x17x

27 3 1
                                    

Ridic privirea sus la baiatul inaint din fata mea , simteam panica dar Elena se aseaza repede in fata mea.

Baiatul asta era tare chipes , avea parul blondut usor spre saten si ochii negrii , se asorta de minune cu parul bogat si blond al Elenei ..

-Las-o in pace ! Incepe ea sa tipe , simtindu-i teama in voce.

Un mic zambet apare pe fata demonului din fata noastra .

-Te crezi asa puternica , papusa ? Raspunde el cutremurand pamantul.

-Sunt destul de puternica sa iti dau un cap in gura . Raspunde ea hotarata.

Cum Elena nu putea sta mult in Iad , lumina cade asupra ei si intr-o secunda dispare .

Perfect ! Am ramas singura cu un tampit inalt si dragut.


-Ia zi , de ce ai adus-o aici ? Spune el .

-Uite , ea mi-a spus ca te iubeste si vrea sa te vada . Eu am ajutat-o si am adus-o aici .

Se apropie usor de mine si incepe sa spuna :

-M-am despartit de ea , pentru ca ii faceam atata rau . Poate ca ea nu imi spunea asta dar o simteam .O iubesc atat de mult , iar revederea asta mi-a facut doar rau.

Aproape ca vad un semn de tristete pe fata lui . Dar o iubea se vedea asta .

-Imi pare rau , vroiam doar sa o ajut , incer eu sa repar problema .

-Stiu , acum pleaca , deoarece Diavolul mi-a spus sa va gasesc si nu vreau sa isi dea seama de greseala pe care am comis-o . Spune el si pleaca lasand in urma scrum .


--Elena pov --

-La naiba ! De ce mi se intampla numai mie asta ?
Of , Doamne era atat , atat de frumos . Imi aduc aminte prima zi in care ne-am intalnit . Doi adolescenti dornici sa experimenteze placerile vietii si acum unde am ajuns ? La capatul drumului ..

-Uite-o ! Maria ! Maria !

--Maria pov --

-In ce naiba , m-am bagat ? Problemele se tin scai de mine.

~Maria ! Maria !~ Se aude .

Si o mana calda se aseaza pe umarul meu , era Elena .

-Hei , ce sa intamplat ? Spune ea dornica de a afla informatii.

-Pai , dupa ce ai plecat tu , a plecat si el .Nimic alceva .

~Stiu ca gresisem spunandu-i asta , dar asa era cel mai bine . Stiu , m-am pus in calea dragostei dar e mai bine asa .~

Ochii ei albastrii se inunda de lacrimi , imi pare rau sa o vad asa .

-Hei printeso ! Nu plange . Ii spun eu si o strang in brate dar uitasem ce eram din foc si pieptul meu creeaza un sentiment de durere.

-Ah ! Scuze . Imi spune ea incet.

-Nu-i nimic , hai sa mergem sa ne plimbam , ai nevoie de asta .



Seara trecu repede iar eu si Elena am povestit mult , despre baieti , familie , Diavol si despre carte . Tot ce puteau vorbi doua fete .


Soarele rasare iar eu ma trezesc pe un munte si cu o durere groaznica de cap .

Ma uitam imprejur si nu era nimeni , ~ Cum am ajuns aici ? ~ Imi repetam in minte .

Mai merg eu si ma invart in cerc pana cand dau de un strop de sange , urmaresc dara pana ajung la un scris pe pamant cu sange .

~Credeai ca o sa scape asa usor?~

-FUCK ! FUCK ! FUCK ! Elenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !

Linistea parca se asternuse peste tot , unde e Elena ? Gandul asta ma inspaimanta .

~Stiu ! Andrei , a facut asta ! Nu a suportat ideea sa o vada iar pe Elena si a luat-o de langa mine! Te prind eu rahat mic ce esti !~

Spun toate astea in mintea mea si plec furioas spre Iad .

Acolo era o galagie imensa , toate sufletele loate de Diavol parca s-au trezit la viata .

Merg spre dara de sange , parca pusa intentionat langa mine si intru in locul unde eu si Diavolul vorbeam de moarte .Imi scrantesc gatul de doua ori si incep sa strig :

-Unde e ?

Liniste ...

-Unde dracu e ELENA ? Incep sa strig eu ca o nebuna .

Tot liniste , nu se mai auzeau nici sufletele mortilor .

-Shhht ! O sa o trezesti .

Se aude din spatele meu .

-Oricine ai fi , iti jur pe ce am mai scump ca te voi distruge si te voi arunca sufletelor moarte din abis . Ii raspund eu.

Ma intorc si vad o umbra de barbat in fata mea ..

Era ..








Iubește-mă , și îți voi arăta IadulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum