Carl Davis artık hayatta değildi. Amir Rick bu cinayeti duyduğunda saşkınlığını gizleyememişti. Daha 1 gün önce muayene olmak için onun yanındaydı. Cinayet aynı gün işlenmişti. Ve sadece arada saatler vardı. Gözden kaçırmıştı. Resmen katil dalga geçercesine arka arkaya can alıyordu. Rick'in canına tek etmişti artık. Tom başka bir olay için odaya girmişti. Amir Rick bir şeyler düşünüyordu. Tom konuşmaya başlar başlamaz "Çık dışarı Tom" diyerek odasından çıkarmıştı.
Meggie'nin ölümünün üstünden yaklaşık 7 hafta geçmişti. Meggie ile Mia aynı semtte oturuyorlardı. Ama 5 sene önce Mia'nın babası emeklo olduğu için müstakil bir ev alıp daha lüks bir semte taşınmışlardı.
Mia Hill ile Lucas Ross üniversite yıllarında tanışmışlardı. Şuan nişanlıydılar ama 2 gün sonra dünya evine gireceklerdi. İkiside oldukça heyecanlıydı. Hemen hemen herşey tamamdı.
Mia Meggie ile çocukluk arkadaşlarıydı ama son 10 yıldır çok nadir görüşüyorlardı. Meggie"nin korkunç bir cinayete kurban gittiğini öğrenince etkilenmişti ama evlenmesine 51 gün kalmıştı. Lucas'ı arayarak şöyle söyledi.
- Aşkım?
- Efendim Mia'cım.
- Lucas bildiğin gibi Meggie benim çocukluk arkadaşım. Herşey hazır biliyorum ama şu düğün işini biraz erteleyemez miyiz?
- Hayatım anlıyorum arkadaşındı fakat bütün akrabalarımız düğün için bize gelmeye başladılar, biliyorsun. Lütfen üzülme kendini toplamaya çalış. Kapatmam lazım. Kendine dikkat et.
- Tamam canım.Diyerek telefonu kapatmışlardı. Lucas ertlemeyi kabul etmemişti. Aslında Mia etkilenmişti, üzülmuyordu artık. "Hayat" diyerek geçiştirdi.
DÜĞÜN HAZIRLIKLARI
Mia ile Lucas'ın aynı evde yaşamlarına artık sayılı günler kalmıştı. Mia son gelinlik provası için moda evine girmişti. Herşey güzel görünüyordu. Mia'nın telefonu çalmıştı. Arayan Lucas'tı hemen açtı.
- Efendim.
- Nerdesin canım.
- Moda evinden çıkıyorum hayatım şimdi.
- Hah tamam orda bekle beni aşkım mobilyalar da bir sorun oluşmuş son dakika atölyeye gitmemiz lazım.
- Hay aksi. Tamam canımDiyerek telefonu kapatmışlardı. Lucas Audi arabasıyla gelmişti. Mia ön koltuğa oturur oturmaz Lucaz gaza bastı. Mia dönerek;
" Sana şu lanet arabayı yavaş kullanmanı kaç kere söylemem lazım."
Diyerek bağırdı. Lucas sadece gülmüştü. Atölye ye geldiklerinde iç mimarları kapının önünde telefonla konuşuyordu. Arabalarından inip el ele yürümeye başlamışlardı. Mimar Aiden heldiklerini görünce telefonu kapatıp yanlarına gelmişti.
- Hoşgeldiniz. Kusura bakmayın oturma grubunda renk konusunda bir karışıklık olmuş. Buyrun odamda konuşalım.
Diyerek çifti odasına davet etmişti. Renk konusunda anlaştıktan sonra Lucas Mia'yı evine bırakmıştı.
Artık beklenen gün gelmişti. Düğün günü kapıya dayanmıştı. Mia kuaforde son hazırlıklarını tamamlıyordu. Telefonu çaldı. Nasılsa Lucas'tır diye bakmadan hemen açtı.
- Hadi ama hayatım kendi düğünümüze geç kalıcaz.
- Düğün ha?Lucas'ın sesi değildi telefonu kulağından çekip kimin olduğuna baktı. Numarayı tanımıyordu.
- Kimsiniz?
- Bir tanıdık düğün yerinin adresini alabilir miyim? Davetiye elime ulaşmadı da.
- Tabiki. Villa Roma Otel'de.
- Teşekkürler size muazzem bir hediyem var.
- Haha. Gelmeniz yeterli.Diyerek telefonu kapatmışlardı. Mia arayanın katil olduğundan habersiz adresi katile ulaştırmıştı bile.
Lucas kapıda bekliyordu. Mia gelinlik içinde o kadar güzel görünüyordu ki Lucas bir süre gözlerini eşi olucak kadından alamıyordu.
Davetliler masalara oturmuşlardı. İkramlardan atıştırıyorlardı. Lucas Mia'nın bulunduğu odaya gelerek 'hadi canım konuklar bizi bekliyor' dedi ve Mia'nın koluna girerek salona doğru müzik eşliğinde yürümeye başladılar. Onları böyle gören konuklar ayağa kalkıp alkışlamaya koyulmuşlardı. Nikah kıyılmıştı Mia Ross' du artık. Yaklaşık düğün başlayalı 2 buçuk saat olmuştu. Mia topuklu ayakkabılarından rahatsız olup odasına gidip düz bir ayakkabı giymek için yürümeye başlamıştı. Odasına girio kapıyı kapattı. Köşede duran düz ayakkabılarını gitmişti. Makyaj'ını tazeledi. Kapı açılmıştı. Lucas'ın geldiğini düşündü hızlıca arkasına dönerek " hayatımm" dedi. Ama Lucas degildi. Mia cok tedirgin olmuştu.
"Konuklar sol tarafta"
(Dedi kısık bir sesle.)
- Benim konuklarla işim yok işim seninle.Dedi. Mia korkmuştu. Hemen ağzını kapadı katil. Dışarısı oldukça kalabalıktı hemen işini bitirip gitmeliydi. Elindeki bıçağı Mia'nın karnına defalarca sapladı. Bembeyaz gelinliği artık kıpkırmızıydı. Seri katil notunu yazıp hemen düğün yerinden ayrılmıştı. Mia'yı merak eden Lucas odasına girdiğinde şok içinde dondu kaldı. Sevdiği kadın yerde yığılı yatıyordu. Ağlayarak "Miaa!" diye bağırarak sarılmıştı. Onunda üstü başı kan olmuştu. Düğün alanına geri döndüğünde herkes onu kan içinde görünce saşkınlığını gizleyemedi. Mia'nın annesi hemen kızının yanına koştu ve üstünde ki notu okumaya başlamıştı ağlayarak. Notun üstünde şöyle yazıyordu.
" En mutlu gününü hayatının son günü yapmak istemezdim Mia'cım. Oysa ki çok güzel bir gelin olmuştun ve gelinlik içinde harika görünüyordun ki beni affet"
Lucas hemen telefonuna sarılmıştı. Arkadaşı olan amir Rick' i aradı. Oda zaten bu olayla ilgileniyordu yarım saat sonra olay yerine gelmişti. Aileyi dışarı alarak odanın içinde inceleme yaptılar ama hic bir şey yoktu.
Rick sandalye çekip oturmuştu. Mia'nın gelinliğin ucunda bir ajnda görmüştü. Hemen açıp okumaya koyuldu.
- Meggie ✔
- Amanda ✔
- Jessica ✔
- Mary ✔
- Amy ✔
- Noah ✔
- Lessie ✔
- Olivia ✔
- Diana ✔
- Emma ✔
- Necole ✔
- Justin ✔
- Carl ✔
-Mia ✔
- SallyAmir Rick okudukları karşısında saşkınlığını gizleyemedi. Bu adam tam bir psikopattı. Sally'nin karşısında hiç bir şey yoktu. Sıradaki kurbanı buydu. Rick Tom' a dönerek;
- Tom hemen Meggie'nin kalan arkadaşlarından bilgi edinerek bana Sally'nin adresini bul. Sıradaki Sally. Onu kurtarmalıyız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELEFON KATİLİ
HororAnsızın tanımadığınız birinden telefon gelse ne yapardınız? Bir tarafta kurbanlarıyla oyun oynayıp öldürmekten zevk alan bi seri katil , diğer yanda katilden kaçmaya çalışan insanlar. Bir solukta okuyacaksınız..