×14×

57 10 0
                                    

Nu mai aveam pe nimeni ... Mama si fratele meu m-au parasit si ei . Nu stiu daca am facut ceva rau cu faptul ca nu le-am spus ca sunt demon ..
Incercand sa schitez un zambet cat de mic lui Mike , am fost oprita de un zgomot puternic al pamantului . Focul ne inconjura si Diavolul era acolo .
Mike ma trage in spatele lui si se incrunta .
-Buna dinnou , mici mei sclavi ! Spuse el cu un ranjet tampit.
-Ce mai vrei de la noi ? Supne Mike
-Nu am nici o treaba cu tine. Spune el si arata cu degetul spre mine .
-Te atingi de ea si iti jur ca vei muri in mana mea . Raspunde el si ma strange puternic de mana .
Cu aceelasi zambet tampit Diavolul provoaca un cutremur mic.
-Atat poti ? Spune Mike razand .
-Nu te grabi . Raspunde Diavolul.
Deodata in jurul lui Mike se formeaza un fum de o puternica negreala . Mike se indeparteaza de mine si priveste cum corpul lui aproape arde .
-Maria , vei observa usor , usor cum oamenii la care tii , sunt defapt cei care te vor face sa suferi cel mai mult . Imi spune Diavolul.
Imi intorc prvirea infricosata spre Mike , care inca era acoperit de fum .
Cu o singura miscare de mana a Diavoluli fumul dispare , iar corpul lui Mike , care era sa fiu sincera perfect , se transformase in oase . Oase negre si parca putrezite .
Observand fata mea sceptica Mike incearca sa spuna :
-Maria .. Eu .
-Spune de ce esti aici ! Il intrerupe Diavolul .
Mike isi lasa capul in jos .
-Atunci spun eu ! Striga el .
L-am inviat din abis doar sa te faca sa sufere si sa iti dai seama ca nu poti avea incredere in nimeni ! Absolut nimeni ! Revino-ti Maria ! Unde e fata puternica si orgolioasa ?
Inima mea care era rea si intunecata se transformase in inima de om.
-M-am indragostit .. CA O PROASTA ! Am adaugat eu cu lacrimi de foc .
-Sper ca ti-ai dat seama de greselile tale .Spune Diavolul si pleaca.

-Uita-te la tine ce slaba ai ajuns ! Spune Mike
Cuvintele astea mi s-au urcat la cap .
-Uita-te in ochii mei sclavule ! Ce vezi ? Ii apuc craniul ramas din corpul lui si repet intrebarea .
Dupa cateva secunde de liniste ii dau drumul la pamant scheletului si adaug :
-Sunt ultimul lucru pe care il vezi! Si imi apropii mainile formand o tornada de schelete putrezite .
"Tampitu" imi repet in minte .



-Ok , deci ti-ai dat seama cine e fratemiu ! Spune o voce ce se afla in spatele bancii pe care stateam.
Fara sa ridic capul stiind cine era raspund lasciv :
-Baga-ti-l undeva pe fractu' !
Aud un mic raset si privesc spre copii din parcul in care ma aflam.
-Parca il iubeai . Alex se aseaza pe banca si priveste spre fata mea palida .
-Nu stiu ce inseamna iubirea . Raspund eu si las usor capul in jos .
-Te pot invata eu daca vrei .
-Tu ? Tu ai in suflet doar ura ! Ma ridic de pe banca pe care ma aflam si bag mainile in buzunar vrand sa plec . Nu venea dupa mine , imi duc usor privirea spre el si ii puteam oberva ranjetul .
L-am ignorat si mergeam mai departe .
-Stiu ca ma iubesti ! Aud in spate .

Era seara .
Ceasul batea aproape ora 00:00.
Trageam usor aer in piept , dupa tigarea pe care am fumato simteam doar fum .
Ma uit spre luna si imi continui plimbarea in padure . Ma gandeam doar la Mike . Cum a putut sa imi faca asa ceva ? Si Alex stia ce era el ? Tampitii !
Gandindu-ma in continuare la aceste lucruri ce nu imi dau pace aud un fosnet in spate .
Ma intorc reflexiv si incep sa spun usor :
-Vrei sa vezi Iadul ? Spun asta si ma intorc repede spre aceea fiinta ce a provocat zgomotul si cu ajutorul focului o lipesc de copac.
Ma apropii de ea si .... Nici nu stiu ce anume era , semana cu ... Hmm ... Nu ! Era ceva mic si urat.
-Ce dracu esti ? Spun eu razand .
Incepe a deschide gura si iese ceva negru si cleios
-Scuze , pranzul . Spune el .(Cred ca e un el)
-Lasa asta , spune ce esti si de ce ma urmaresti !
-Stii ce , nici macar nu a fost ideea mea , doar ca el a insistat sa fac asta eu ..
-Taci dracu o data si zi ce vrei !Il intrerup eu .
-Tatal tau ..... M-a trimis .
Am simtit un gol in stomac .. Si in inima
-Nu .. NU ! Am inceput sa tip si sa alerg cat mai departe de aceea chestie . Imi tineam puternic capul cu mainile si alergam .
Singurul lucru de care ma temeam era tata . El aducea prea multa suferinta in sufletul meu decat puteam eu cara .
Nu ma mai uitam la drum si nici nu observasem un copac mare de care ma apropiam si intru in el cu o putere ce ma doboara pe spate .
Ochii mei se inchid , eu despartindu-ma de lumea reala.

Iubește-mă , și îți voi arăta IadulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum