Uyandığımda yerdeki kanların ne olduğuna anlam vermem gerekiyordu. Kalkıp kendime baktım hâlâ eskisi gibi görünüyordum sadece ayna karşısında geçirdiğim onca zaman heba olmuş saçlarım bozulmuştu. Başımın ağrısı yüzünden etrafı göremiyor sürekli gözlerimi kırpışrırıyordum. Nerdeydim ben ..? Başımın ağrımasını görmezden gelip nerede olduğumu ögrenmeye çalışmalıydım, elimi cebime attım telefonum yoktu. Heralde arabaya bırakmıştım. Arabaya doğru yürürken biseyin doğru gitmediğini fark ettim be ben kaza yapmıştım. Bu bu olamazdı ben çok iyi sürerdim. Bu olamazdı. Arabama yaklaştıkça içimdeki acı giderek artmaya başladı. "Güzelim arabam ne hale gelmiş. Hassiktir be.." diye bi küfür salladım. Arkadan çarpmışlar camlar kırık ve arka taraf içine göçmüş bi halde güzelim 1970 Model Challenger bana bakıyordu. Ama neden bisey hatırlamıyorum? Neden buradayım ? Ve burası neden esiyor ? Etrafa ufak bir göz attım uçsuz bucaksız gibi gözüken bir anayolun kenarında gibiydim,karanlıkta ay yolu aydınlatıyordu. "Kahretsin burdan bir araba geçmez mi be.." diye kükredim sinirden. Saat gecenin 3'üydü hangi akıllı insan bu saatte burdan geçerki,telefonumu alıp Dexter'ı aradım ancak işi düştüğünde beni arardı şimdi sıra bendeydi. Telefonu 2 sefer çaldıktan sonra açtı. "Naber Dex ? Ben Dom." Uykudan uyanmış kendi kendine mırıldanarak. "İyidir Dom. Bu saatte ne oldu ?" Fazla düşünmeden."Kaza yaptım Dex yardım lazım." Birden afallayarak etraftan da biseyleri devirerek."Nerdesin ? Nasılsın ? Nasıl oldu ?" Sanki ölüyorum desem yardıma gelecekti aptal herif belki biraz daha hızlı gelir umuduyla." Galiba kaval kemigim kırıldı hızlı gelebilirsen çok iyi olur adamım,nerde olduğumu bilmiyorum anayola yakın biyerdeyim etrafta ağaçlar var." dedim sanki tariften yerimi hemen bulmuş gibi."Geliyorum dostum dayan." dedi ve telefonu kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Karanlığı
ActionEski bir mafyanın yolu eski iş arkadaşları ile tekrar kesişmiştir. Keyif alarak okumanız dileğiyle...