Бүлэг 16

1.5K 131 4
                                    

"Өөрийнхөө юу гэдгээс битгий ай."
- Faker (Teenage Werewolf)

"         - Faker (Teenage Werewolf)

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Рори (Rory)

Өөрийнхөө сайн , биш ээ, бүр хайртай болсон хүнийг өөр эрэгтэй хүнийг тэврэн зогсоход нэг тийм надад хэзээ ч мэдрэгдэж байгаагүй мэдрэмж төрүүллээ. Яагаад юм бол?

Угаасаа шүү дээ. Чи сэтгэлээ илчлэх гэж ирэхэд чинь нэг хөвгүүн чиний сайн охиныг чинь амьдрал нь үүнээс шалтгаалж байгаа юм шиг тэвэрч байгаа юм чинь.

Намайг түүний хаалган дээр ямар их сансанаа хэлэхээр ирэхэд бид хоёрын ард эрэгтэй хүний дуу гарч Снөүигийн нэрийг дуудсан юм.

Эргэж дуу гарсан зүг рүү харвал өндөр, биеэ сайн хөгжүүлсэн бололтой том мөртэй, бор үс, ногоон нүдтэй хүн бид хоёрлуу, биш ээ, Снөүи рүү инээмсэглэн харж байсан.

"Чейс," гэж Снөүи хэлэхэд түүний хоолойнд баяр баясал сонсогдож, тэр шууд түүнийг тэврэхээр гүйсэн. Харин одоо би тэр хоёрыг өөрсдийн ертөнцдөө байхад нь хараад зогсож байна.

Тэр хоёр тэврэлдэж зогсож байхад надад тэр хоёрын хооронд ороод тэр хоёрыг салгамаар санагдаж байсан ч би өөрийгөө барьж байв.

Снөүи түүнээс түрүүлж холдоход надад тайвшрал мэдрэгдэж сэтгэл амарлаа.

Тэр Чейс гэх эрэгтэй рүү инээмсэглэн,

"Чи энд юу хийж байгаа юм?" гэхэд Чейс инээмсэглэж,

"Чамайг харахаар ирлээ," гэж хэлэв.

Снөүи түүнээс нүүрээ нууж доош харахад, би түүнийг улайсан хацараа нууж байгааг шууд мэдлээ.

Снөүи яагаад түүний хэлсэн үгэнд ичимхийрээд байгаа юм?

Намайг ийн гайхан зогсож байхад Чейс надруу харсанаа,

"Тэр хэн юм?" гэж асуув.

Снөүийг хариулахаас нь өмнө,

"Рори Уолкер," гэж би гараа сунган хэллээ.

Чонын улиан (Дууссан)Место, где живут истории. Откройте их для себя