Il tineam pe Mark strans de mana , acest lucru l-a facut sa isi dea seama ca am nevoie de el .
-Ce a vrut sa zica cu o luna ? Il intreb eu pe Mark
-Habar nam . Imi raspunde el si isi da cu o mana prin par .
-Orice ar fi nu imi e frica . Ii spun eu cu un zambet malefic .
Ii observ micul zambet al lui Mark din coltul gurii si il privesc in ochii lui superbi .-Care e faza cu tatal tau ? Cu aceste cuvinte Mark mi-a pus capac . Stiam ca tatal meu e un betiv , si ca imi facuse atat de mult rau incat doar simpla pronuntie a cuvantului "tata" ma facea sa imi amintesc de toate lucrurile pe care le-am trait .
-Tata ... O lacrima curge pe obrajii mei de foc iar intalnirea lor sfaraie usor .
Mana lui Mark pe fata mea ma linistea dar asta nu ma facea sa scap de golul din suflet .
-Nu m-a iubit niciodata . Ochii mei inlacrimati puternic nu mai aveau rabdare sa scoata toata durerea pe care o purtau .
Mark ma ia in brate , ma strange puternic , m-a facut sa ma simt in siguranta si protejata .
-De ce spui asta ? Poate avea un motiv .. Imi sopteste linistitor Mark .
-Nu cred , daca era asa imi spunea , sau cel putin o arata . Spun eu printe siroaiele de lacrimi .
-Maria , *imi pune mainile pe fata si mi-o trage spre a lui .* Oamenii se tem de multe , iar fricile ii imping sa faca lucruri gresite. Chiar daca asta inseamna sa nu te iubeasca .
-Era un betiv . Bolovanul de pe inima mi s-a luat , ma simteam libera stiind ca i-am spus lui Mark de tatal meu .
-Te-ai intrebat vreodata de ce este asta ? Poate are si el problemele lui. Spune Mark
-SI ASTA INSEAMNA CA TREBUUE SA FIE ASA DE RAU ? MARK , FIECARE AVEM PROBLEME DAR ASTA NU NE IMPIEDICA SA IUBIM ! Furia mea l-a facut pe Mark sa ramana surprins .
-Maria , nu ai observat cat de puternica esti? Tatal tau te-a facut puternica . Poate daca nu era el nu mai erai demon si nu mai erai atat de puternica . Orice lucru care nu te omoara te face mai puternic . *Mark se ridica in picioare si ma trage sus*
Cu toate astea tu trebuie sa te asiguri ca , viitori tai copii nu vor avea un astfel de tata .
Ma strage in brate iar eu il sarut ca si cand il voi vedea pentru ultima oara .-Singura cale sa deschidem carte este sa il gasesc pe tata . Imi ridic capul de pe umarul lui si imi fixez privirea asupra pivirii lui .
Nu stiu unde sa il gasesc.
Mark isi ridica privirea la cer si pare ca se gandeste .
-Trebuie sa existe ceva la tine acasa care sa ne arate ceva desprea tatal tau .
Ma ridic in picioare si imi pun mainile in san .
-Nu ma intorc acolo , Diavolul mi-a omorat familia .. Era tot ce mai aveam .
Mark se ridica si isi pune mainile pe ale mele
-Daca vrei sa te razbuni , hai sa il gasim pe tatal tau .
M-am gandit ca daca il voi gasi pe tata , voi putea deschide cartea si sa ma razbun pe Diavol . Aceasta idee mi-a suras . L-am luat de mana si am plecat spre casa mea zburand .Nu cu mult sa ajung acasa , ma opresc in fata portii si dau sa pun piciorul . Cand sa pun piciorul ceva ca un fel de lava ma frige p picior si ma face sa dau inapoi .
-Ce sa intamplat ? ma intreaba Mark .
-Ceva .. Ceva m-a ars pe picior .
O lumina puternica vine din cer si locul se lumineaza cu toate ca era seara , poate chiar miezul noptii .
Era o lumina pura , stiam ca ceva asa pur erau doar ingerii .
In fata mea se afla doi ingerii imbracati in alb , un alb puternic .Lacrimile isi fac aparitia si fug sa ii imbratisez .. Dar uitasem de focul ce m-a ars si se mai intampla o data .
Ma asez in genunchi si incep a plange privind spre cei doi ingeri din fata mea
-Mama ? Frate ? Ce se intampla ? Lacrimile , care de la o vreme imi sunt prietene isi fac aparitia .
Ochii mamei mele ma privesc tristi si dezamagiti
-De ce nu ne-ai spuns ca esti demon , Maria ? Spune fratele mei observand tistetea mamei mele .
-Vroiam sa va protejez , atat .E asa de rau sa protejezi ceea ce iubesti? Le raspund eu .
-Ne pare rau scumpo , imi spune mama .. Acum noi nu te mai putem proteja .
Au disparut ca si cand nimic nu sa intamplat . Mark incearca sa ma calmeze strangandu-ma in brate si stergandu-mi lacrimile .
-O sa fie bine .. Totul .. Promit . Incearca sa ma linisteasca .
-Promiti ? Ii spun eu .
-Promit . Ma saruta el pe frunte.
CITEȘTI
Iubește-mă , și îți voi arăta Iadul
Ficção AdolescenteO simplă poveste de viață . Una Reală .Poate prea reală. Cum toți au o poveste , am și eu una .. Nu am prietenii , prietenul meu este Diavolul