Era demon , nu inger asa cum pretindea . L-a mintit pe Alex si tot raiul. Doar nu credea ca scapa asa usor .
Ma asez usor langa ea si incep a rade :
-Micul inger are un secret ?
-Daca aud vre-un cuvant despre asta , esti moarta .
-As vrea sa vad asta .
O privesc in ochi si simt cum focul mi se urca la cap . Eran nervoasa si nimic nu ma putea oprii .
-Maria ! Stai , ce vrei sa faci ?
Eram toata nervi si foc , explodam daca ii mai vedeam o data fata . Dar Alex a intervenit , m-a luat de langa ea si a intrebato pe Alesia daca e bine . Dar pe mine de ce nu ma intreba ? O sa o pateasca rau Alesia . O credea ingeras .. Rasa ei ..
-Maria , eu si Alesia plecam . Ne intoarcem dupa ce te calmezi .Era seara . Ochii mei inlacrimati sclipeau la lumina lunii . Vroiam sa il vad pe Alex , aveam nevoie de el . Nu era acolo pentru mine , asa ca m-am gandit sa vad unde e .Mi-am adus aminte de intuitiia celui pe care il iubesti, pe el sigur il iubeam .
In mintea mea a aparut Alex .. Langa Alesia .. Oh trebuia sa merg acolo , dupa cum arata locul erau in rai. Aripile mele au inceput sa ma trimita spre cer , apoi m-am oprit la o poarta . Era totul alb , ca si cum ar fi nins , cu cat paseam pe acel pamat pur ceva ma manca pe dinnautru , simteam cum mor , erau multi ingeri , spre deosebire de noi , demonii care eram putini . Parca sarbatoreau ceva , cand toti ingerii se dadeau la o parte din calea mea , in acelasi timp uimiti , i-am vazut.
Alex era in bratele Alesiei sarutand-o . Am cazut in genunghi . Am inceput sa urlu si sa scot foc , eram ca o nebuna .
Cum a putut sa faca asta ? Il uram . M-am ridicat sus cu ajutorul aipilor incercand sa rezist , si am tipat tare :
-O SA O PLATITI ! NU STITI CU CINE V-ATI PUS !
Am zburat repede sa ies de acolo , inima mea era rupta in 100 de bucati , iar in timp ce zburam imi stergeam siroaiele de lacrimi de pe obraji .
Scapata de acolo , m-am prabusit la pamant , si m-am intors cu fata spre cer . Am inceput sa ma inec , si am scuipat pe pamant . Era inima mea . Rupta si strvita de nepasarea lor .Eram distrusa si singura , asa ca am vrut sa gasesc cartea binelui , si sa distrug rasa ingerilor , si pe Alesia . Da , chiar eram rea .
Asa ca am zburat spre biserica , nu stiam unde era pentru ca bisericile imi fac rau , deci m-am invartit in tot orasul.
Pana cand o durere puternica m-a lovit si m-am prabusit jos.
Cu putina putere m-am ridicat , inca slabita si am deschis ochii , in fata mea se afla o biserica veche de 1000 de ani , nu e de mirare ca ma distruge asa.
Acum , sa vad cum intru .. Incerc sa deschid usa , usor cu sa pot vedea unde este cartea .
Dinnautru vine un miros puternic de tamaie si ma dau inapoi .
Cartea era asezata in fata mea , spre altar , dar prea departe ..
M-am gandit ca daca intru in zbor , repede nu ma va durea asa tare .
Mi- facut curaj si mi-ai ridicat aripile , cu toata forta mea am intrat in biserica , si am cazut . Simteam cum bunatatea din aceea biserica imi manca interiorul .
Am ridicat mana spre carte si am atinso atat cat sa cada peste mine , mergeam pe genunchi si ma spijineam pe maini cu cartea in gura , norocul meu era ca aceasta carte era din fier.
Cinuindu-ma sa mai merg cativa pasi eram jumatate desfigurata , cand ajung afara ma prabusesc jos .
Noi , demonii avem 6 vieti , deoarece 6 este numarul Diavolulu , nu , nu suntem pisici . Eu mai aveam 3 vieti , poveste lunga .. Incercand sa imi ridic privirea in sus , am vazut o umbra , imprejur era foc , ceea ce imi priia , si m-am putut ridica.
-Vezi , cum ai ajuns ? Vocea lui imi parea cunoscuta . Ma intorc si il vad in toata splendoarea . Diavolul
-Mi-ai omorat familia , te voi omora cu mainile mele .
-Nu ti-am omorat familia prostuto . Incepe el sa rada . Doar pe tatal tau l-am lasat .
-Numai sa faci rau sti .
-Doar ma cheama Diavol nu ? A plecat cu tot cu rasul lui .
Eu trageam de carte sa o pot deschide , nu puteam , nu stiam ce trebuia sa fac sa o deschid . Asa ca m-am gandit la Alex , stiu ca m-a inselat dar era mai important asta . Mi-am folosit intuitia si am vazut cu Alex era la oaza , si am pornit spre ea cu tot cu carte .Se facuse zi , iar eu am ajuns la oaza si am coborat jos .
-Hei Alex ! I-am spus eu zambind.
Cand s-a intors era cu Alesia .
*Cand a mai venit si asta ? *
-Maria , Alesia mi-a spus cum a murit . Mi-a raspuns Alex. CUM AI PUTUT SA FACI ASTA ? AM AVUT INCREDERE IN TINE !
Nu il mai vazusem pe Alex asa niciodata .. In spatele lui Alesia radea .. Vroiam sa ii arat adevarata fata , dar nu acum .
Ochii mei au inceput sa lacrimeze si am zburat de acolo .Din perspectiva lui Alex :
* Nu credeam ca Maria mi-ar face asa ceva . Era ea demon dar o iubeam , nu am mai iubit pe nimeni asa , mi-a frant inima si nu cred ca o va reface la loc .
Cand am vazut ca plange voriam sa o iau in brate si sa ii spun ca totul va fi bine.
Doar cand sunt langa ea pot sa simt iubirea .
Nu imi pasa ca Alesia era moarta , ci ca m-a mintit .
Si in plus nici nu imi place de Alesia , cand ne-a vazut Maria sarutandu-ne Alesia m-a tras sprea ea .. Of , ce as vrea sa fie Maria aici . *
CITEȘTI
Iubește-mă , și îți voi arăta Iadul
Ficção AdolescenteO simplă poveste de viață . Una Reală .Poate prea reală. Cum toți au o poveste , am și eu una .. Nu am prietenii , prietenul meu este Diavolul