BÖLÜM 12: SFB RADYO

123 11 0
                                    

Saat 09.30

Amir Rick ve Tom Necole'nın evinde ki kamera görüntülerini inceliyorlardı. Tom amirine dönerek katil hakkında bilgi vermeye başlamıştı.

- Efendim seri katilin fiziksel bilgilerine ulaştık.
- Hızlı ol Tom. Laf kalabalığı yapma işimiz acele.
- Tamam efendim.
Amirim katilin yüzünü teşhis edemedik ama onun dışındaki bilgiler elimizde.
Katil: 1.85 boyunda yaklaşık olarak 95 kilo civarında kalıplı bir adam efendim.
- Tamam Tom.

Diyerek konuşmayı son buldurmuşlardı.

RADYO

Justin Brown Meggie'nin erkekler arasından sayılı anlaştığı kişilerden biriydi. Meggie çoğu şeyini Justin ile paylaşırdı. Ama Justin Meggie'ye karşı daha özel bir şeyler hissediyordu. Tabi bundan Meggie'nin haberi yoktu. Çünkü Justin ona bir şey belli etmiyordu, onu kaybetmekten korktuğu için dostça yaklaşıyordu.

Justin her akşam saat 20.00 da radyosuna gidip en sevdiği işi yapıyordu. Bir gün Meggie'yi de radyosuna davet etmişti. Meggie Justin'ın bu teklifine çok sevinmiş ve hemen kabul etmişti. Beraber gelen telefonlara cevap veriyor istek şarkıları çalıyorlardı. Meggie oldukça mutlu olmuştu. Gene bir telefon.

- Merhaba Justin!
- Merhaba adını öğrenebilir miyim?
- Kady
- Memnun oldum Kady bizi nerden arıyorsun?
- İsveç
- Evet! Bütün İsveç halkına selamlar. İstek parçan varmı
- Haha tabiki.
Sting-Shape Of Heart!
- Güzel seçim Sarah kendine iyi bak. İyi akşamlar.
- İyi akşamlar Justin.

Pogram bitmişti. Justin Meggie'yi evine bırakmıştı.

Meggie ile Justin'ın bu son buluşması olmuştu. Meggie vefat edeli 4 hafta olmuştu. Justin duyalı ise 2 hafta..

Justin bu haberi Diana'dan almıştı. Duyduğun da sanki bi an hayat durmuştu onun için. Meggie'den hoşlanıyordu. Eğer hayatta olsaydı bu hafta ona açılmaya düşünüyordu. Ama olmamıştı. Justin 2 hafta boyunca tek bir sefer radyoya uğramamıştı. Uğramak gelmiyordu içinden.

Justin'ın telefonları susmuyordu. Herkes onun radyoya gelmesini istiyordu. Artık kendine toparlamalıydı. Ona tek iyi gelen şeyi yapmak istiyordu. Radyoya gitmişti gene ama artık gece 00.00'da başlayacaktı programı.

Saat 23.00

Justin radyoya gelmişti. Ceketini çıkarıp masasına oturmuştu. Arka arkaya müzikler çalıyordu. Justin'ın morali çok bozulmuştu. Ama yapıcak bir şeyi yoktu. Program yaklaşık her gün 2 saat sürüyordu. Bitmesine yarım saat kalmıştı. Gene telefon çalmıştı.

- Buyrun, kiminle görüşüyorum.
- Meggie.
(Adamdı ama adını Meggie demişti. Büyük bir kahkaha atmıştı.)
- Ne diyorsun sen ha?
- Doğru söyle Justin Meggie'den çok hoşlanıyordun?
- Saçmalamayı kes.

Dedi ve Justin telefonu kapattı. Saat 02.00' a gelmişti. İçinde anlam veremediği garip bir his vardı sanki. Aşağı kata inecekken kendi telefonu çaldı.

- Efendim
- Suratıma telefon kapatacak kadar çeşit olduğunu bilmiyordum Justin.
- Kimsin.
- Birazdan kim olduğumu yakından öğreneceksin.
- Öğrenmek istemiyorum. Beni rahatsız etme.
- Yoksa korkuyor musun?
- Kimsin de korkucam ben senden be ahmak herif.
- Şş sakin ol laflarına dikkat et.
- Savcılığa şikayet edicem, bir kez daha ararsan.
- Bir kez daha bir şey yok Justin.
- Neden?
- Çünkü birazdan hayatta olmayacaksın.
(Diyerek tekrar kahkaha attı.)

Telefon kapanmıştı. Justin'ın aklına Meggie'nin olayı geldi. Kendi kendine 'Saçmalama Justin nerden bilecek o adam seni' demişti ki bi anda yukardan gelen ayak seslerini duydu. 911' çevirecekken telefonu kapanmıştı. Hemen kapıya yöneldi ama kapı kilitlenmişti. Anahtarı arıyor, ama bulamıyordu. Korkmaya başlamıştı artık. Arkasından bi anda sert bi şekilde ağzını kapattığını fark etti. Kendini itmeye çalışmıştı ama katil çok güçlüydü.

Seri katil;

- Sakin ol Justin canın acımıcak.

Dedi. Justin ağzı kapalı olduğu için konuşamıyordu katil uzatmak istemiyordu. Bıçağını çekti ve tek hamlede Justin'ı öldürmeyi başarmıştı. Justin yere yığıldı. Her yer kan olmuştu. Katil notunu gene yazmayı unutmamıştı.

" Ah Justin sana laflarına dikkat et demiştim. Halbuki senden iyi dost olabilirdi. Meggie'nin değil benim dostum olsaydın şuan hayattaydın. Ha bu arada bu kadar korkak olma Meggie cesur erkekleri sever."

TELEFON KATİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin