Saat 08:00.
- İyi günler.
- İyi günler.
- Randevu alıcaktım ama , dişlerimden biraz rahatsızım.
- Tabiki efendim , Saat 15:00 te boş yerim mevcut size uygun mudur?
- Tabiki de.
- İsim alabilirmiyim?
- Donna Gardener.
- Tamamdır. Saat 15:00'da görüşmek üzere.
- Teşekkür ederim , iyi günler.
- Rica ederim , sizede.Saat 09:00
Kapı açıldı.Doktor Carl Davis Telefonla konuşarak içeri girdi;
- Tamam Rick Holmes. Sizinle özel olarak ilgileneceğim.
- Bundan çok hoşnut olurum Carl , zira iş dolayısıyla kendime , özelliklede ağız sağlığıma pek dikkat edemedim.
- Tamam ne zaman müsait olursan o zaman gel.
- Tamam Carl gorusmek üzere.
- Kendine iyi bak Rick.Diyerek telefonu kapattı doktor Carl Davis. Direk odasına geçti. Ve çantasını ve ceketini askılığa asıp önlüğünü giydi. Ve salona geçti.
- Merhaba Sementa , bugün gündem de bir değişiklik var mı?
- Merhaba Doktor bey , Bugün full dolusunuz. Ek olarak Donna Gardener isimli bi bayan saat 15:00'e randevu aldı.
- Tamam Sementa. Gene yorucu bi gün bizi bekliyor.
- Haha şaşırmadım Doktor bey.Sementa , Doktor Carl'ın hem sekreteri hemde diş asistanıydı. Başka yardımcı aramayı hiç düşünmemişti. Çünkü Sementa onun her işine yetiyordu.
ŞUBE.
Saat 11:30.Rick ile Tom Meggie'nin katilini araştırmaktan hiç halleri yoktu. Ve en son öldürülen gazeteci Necole Kelly vakasından da ayrı bi şok olmuşlardı.
Kameranın içine baka baka , Necole'u nasıl öldürdü.? Ve kayıtları neden silmedi.? Sadece fiziksel özellikleri gorunuyordu. Yüzü haricinde. Çünkü yüzünde maske onun eşgalini ele vermiyordu.Amir Rick;
- Evet Tom.
- Katilin fiziksel özelliklerini çıkardık. Yaklaşık 1.85 boylarında ve 95 kilo civarı. Cüsse olarak baya kalıplı.
- Anlaşıldı Tom. Ben eminim o katil benim karşıma çıkacak.
- Ondan şüphem yok Amirim. Lakin fazla kayıp vermeden yakalasak hiç fena olmaz.
- Umarım.
- Tom akşama doğru dişciye gidicem , agrisindan hiç bisey düşünemiyorum. Alkol basmaktan bi hâl oldum.
- Tamam amirim.Saat 15:00
Kapı çaldı.- İyi günler ben Donna Gardener saat 15:00'de randevum varmıştı ama.
- Evet buyrun doktor bey odasında.
- Teşekkürler.Donna içeri girdi.
- İyi günler doktor bey.
- İyi günler.
- Sol üst dişim çok ağrıyor.
- Şöyle uzanın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELEFON KATİLİ
HorrorAnsızın tanımadığınız birinden telefon gelse ne yapardınız? Bir tarafta kurbanlarıyla oyun oynayıp öldürmekten zevk alan bi seri katil , diğer yanda katilden kaçmaya çalışan insanlar. Bir solukta okuyacaksınız..