Бүлэг 10

1.7K 166 3
                                    

"Миний хүн-чоно... Миний хоёр дахь арьс... Сар гэрэлтэх бүрт би шөнө рүү нүцгэн ордог. Би хэзээ ч алахаас хувцалдаггүй."
- January Valentine

"        - January Valentine

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Снөүи (Snowy)

"Намайг уучлаарай. Би өөрийгөө юу хийсэнээ ойлгосонгүй," гээд Рори түгдрэн байж хэлэв.

"Зүгээр ээ," гээд би түүнрүү инээмсэглэлээ. Би түүнийг тойроод орон дээрээ очин суухад тэр миний хажууд ирэн суусан ба бид хоёрын хөл шүргэлцэж байв. Ийм жижигхэн зүйл болоход дотор минь халуун дүйгэж нүүр халуун оргиж эхлэлээ. Би гараа хацрандаа аваачин наахад Рори,

"Чи зүгээр үү, халуураад байгаа юм биш биз дээ," гэж надад хэлэхэд түүний цэнхэр нүдэнд санаа зовсон байдал илэрлээ.

"Чи яасан юм?"

"Харин би яачихсан юм бол?" гэж түүнээс биш өөрөөсөө би асуулаа.

Тэр гараа миний духан дээр наахад,

"Би зүгээр ээ," гэж хэлэн сандран хурдан босоод,

"Энд халуун байна шүү, тийм ээ," гээд цонх онгойлгож толгойгоо цухуйлгасанаа нэг юм санав.

"Рори би чамд гоё юм үзүүлье," гээд түүнийг хариулахаас өмнө цонхоор гараад дээвэр дээр өөрийнхөө байнга суудаг газраа суулаа.

Цонх дуугарах чимээнээр эргэж харвал Рори их л сандарсан байдалтай дээвэр дээр гарч ирж байв.

"Арай чи өндрөөс айдаг юм биш биз дээ," гээд инээн түүнээс асуухад,

"Үгүй. Би өндрөөс айдаггүй," гэж надад хэлэхээс илүүтэйгээр өөртөө хэлж байгаа аястай хэлэв. Удалгүй тэр миний хажууд ирэн надад наалдан суулаа.

Миний инээд хүрч гэдэсээ барин инээв.

"Чи юундаа инээгээд байгаа юм. Энд инээдтэй зүйл алга," гээд Рори уурласан маягтай хэлэв.

Би гэдэсээ барин,

"Бүхий л зүйлийг төгс юм шиг хийдэг, бурхан чамайг бүтээсэн биш, чи бурханыг бүтээсэн юм шиг байдаг, Рори, өндрөөс айдаг юм байна," гээд би улам чанга хөхөрлөө.

Чонын улиан (Дууссан)Место, где живут истории. Откройте их для себя