Dupa toata faza cu Alesia si Alex eram epuizata .
Vroiam sa dorm , dar nu puteam .. Sunt demon .
-Cate vieti mai ai ? Il intreb eu pe Mark care era pe ganduri .
-Una . De ce intrebi ?
Ma ridic cu capul din poala lui si ii spun mirata
-Una ? Ce sa intamplat ?
-Pai , sunt multe povesti .. M-am batut cu Alex , m-a impuscat un politist , am incercat sa ma sinucid.
-Stai , sa te sinucizi ? De ce ?
-Pai , vezi tu Maria , uneori viata nu e mereu corecta ..
-Mie imi zici ? Ii raspund eu cu un mic zambet .
-Ma saturasem de viata asta , de Diavol .. Stii ce vroiam eu ? Si ma piveste cu ochii lui care acum erau rosii .
-C-ce.. ?
-Sa iubesc cu adevarat , sa simt ca as face orice pentru aceea fata . Cand te-am vazut in Iad , Maria ... M-am indragostit de tine , si nu imi spune ca il iubesti pe Alex ..
Pentru o secunda am crezut ca glumeste , dar in urmatoarele secunde s-a intristat .
-Staim eu ! Isi scoate aripile si zbura .
Ei bine , in acele 5 secunde mi-am dat seama de ceva .
-Stai ! Mark ! Si zbor dupa el .
Se vedea ca era suparat , nu vroia sa ma vada .. Am incercat sa zbor mai repede ca el si l-am prins de mana
-Opreste-te ! Mi-am oprit aripile si el si-a tras mana .
In acel moment cadeam , si nu imi pasa daca mor , sau daca imi mai pierd o viata ..Mai aveam putin si ma izbeam puternic de pamant..
Dar Mark era acolo si m-a prins de mana . Mi-am deschis ochii si am privit pamantul care se afla la 1 cm de nasul meu .
Mark ma trage si imi sopteste usor :
-Sa nu imi mai faci asta niciodata . Si m-a sarutat pe frunte ca dupa sa ma poata imbratisa strans .
In acel moment nu mai conta nimic , parca mainile lui puternice era tot ceea ce aveam nevoie .
-Asa repede m-ai uitat ? O voce se aud e din spatele meu si ma intorc .
Alex parea trist si in acelasi tinp furios .
-Cum ai putut sa imi faci asta ? Continua el .
-Tu m-ai facut sa te uita , Alex . O lacrima vroia sa imi curga dar nu avea pentru cine .
-M-ai ranit . Spune si se intoarce vrand sa plece
-Nu mai mult decat mai ranit tu pe mine .
Mana lui Mark o strange pe a mea si aud cum Alex isi ia zborul .
Da , stiu l-am ranit , dar trebuia sa se gandeasca la asta cand o ardea cu Alesia .
-Esti bine ? Ma intreaba Mark .
-Da . Iar eu ii zambesc usor .
-Ma bucur . Si imi afiseaza acelasi zambet .Era seara tarziu . Eu si Mark povesteam prin ce lucruri ciudate am trecut .
-Mark ?
-Da ?
-Daca ... Stii tu ...
-Maria , ce este ?
-Daca mori ? Sti te voi pierde ?
Ii observ tristetea de pe fata , dupa ce l-am intrebat asta .
Noi demonii poate avem 6 vieti dar da , murim . Nu asa ca voi oamenii. Noi murim in abis . Un fel de iad .
-Voi avea grija sa nu fac greseala asta . Imi raspunde el mascand un zambet fals .
-Exista doar un lucru de facut . Spun eu .
-Care este acela ? Ma intreaba Mark .
Diavolul putea da viata vesnica , dar cum in veci nu va face asta , am decis sa il ajut pe Mark , sa il omoare . Astfel el va devenii seful iadului si va putea traii vesnic .
-Stai , ce ? Sare Mark ca ars.
-Am vorbit cu voce tare ? Il intreb eu .
-Nu , Maria cei pe care ii iubesti iti pot citi gandurile .
Ma inrosisem , asta ii dadea de inteles lui Mark ca il iubesc .
-Alte sanse nu avem , Mark !
-NU VREAU CA TU SA PATESTI CEVA MARIA !
-NICI EU NU VREAU SA TE PIERD ! INTELEGE ASTA O DATA ! NU POT SI NICI NU VREAU SA RENUNT LA TINE !
Mark se opreste din tipat si ma ia in brate .
-Lasa asta acum .. Ma saruta pe frunte .Razele soarelui ii magaiau fata lui Mark , iar eu il priveam . Era asa de frumos . Dar a stricat el totul trezindu-se .
-Hei ! Spune el si se freaca la ochii . Asa de devreme te-ai trezit ? Ma intreaba el .
-Mark , cum de nu am auzit nimic de familia ta ?
Il intristasem putin .
-Pentru ca sunt ingeri .Imi spune el .
-Pai , tu ?
-Am fost si eu inger , dar m-au izgonit din rai spunandu-mi sa nu ma mai intorc.
L-am imbratisat , avea nevoie de asta .
Deodata un cutremur mic , ne face pe mine si Mark sa ne ridicam in picioare .
-Ce faceti , sclavii mei ? Ne intreaba Diavolul .
-Du-te dracu ! Spune Mark si ma trage in spatele lui .
-Ha , ha ! Eu sunt dracu !
-Nu imi pasa ce vrei ! Doar dispari ! Mark era furios . E de rau .
-Dragii mei , mai aveti o luna la dispozitie . Si pleaca .
CITEȘTI
Iubește-mă , și îți voi arăta Iadul
Teen FictionO simplă poveste de viață . Una Reală .Poate prea reală. Cum toți au o poveste , am și eu una .. Nu am prietenii , prietenul meu este Diavolul