7 lat

7.1K 854 168
                                    

Pierwszy dzień w szkole był fajny. Nasza pani jest bardzo miła i fajna. Powiedziała nam, że będzie nas uczyć czytać, pisać i liczyć. Ale ja już umiem pisać i czytać. Gdy uczyliśmy się cyferek to pani mnie chwaliła, że bardzo dobrze sobie radzę. Dostałem za to A. Teraz mamy oceny, nie jak w przedszkolu. Tam dostawaliśmy słoneczka i chmurki. Teraz dostajemy A, B, C lub D. Za cyferki zawsze dostaję A, ale Daniel dostaje C. Nie jest w nich dobry, tak jak ja nie jestem dobry w czytaniu i pisaniu. 

W szkole jest fajnie. Jestem z Danielem w klasie. Jego mama nie chciała, ale pani dyrektor powiedziała, że nie może mu zmienić klasy. Cieszę się z tego powodu, bo jestem teraz w klasie z moim przyjacielem. Siedzimy razem w ławce. Za nami siedzi Maggy i May. Bardzo się lubimy. Szkoda, że May się wyprowadza. Rodzice powiedzieli jej, że znaleźli nowy dom daleko stąd. Znajdzie tam sobie nowych przyjaciół. Ale ja bym wolał, by została. Lubię jej chomika. Narysowała mi go i powiedziała, że jak będę chciał go pogłaskać, to mam pogłaskać obrazek. Nie jest on taki mięciutki jak Marchwiuś, ale taki też jest dobry. 

Z Danielem często chodzimy sami na plac zabaw. Zjeżdżamy na zjeżdżalni i bawimy się na drabinkach. Ale najbardziej lubię huśtawkę. Często siadamy na dwóch obok siebie i ścigamy się kto dalej skoczy. Jego mama nie pozwala mu się tak bawić, ale on i tak mnie naśladuje. 

Moi rodzice kupili hamak do naszego ogródka. Razem z Danielem spędzamy tam dużo czasu. Gdy jest ładna pogoda leżymy na nim i oglądamy chmurki i szukamy fajnych kształtów, a jak jest noc to oglądamy gwiazdy. Daniel jest bardo mądry. Pokazał mi gdzie jest Mała i Duża Niedźwiedzica. Ja wiem tylko gdzie jest Pas Oriona. 

Rodzice kupili mi zwierzątko. Nazywa się Gaduła i jest to papuga. Bardzo ją lubię. Niestety nie może ona wychodzić ze mną na dwór. Kiedyś do nas do domu przyszedł Daniel z Kudłaczem i Gaduła się wystraszyła i schowała za szafę. Próbowaliśmy ją wyciągnąć przez godzinę.

Razem z Danielem lubimy grac w piłkę. Daniel mówi, że w przyszłości będzie sportowcem. Ja nie wiem, ale sportowcy maja krótkie włosy, a Daniel ma długie. Ma je aż do ramion. Jest jedynym chłopcem, który chodzi w kitku. Zawsze dziewczyny go mają. Ja mam krótkie włosy. Mają dziwny kolor. Nie są brązowe, ale też nie są żółte. Mama mówi, że to ciemny blond, ale ja się nie znam. Wiem tylko, że pani fryzjerka obcina mi włosy i mam je krótsze od Daniela.

Mama Daniela też ma nową fryzurę. Miała włosy takie jak Daniel, a teraz ma czerwone. Wygląda w nich bardzo ładnie. Powiedziałem jej to kiedyś, ale ona tylko się brzydko uśmiechnęła. Wydaję mi się, że to dlatego, bo jego mama mnie nie lubi.

Twoja matka mnie nie lubiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz