Viata bate filmul , asta e adevarat , eu si Alex , ne iubeam dar suntem asa... Diferiti .. Probabil ca Diavolul rade acum .. Nu mai suportam , lacrimile din ochii mei se lupatu cu focul pentru a le da voie sa iasa. Si au iesit .. Nu erau din apa ci din lava ... Lava curgea din ochii mei neajutorati iar Alex vroia sa ma ajute .. Dar ceva asa pur nu se poate compara cu cea ce sunt eu ... Focul in persoana.
Am fugit de langa el , lasand in urma jar si fum . Nu suportam ideea ca nu il pot iubi pe Alex . Pentru prima oara in viata mea ma uram , pe mine si ceea ce eram . Ma refugiam langa un vulcan , ochii mei erau la fel pe aprinsi si rosii ca lava , eram distrusa .. Am inceput sa tip si sa urlu .. M-am ridicat in aripi deasupra vulcanului si am privit pentru ultima oara soarele .. Mi-am dat drumul cazand in lava . Vroiam sa mor .
Dar nu a fost asa , lava imi hranea corpul cu si mai mult foc si ma simteam ca nou nascuta .. Lava imi trecea prin vene si se oprea la inima , aceasta batea mai tare ca orice .. Ma ridicam usor din lava ce imi transforma corpul si cand am simtit aerul .
Pe fata mea lava scosese la suprafata cateva vase de sange ce s-au spart si care mi-au curs pe obraji . Eram toata lava si foc , un adevarat demon in toata firea . Incercam sa rezolv problema dintre mine si Alex , dar am facut mai rau , ma transformasem si mai mult decat eram . M-am uitat spre cer si am ineput sa scot foc pe ochii , parca ma eliberasem de tot raul din corpul meu , in aceea zi mi-am jurat ca il voi proteja pe Alex , chiar daca nu puteam fi impreuna . El mi-a aratat ce inseamna iubirea si cum sa ma simt om .El era partea buna din sufletul meu .. Stiu , ma distrugeam singura spunand ca il iubesc , dar nu puteam renunta la el .
-Tot la mine ai ajuns .
Ma intorc cu spatele putin ametita si privesc la acel cineva care statea in fata mea . Diavolul .
-Se pare ca te-ai transformat . Doar ce mai buni demoni ajung aici . Continua el .
-Dispari din fata mea ! I-am spus eu .
-CE NU INTELEGI ? DOAR PE MINE MA AI . ESTI UN DEMON MARIA , REVINO-TI ! Si se apropie sa imi dea o palma , dar nu l-am lasat , nu il puteam lasa sa ma domine . L-am privit in ochii si i-am aratat nu iadul , ci raiul . L-am impins si mi-am scos aripile , care dupa transformare erau si mai mari si inflacarate .. Am creeat un cutremur cu ajutorul focului si l-am lasat pe Diavol sa priveasca cum plec .. In momentul acela eram mandra de mine , vroiam ca eu sa fiu sefa , iar singurul mod de a fi sefa iadului este sa il omor pe sef .
Desigur , nu stiam multe despre asta asa ca am cercetat , nu stiam daca mai exista un demon dar vroiam sa aflu . Asa ca am mers in Iad , stiam ca pot da de Diavol dar nu imi pasa ..Ajunsa pe pamantul focului pasesc spre locul unde eu il slujeam pe Diavol .. Cand dau sa intru aud o discutie
-Distruge-o ! Tu si ea sunteti singurii demoni ramasi . Sa dispara !
Am intrat si in aceelasi timp am strigat
-Exista cineva sa ma poata distruge ? Si incep sa rad .
In fata diavoluli statea un "ucenic" aproape , am zis APROAPE la fel de mare ca Alex , parul lui era negru inchiss , iar ochii rosi , normal era demon . Nu imi era frica de el , eu eram transformata , el era inca la inceput .
-Aha , deci trebuie sa bat o fata ? Imi raspunde el parca fara frica . Nu mai tinea mult curajul lui , ghearele mele aveau sa ii cunoasca fiecare cotisor din gatul lui . Asa ca am trecut la fapte , cum focul ne inconjura am deci sa ii arat cum sa bei foc .
M-am apropiat usor cu aceelasi zambet pervesc de mai devreme si i-am bagat mana in gat , el vrand sa riposteze , vroia sa imi dea o palma sau un pumn , asa ca i-am intors mana dreapta la 360 de grade .A inceput sa urle de durere si mi-am apropiat gura de a lui .. Nu sa il sarut , focul din corpul meu a ajuns in al lui , eram prea concentrata sa il fac sa sufere pentru cele zise , si nu mi-am dat seama ca tot focul i-a iesit pe ochi si urechi . Asa ca m-am oprit . Nu vroiam sa il omor . Nu eram chiar asa de rea . El a cazut jos si l-am privit in ochi pe Diavol
-Tu urmezi ! I-am zis , si mi-am luat zborul .Heii , vroiam sa va multumesc din suflet pentru tot , si toate comentariile dragute . Si in aceelasi timp imi cer scuze pentru toate greselile gramaticale , sper ca ma intelegeti . Va am la suflet oamenii frumosi ! ❤
CITEȘTI
Iubește-mă , și îți voi arăta Iadul
Fiksi RemajaO simplă poveste de viață . Una Reală .Poate prea reală. Cum toți au o poveste , am și eu una .. Nu am prietenii , prietenul meu este Diavolul