasa , daca patesti ceva ?
-Nu te las Maria ! Ce sa patesc ? Suntem impreuna , nimic nu ne desparte ! Si ma ia de mana .

Singurul loc in care il stiam pe tata era carciuma .. Asa ca am luat toate carciumile la rand , nu l-am gasit . De fapt , nici nu conta , Alex era acolo , am ras si ne-am sarutat la fel de mult .. Dar tata nu era nicaieri , nu il cunosteam prea bine , deci avea sa ne ia mult .. Mult timp .
Era ora 23:33 , nici o urma de tata , eu si Alex ne-am cam plictisit ..
-Hei , voi demonii nu aveati o intuitie asupra celor pe care ii iubiti ? Spune Alex
-Mmm .. Eu nu cred ca il iubesc pe tata , nu a fost prea des langa mine .. Si mi-am lasat capul in jos . Dar se unde sti despre noi , demonii ? Adaug eu .
-Din cartea raului , nu ai auzit de ea ? Spune el surprins.
-Nu , adica este asa ceva ? Aveti si voi una ?
Alex mi-a spus ca aceea carte a raului a fost adusa din Iad , chiar din ghearele Diavolului , aceasta continea tot ce tine de cuvantul "demoni" .
-Dar o carte a binelui , nu exista ? Spun eu .
-Mm .. Alex era pe ganduri .. Ba da , dar nu stiu sigur unde se afla .
-Pai de unde sti de ceea a raului ? -De la o prietena ..
Alex observa ca eu faceam ochii mari si a inceput sa rada .
-E doar o prietena . Sune Alex razand . O mai sti pe Alesia ?
O , doamne , credeam ca am scapat de ea ? Ce naiba ?
-E-este i-inger ? *speram ca raspunsul sa fie nu *
-Da . Zambeste usor . Dar stai linistita i-am spus ca am prietena.
-Ce ar fi sa merg sa vorbesc cu ea despre carte ? Si fac ochii mari .
-Sigur , o pot chema sa ne intalnim ..
-Nu Alex , doar eu si ea !
-Dar ? ..
-Te roggg ...
-Bine .. Ofteaza Alex ..
Ma saruta pe frunte si imi spune ca o va trimite pe Alesia la mine .
Aveam de gand sa o intreb de carte dar si sa ii rup gatul .. Inger ? Aia a ajuns inger ? Of Doamne !

Este ora 00:00 . Alesia trebuia sa soseasca , i-am spus lui Alex ca ne vom intalni la cascada .. Luna se reflecta in cascada asa frumos , asta imi amintea de ochii lui Alex cand ne-am intalnit ..
In sfarsit Alesia a venit .. Arata .. Altfel .
-Tu esti Maria ? Spune ea sceptica -Da , nu ma mai tii minte ? Eram ironica ..
Ea imi baga un zambet fals si imi spune raspicat :
-Spune repede , ce vrei ?
Nu vroiam sa ii vorbesc urat deoarece aveam nevoie sa stiu unde este cartea , apoi sa o omor iar si iar pana disparte..
-Ce stii depsre cartea binelui ? Ii spun eu calma .
-Ha , crezi ca vorbeac degeaba ? Vreau ceva la schimb .
Normal , fufa vroia ceva la schimb .. Pai da .
-Ce anume ? Incercam sa fiu draguta .
-Pe Alex ! Nu a fost al meu in viata anterioara deci il vreau acum !
-Ceeeeeeee ?
-Cum ai auzit , taratura !
Il vroia pe Alex , bine ! O voi face sa sufere .
-Ok ,ok doar spune-mi ! *Doar nu credea asta ! *
Fufa mi-a spus ca aceasta carte a binelui se afla in ceea mai cunoscuta biserica din lume .. Din nordul orasului nostru .. Bisericile ma omorau si ma faceau scrum , acum stiu de ce se afla acolo .. Doar un demon adevarat putea face asta . Adica eu .

Aripile incep-am iesi iar focul se facu prezent , Alesia ramasese cu gura cascata , dar nu pentru mult timp . O picatura de foc din aripile mele cade peste fata ei alba , atunci i-am vazut adevarata fata .. Nu era inger , ci demon !

La media aveti ceea ce simt eu , poza face cat 1000 de cuvinte . Tine-ti capul sus frumoaselor si mergeti inainte ! Va pup :* <3




Iubește-mă , și îți voi arăta IadulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum