Saat 19.40
James polisler henüz olay yerine gelmeden etrafa bakınmıştı. Köşede duran bıçağı fark edip eline aldı ve daha sonra bir köşeye fırlatmıştı. Başına geleceklerden habersizdi.
Olay yerine Tom ve amir Rick çoktan gelmişlerdi. Rick Tom'a dönerek şöyle söyledi..
- Tom burada bulunan herkesin ne olur ne olmaz parmak izlerini al.
- Emredersiniz amirim.Tom olay yerinde bulunan herkese bağırarak;
- Hiç kimse bir yere ayrılmasın. Herkesin parmak izini alıcaz.
Demişti. James telaşlanmaya başladı. Orada duran bıçak da onunda parmak izi olabilirdi. Bulundukları otoparka bakıyordu. Hiç bir yerde kamera görünmüyordu. Sıra ona gelmişti. Endişeliydi yüzü ama o yapmamıştı, boşu boşuna teleşlanıyordu. Yüzündeki o endişeli ifadeyi atarak rahat bir şekilde parmak izini verdi.
Rick;
"Akadaşlar dağılabilirsiniz artık dedi."
James çocuğunu ve eşini alarak olay yerinden ayrılmıştı. Tom'a dönerek olay yeri inceleme ekibini aramasını söyledi.
Ekip gelmişti. Bir görevli arkadaş bıçağın üzerine pudra döküp elinde ki hassas fırçalarla parmak izini belirginleştirmeye çalıştı ve elindeki bant yardımıyla parmak izinin bir kopyasını alıp emniyete götürmüştü.ŞUBE
Saat 13.50
Amir Rick;
- Tom parmak izi sonuçları ne oldu?
- James Lee'ye ile bıçakta ki parmak izi bulguları uyuşuyor amirim.Diyerek önündeki sandalyeye oturmuştu. Rick ve Tom şaşkınlıkla birbirine bakıyordu. James şubeye getirildi. Amir Rick ve Tom katilin o olmadığını düşünüyorlardı. Ama kanunlar gereği bunu yapmaları lazımdı. James sorguya alınmıştı. Rick sakin bir şekilde geldi ve konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELEFON KATİLİ
TerrorAnsızın tanımadığınız birinden telefon gelse ne yapardınız? Bir tarafta kurbanlarıyla oyun oynayıp öldürmekten zevk alan bi seri katil , diğer yanda katilden kaçmaya çalışan insanlar. Bir solukta okuyacaksınız..