##Kaçış Yolu##

128 8 2
                                    

Gene kurşunlar arasında kalmıştım biraz yorulup birazda sıkılmıştım benden ne istediklerini anlamaya çalışıyordum bir sigara yakıp düşünmeye başladım. Yukarıdaki her köşede 1 adam dururdu burdaki mekanda köşeler birbirlerine uzak olduğu için daha fazla adam koymaları gerekirken burayı her alan mafya bozuntusu kendine güvenini belli etmek için görünen adamlarının sayısını az tutar ve bütün adamlarını içerdeki silah odasına koyardı. Oraya girmek ölmek için en kısa yoldur en az 100 metre uzunluğunda ve 10 metre genişliğindeki salondan içeri adım attığınızda 10 metre boyunca duvarlardan kurulu olan bubi tuzakları devreye giriyor eğer ordan sağ kurtulursanız 5 metre ötede birbirine çapraz silah odaları duruyordu bu odalar 3 metre genişliğinde ve 2 metre uzunluğundaydı ve bu odalarda sahibinin istediğine göre her çeşit silah bulunurdu 4 tanede bu odalardan bulunuyordu bu odalar her 5 metrede 1 inşa edilmişti. Daha ileride rehinelere işkence yapılarak sorgu yapılan yan yana 4 odacık vardır. Bu odalarda her çeşit işkence aleti bulundurmak adına 15 metre karelik odalardan oluşur. En geride rehineleri saklamak için 5 metre karelik 1 oda vardır. Buraya girmek için sadece ölmek istemek lazım bunları düşünürken sigaramdan bir duman daha çekip köşeden kafamı çıkarıp Jhon'a bakan esmer çocuğu vurdum. Ve anında bulunduğum yere kurşunlar yağmaya başladı. Grett öldüğü için burda en yetkili 2 kişi John'du onu vurup ona yardım ederlerken burdan sıvışabilirdim. Yerden kırılan bir ayna parçası alıp nerde olduğuna bakmaya çalıştım tam köşeye 2 metre uzakta dolap ve saksının ortasındaki camın önündeydi,bunu yapabilirdim bir duman daha çekip kafamı çıkartıp John'u vurdum. John'un vurulduğunu gören adamları beni bırakıp ona yöneldiler. Hemen binadan çıkıp arabaya doğru koştum. Cama sol omzundan vurulmuş olan John çıktı ve arkamdan kurşun yağdırmaya başladı. Siper almak yerine son sürat arabama koştum. Arabaya bindigimde Sam arabada beni bekliyordu. Bana ağlayan gözlerle bakarak; "Kolun kanıyor baba ne oldu koluna." diyerek ağlamaya başladı. Hemen arabayı çalıştırıp tam gaz sürmeye başladım.

************************************

Umarım beğenirsiniz votelerinizi ve yorumlarinızı bekliyorum. Takip etmeyi unutmayın.

Gecenin KaranlığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin