×5×

126 22 1
                                    

Stau în spatele lui , și aștept noi ordine .. Iar liniște ..
-Te descurci bine până acum .. Îi aud respirața grea ..
Și îmi întinde o altă scrisoare , de data asta este neagră .. Mă aplec și mă îndepărtez ușor ..
-Mă voi întoarce ! Îi spun și plec .. Ceva nu e de bine , o scrisoare neagră? Nu mi-a mai dat niciodată așa ceva .. Dar niciodată nu am eșuat , așa că o deschid ..
"Oamenii , de ce îmi strică mereu ziua .. Ei bine , dragă Maria sarcina asta este foatre importantă .. Numele lui este Alex , găsește-l și adu-l la mine .. Doar fă-o! "

Uu , o nouă misiune ..
Este ora 01:40 . Admir frumusețea lunii , când îmi aduc aminte de Alex .. Ce o fi așa special la el ? Termin cu vorba și merg să îl caut.. Aripile mele parcă tânjeau după alt zbor de noapte ..

Ajung într-un oraș .. Oamenii ce urăsc cel mai mult .. Cu cât înaintez intru într-o cârciumă .. Locul ăsta îmi aduce aminte de tata .. În fine studiez locul și îl văd pe Alex la tejghea .. Mă așez la o masă departe de el și îl studiez ..

Ceasul bate ora 03:00 .
Alex se ridică și eu îl urmăresc , merge aproape beat pe o poteca si cade pe jos.

Ma duc repede ii dau doua palme... Vad ca e manga . Il iau dupa jos si il pun pe o banca din apropiere.

Ma asez langa el , si vad cum usor usor isi deschie ochii.

Se uită la mine , Doamne în ochii lui se reflecta lumina de la lună m-am pierdut în ei , părul lui era de un șaten închis , năsucul lui era mic și în vânt , avea tăsături frumoase . Dar parcă fața lui dădea de "Bad boy" .. Am închițit în sec și mi-am facut curaj sa ii vorbesc.

-Esti bine ?

-Cred . Spune el si isi duce mana la cap .

Vocea lui era divină , groasă dar puțin spre lină .. Îmi gâdila urechile .. Pur și simplu mă holbam la el ..

-Cum te cheama ? Ma intreaba el si se ridica asezandu-se langa mine .

-Maria ,pe tine ?

-Alex. Frumos nume .

Deodată se aud tunete și fulgere .. Mă gândesc să plec spre Iad .. Îmi iau rămas bun de la Alex , și plec , nu departe ca apoi să îl urmăresc și să văd unde stă ..
Cese întâmpla cu mine ? Nu am mai simțit asta niciodată .. Era ciudat .
Ajunsă în Iad , îl văd pe Diavol de odată în fața mea .
Simt cum fața imi arde , îmi dăduse o palmă .. Ardea .. Ochii lui erau mai roși ca niciodată.

Iubește-mă , și îți voi arăta IadulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum