Il iubeam pe Alex , dar in aceelasi timp i-am facut rau omorand-o pe Alesia ... Ma simt furioasa si in aceelasi timp iubita . Langa Alex ma simteam om , ma simteam bine stiind ca e langa mine , am adormit imbratisati , impreuna , eu nu am dormit , vroiam doar sa ii ascult respiratia si bataile inimii .. Cand dimineata a venit i-am vazut ochișorii lui deschizandu-se si i-am auzit vocea . Ce poate fi mai frumos decat vocea celui care il iubesti ?
-Neața' frumoaso ! Ma mangaie pe frunte si ma saruta tot pe frunte .
Nu stiam daca simte ceva pentru mine , nu i-am spus ca il iubesc si nic ce sunt . Alex dadea sa plece sa faca dus , dar l-am oprit
-Alex , tu ... Simti ceva pentru mine ? Si incerc sa nu il privesc in ochi .
El imi zambeste si se aseaza dinnou langa mine .
-Maria , cand te-am vazut prima oara ochii tai mi-au aratat dragostea si inocenta de care am nevoie . Simt ceva si am nevoie de tine .
Eu îi zambesc dulce si il privesc in ochi .
-Apropo de asta , am o surpriza pentru tine .Este ora 16:32 . Alex nu mi-a spus nimic . Ne-am urcat amandoi in masina si plecat , unde ? Alex a avut grija de asta si m-a legat la ochi .
-Mai avem mult ? Il intreb eu plictisita .
-Nu scumpo .
Am auzit aceelasi raspuns de 10 ori . In sfarit masina se opreste . Alex ma ia da mana si merg cu el pana imi spune STOP
Mă dezleaga si ..
Doamee , o cascada , apa curgea lin de sus pana jos , iar sunetele scoase de ea iti mangaia urechile , cand ma intorc Alex statea in genunghi cu un buchet de trandafiri negri . Cum imi place mine .
-Vrei sa fi prietena mea ?
Cuvintele astea m-au facut sa lesin , nu la propriu , ci la figurat .. Il iubeam mult pe Alex , si eram foarte fericita , dar mereu ceva merge prost .Pamantul se cutremura iar , focul ne-a inconjurat .. Stiam ce va urma , Diavoluli nu ii placea ce vedea asa ca a ales sa ne faca o vizita .
-Stai in spatele meu ! Striga Alex la mine .
Nu cred ca stie ce ne asteapta .
Fumul parca nu se termina , iar din el iese .. Diavolul.
Tremuram toata , nu imi era frica pentru mine , ci pentru Alex , daca i se intampla ceva ?-Cat timp credeti ca ma veti sfida ? Spune vocea lui infricosatoare .
-Las-o in pace !
Din spatele lui Alex se ridicau catre cer doua aripi imense albe .. Vesmintele lui capata tot aceasta culoare neutra , iar ochii lui albastrii . Era ceva de vis . Stai ce ???
-Ti-am spus sa imi aduc sufletul lui? VEZI CE AI FACUT ? CEVA ASA PUR NU AR TREBUI SA LOCUIASCA PE PAMANTUL MEU !
Ma transform in demon si Alex ramane la fel de uimit ca mine...
-Stai ! T-tu ? Spune Alex .
Nu sti ce sa fac , Alex era pur , poate prea pur , iar Diavolul mi-a intins mana spunandu-mi sa plecam de aici. Inima mea era rupta in doua , tanjeam dupa Iad , dar si dupa iubire. L-am luat de mana pe Diavol ..Ne-am inaltat usor , iar focul s-a stins la fel de usor ..Simteam mirosul Iadului .. Oh doamne .. Deodata simt cum ceva ma apuca de picior si ma trage in jos .. Cu multa putere , cu mult peste mine , eram deja pierduta printre nori iar Diavolul nu ma mai vedea .. Mi-am spus stop si am zburat in sus cu toata puterea mea .. Am scos fum si foc dar acel ceva era prea puternic .. Era Alex . Il puteam observa dupa culoarea ochilor .
-Alex , stai ! Te implor ! Eram deja slabita si nu ma mai putea misca .
Simt cum imi da drumul si cad , dar Alex m-a prins in bratele lui puternice , nu ma pus jos . S-a asezat usor pe pamant cu mine in brate . Ii simteam cum mana se misca pe fata mea ..
Incerc sa imi deschid ochii si il vad in fata mea . Era frumos , ba chiar perfect ..
Imi strangeam toata puterea si m-am ridicat in picioare .
Ochii mei vroiau sa planga dar focul nu il lasa .
-C-ce esti ? Il intreb
-Eu sunt inger , apar binele si distrug raul .. Tu esti raul ?
Nu credeam asa ceva , singura mea iubire de pe pamantul asta era inger .
-Da . si ma intristez .
Vine langa mine si ma ia in brate .
-Maria , eu te iubesc . Poate ca eu sunt binele si tu raul , dar inima mea pe tine te vrea .
-Alex , n-nu avem cum , nu se poate .. Nu mai stiam ce sa zic .
Si m-a sarutat , primul meu sarut , dat placerea nu a durat mult deoarece eu eram focul in persoana .
-Ahh ! Spune Alex , si se da inapoi .
Pana si buzele mele erau facute din foc . il iubesc pe Alex , dar de ce universul nu ne vrea impreuna . Eu rau si el bine , doua lumi diferita dar care se iubesc atat de mult .
CITEȘTI
Iubește-mă , și îți voi arăta Iadul
Teen FictionO simplă poveste de viață . Una Reală .Poate prea reală. Cum toți au o poveste , am și eu una .. Nu am prietenii , prietenul meu este Diavolul