Dinlemenizi tavsiye ederim...
İçeri girdiğimde herkes bana bakıyordu. Grett masasında oturmuş,ağzında purosuyla beni bekliyordu ve içerdeki adamlarını tekrar gözden geçiriyordu. Yanına gidip;"Kızım nerde Grett?" diye kükredim. Grett kendinden gayet emin bi şekilde; "Güvende Dom sadece otur ve sana söyleyeceklerimi dinle." dedi. Bu tavırları beni delirtmeye yetiyordu. Ellerimi masasına vurup;" Seni lanet olası herif sana kızımın nerde olduğunu sordum. Bana onu göstermezsen bu kadar adam gene işsiz kalacak." diye bağırdım. Adamlar birbirlerine bakarak ellerini silahlarına attılar ve kendi aralarında konuşmaya başladılar aralarında tanıdığım tek kişi John'du oda bundan önce Sam'i kaçırıp benden fidye istemeye çalışan Mark'ın sol koluydu. Oda yanındaki adamlara Dom'u dinleyin o dediğini yapar dermişcesine bakıyordu. Grett purosundan bir duman alarak arkamda duran iri yarı adama başıyla işaret yaptı ve Sam'i getirmesini söyledi. Sam, elleri ve ağzı bağlanmış ve gözleri ağlamaktan kızarmış şekilde odaya getirildi. Beni gördüğünde, baba beni kurtar dermişcesine bakıyordu. Grett'e dönüp;" 3 saniyen var Sam'i bırak." dedim. Ve saymaya başladım;"1", "2" tam "3" diyecekken son kez adamlarına bakan Grett'i gördüm. "3 zaman doldu lanet herif." diyip. Silahımı hızla çekip kafasına ateş ettim. Sonra dönüp kızımı tutan iri adama da ateş ettim ve kızıma git işareti yaptım. Ardından koşarak duvarın arkasına siper aldım. Yukarda 4 aşada 3 adam vardı. Ve hepsi benim 2 katımdı. Duvara ateş etmekten mermisi biten sarışın çocuğu tek mermide indirdim,yanındaki esmer olan ne olduğunu anlamaya çalışırken tek kurşunla onuda indirdim,geri dönerken omzuma isabet eden kurşunla biraz afalladım. Ama ilk kez vurulmamıştım. Aşada sadece 1 tane elinde glock olan esmer kahverengi saçlı adam kalmıştı. Omzuma baktığımda sadece sıyırmıştı. Kafamı çıkartmamla kuşunların kafamın üzerinden geçerek duvara saplandığını gördüm. Ne yapacaktım?
*******bölüm sonu*******
Votelemeyi yorum yazmayı ve yazarı takip etmeyi unutmayın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Karanlığı
ActionEski bir mafyanın yolu eski iş arkadaşları ile tekrar kesişmiştir. Keyif alarak okumanız dileğiyle...