Cu un obraz vanat , si ochii rosii , incerc sa imi dau seama ce se intampla ..
-Parca nu erai om .. Îmi spune uitandu-se in ochii mei .
-Nu sunt . Si incerc sa ii arat asta prin ochii mei . L-am sfidat . Sefului nu ii place sa fie sfidat .-Ori îmi aduc sufletul lui Alex , ori viața ta va deveni un cosmar nesfarsit . Si a plecat .
Oh , ce puteam face ? N-nu ma mai simt in putere , sunt slabita .. Trag aer in piept și plec .Îl urmaream pe Alex . Juca fotbal cu baietii... Imi placea sa ii privesc . Deodată meciul se termina si Alex vine spre mine .
-Hei ! Tu esti fata de ieri ,nu ? Se aseaza langa mine pe banca .
-Da , ii spun si las capul il jos , ma inrosisem . Dar nu de la nervi .
-Esti bine ? Si imi ridica capul usor .
Ochii lui imi linisteau toate flacarile din mine si parca eram normala .. Pentru un moment .
-Da , sunt... Zambesc fals .
-Eu trebuie sa merg acasa sa fac un dus , ne mai vedem .Dupa plecarea lui am ramas pe banca .. Nu era acolo , doar simpla lui prezenta ma linistea .. Am luat foc , si eu si banca . Bine ca nu a vazut nimeni ..
-C-ce ? C-ce d-dracu ?
Imi intorc pivirea mea adusa din iad , si vad un tip .. Nu l-am vazit bine pentru ca a fugit ..
Diavolul este nervos , simt asta prin norii pe care ii aduce pe cer . Mie nu imi pasa ,vroiam doar sa il vad pe Alex .Ma duc la oaza in care m-am intalnit eu si Alex , ma pun in genunghi , privesc spre cer si ii zambesc Diavolului pervers .
-Cum te cheama ? Se aude o voce si ma intorc ..Alexx
-Maria . ii spun eu
-Ok Maria , ce ar fi sa te scot in oras ?
Nu stiam ce inseamna , nu ma mai scos nimeni in oras.
-A-a , cum adica ?
El incepe sa rada si ma ia de mana . Ajungem la o masina si imi spune sa urc .
-Tu vorbesti serios ? Ma intreaba .
-Da , nu am avut niciodata prieten si nu stiu ce inseamna .
El zambeste
-Te voi invata eu ce inseamna . Si opreste masina .Eram pe un munte , priveam apusul
-Cum de o fata frumoasa ca tine nu are iubit ? Si ma piveste ..
Ma inrosisem iar , ma indragostisem de Alex , nici nu mi-am dat seama , ca el mi-a luat inima din piept .
-Maria , imi placi , dar spune-mi mai multe despre tine .
Am inceput sa ii povestesc despre familia mea si satul de unde vin . Nu i-am spus de Diavol , Alex era un om , il putea distruge , nu voi putea sa risc asta .. Si amandoi ne povesteam viata .
El era student , il al 3 lea an , parintii lui sunt in alt oras , si era singur la parinti .Era 00:00 . Trebuia sa plec .
-T-trebuie sa plec. Incercam eu sa ii explic.
-Te duc eu cu masina.
-Nu , nu e nevoie multumesc. Si o iau la vale pe josEra dimineata , toata seara m-am gandit numai la Alex .
Pamantul se zguduie , imi scot aripile gata sa atac . Era Diavolul.
-Ai ales oamenii. M-ai tradat , iti voi chinui semeni si oamenii dragi tie. Asta a fost alegerea ta .
Ma scosese din mintii. In ziua aia am jurat ca il voi face sa regrete. Ma luptam su seful iadului. Nu imi pasa ce sanse aveam.Ma plimbam prin parc si priveam copii , pasarile , si plantele . Mi-am amintit facultatea la care invata Alex si am plecat spre ea. Norocul meu este ca atunci cand ajunsesem eu deja plecau .
-Alex ! Il strig si alerg spre el .
-Hei , Maria ! Si imi zambeste
-Iubitule cine e asta ? Cuvintele astea mi-a strapuns inima mai rau decat focul .
Spunea asta o blonda cu ochii albastri , imbracata ca pe centura . Cum putea Alex sa fie cu una ca asta ?
Fara sa mai zic ceva plec .. Si ma ridic la cer urmarind-o pe blonda .. Cand vad ca locul este sigur cobor la ea , si nu ci intentia de a face cunostinta .
-Da-te din fata mea taratura ! Spune asta blonda facuta din silicon .
Ma apropi de ea si o strang de fata , in aceelasi moment ghiarele mele ii strapungeau mandibula . Eram nervoasa , cu cealalta mana ii acopeream gura plina de botox . Tipa ca descreerata .
Dupa ce ma asigur ca i-am bagat ghearele destul de adanc o las jos .Si plec spre casa lui Alex .Ajunsa la casa lui Alex , ciocan , dupra vreo 50 sec , il vad . Era pe jumatate dezbracat , avea 12 patratele perfect lucrate , si o pereche de blugi scurti . Eram rosie toata ... Si imi pun mana la ochi , nu pentru ceea ce vedeam ci pentru ca ochii mei erau rosi.
Alex incepe sa rada.
-Intra . Si imi deschide usa larg.
-_Unde este baia ? Intreb fara sa imi iau mana de la ochi .
-O iei pe scari la stanga . Spuse asta razand .
Intru in baie si ma simt usurata . Ma uitam in oglinda , si observam cu ochi mei rosi isi reveneau .
Cobor scarile si il vad pe Alex stand pe canapea la televizor.
Cand ma apropi observ ca era trist .
-Ce sa intamplat ? Ii spun
-Alesia , este moarta .
Cred ca Alesia este blonda aia cracanata.
-Oh , ma asez langa el si ma uit la stiri . Intradevar er moarta , dar medici se intrebau cum a murit .
-Nu inteleg, ce hot sau om fara suflet ar face asa ceva? Spune Alex .
Ma simteam rau , dar pe de o parte eram jumatate demon . Nimeni nu cred ca s-ar fi gandit ca exista un demon pe lume .Timpul a trecut repede , iar eu stateam cu capul in poala lui , iar el imi mangaia capul . Televizorul era pe un program cu animale , dar nu conta , il simteam pe Alex langa mine si asta e tot ce conta .
CITEȘTI
Iubește-mă , și îți voi arăta Iadul
Fiksi RemajaO simplă poveste de viață . Una Reală .Poate prea reală. Cum toți au o poveste , am și eu una .. Nu am prietenii , prietenul meu este Diavolul