×15×

47 7 0
                                    

Cand incerc sa imi deschid usor ochii , imi pun mana la cap si simt o durere imensa .

Ma invarteam cu toata padurea si nu vedeam nimic clar . O picatura de sange cade pe pamant , eu speriata credeam ca am patit ceva .. Nu aveam nimic ma uit sus si il vad pe Alex curgandu-i sangele din nas .

-Eu-eu ... Nu am vrut sa te sperii. Imi spune Alex

Ma saturasem de tot asa ca singurul lucru care imi trecea prin minte era sa fug .Poate imi era frica dar in aceelasi timp eram obosita .

-Maria! Stai ! Se aude in spatele meu .

Nu vroiam sa ma intorc fugeam puternic . In fata mea se vedea cum pamatul se transforma in apa . Ma opresc repede si observ o prapastie la sfarsitul careia se afla o mare albastra .

Ma intorc spre Alex care se afla in spatele meu si il privesc in ochii sai ce imi patrund puternic venele .

-Nu pleca si de data asta ... Se aude incet soapta lui Alex .

Uitandu-ma in ochii lui Alex ma las pe spate spre marea albastra .
Imi intind aripile si zbor aproape de apa ..

Ajunsa inapoi pe pamant ma asez pe iarba obosita .. Nu stiu ce era cu el.

Alex pov

Nu imi vine sa cred ca Maria m-a lasat pentru Mark.O sa vada ea ce pacoste e .

Vroiam sa merg la ea si o vad cum alearga asa ca merg dupa ea, dar Mark apare in fata mea acum cu adevarata sa fata .

-Ce drq mai vrei ma ! Nu e de ajuns de ai facut ? Il intreb eu.
Intrebarea mea nu are raspund deoarece Mark imi da un pumn , si incepe sa imi curga sange din nas .

-Nu te-ai schimbat deloc . Spun si il inconjur cu ajutorul focului .

Nu imi pasa ce face , eu merg la Maria .

Pe bune ?A intrat cu capul in pom ? Of , Doamne doar Maria putea face asta .

Sa nu o deranjez ma asez in copacul in care a intrat si ii privesc trasaturile frumos conturate . Dar uitasem de sange si o picatura picura pe pamant .

O vad cum se sperie si ma priveste usor disperata.

-Eu-eu n-am vrut sa te sperii."pe bune ? Of , Alex halal barbat esti "

Maria se ridica si fuge .

-Maria ! stai ! Strig.

Eu alerg repede dupa ea sperand sa o pot prinde , imi aduc aminte de marea din fata noastra si ma opresc .

Cativa metri in fata mea se opreste si ea .
-Nu pleca si de data asta ... O spun eu trist dar vad cum se lasa pe spate .

Fug repede si vad cum zboara pe langa mare .
"Bravo mie ! Sunt un idiot "...

Maria pov

Nu mai am incredere in voi ! Duce-ti-va naibii si luati si iubirea cu voi .

Ma ridic in picioare si il vad pe Alex cum zboara spre cer .

Imi iau zborul si merg in rai , sa vad ce pot face cu cartea , uitasem de ea .

In Rai observ o multime de ingeri .. Nu stiu pe cine sa intreb dar vad o fata draguta si o intreb pe ea .

-Buna, sunt Maria! Ma prezint eu.

-Elena , imi intinde prietenos mana .

-Ce pot afla despre asta si ii arat cartea .

Elena imi arunca o privire ciudata si imi spune usor : nu aici ..

Ma ia de mana si plecam ...

Ajungem intr-o camera goala cu un mic semn in mijloc .

-Ce vrei sa stii ? Ma intreaba ea

-Pai .. Cam tot incep eu sa rad .

-Cartea asta poate face tot .. De la omorat ingerii pana la Diavol . Dar spune-mi de partea cui esti ?

Poate daca ii spun ca sunt demon imi aprecieaza sinceritatea .
-Raului ! Dar nu vreau sa omor ingerii ci pe Diavol .

Elena ma piveste suspect si in cele din urma spune:

-Nu pot avea incredere in tine..

-De ce nu ?

-Poveste lunga ...

-Am timp ! Ii spun eu zambind .

Ea se intoarce si priveste semnul din mijloc .

-De mult ..

Heyaaa lumeeee ! Ce faceti , ce faceti ? Stiu am intarziat muuult cu capitolele dar m-am mai documentat si din alte parti si acum ai ideeeeiiii. Multumesc ,,,,,, ca imi cititi cartea .Scuzati-mi greselile .
Va iubeeesssccc !! ❤❤❤❤❤
Shi va pop dulșhe :**

Iubește-mă , și îți voi arăta IadulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum