Jhon'u kaldırıp ilerdeki sandalyeye oturttum. Ellerini bağlamaya gerek yoktu bu kadar kişiydik ve hepimizi alt edecek kadar güçlü veya bunu denemeyi göze alacak kadar aptal değildi. Jhon'a dönüp;" Büyük patronunuz kim?" dedim. Jhon bana bakarak;" Şuan ki en büyük patron George. Senden sonra masa onu seçti ilk başlarda biraz çuvalladı ama şuan masadakilerin yararına çalışıp yalakalık yaptığı için herkes tarafından seviliyor. Böyle giderse başta baya kalacağı kesin. " dedi. Ben'e dönüp;" Ben koluna pansuman yapmaya başlasan iyi olur sert çocuk daha yeni başlıyoruz." dedim. Gülümseyerek; " Tamam patron." diyip arka tarafa geçti. Tekrar Jhon'a dönüp;"Senin ne kadar sağdık biri olduğunu biliyorum. Ama bütün sorularıma anında cevap vermenden biraz kuşkulandım." dedim. Jhon bana bakarak;" Dom ailem ellerinde buraya senden yardım istemeye geldim. Sen senden istenen yardımı geri çevirmezsin. Sen başta iken burda herşey yolunda gidiyordu. Ailelere dokunulmazdı. Saygı vardı. Ama bütün dengeler tersine döndü. Adamların ateş edince karşılık vermek zorunda kaldım. Hepsinden özür dilerim. " dedi. Gözleri dolmuştu ne yapacağını bilmiyor gibi duruyordu. Başta olduğum zamanlarda Jhon'a güvenim tamdı. Kimseyi satmaz gerekirse canını ortaya koyardı benim için en az 3 kere vurulmuştu. Dönüp ekibin geri kalanına baktım. Tej bana bakıp sen bilirsin bakışları atıyordu. Ben'se kolundaki sargıyı tutarak; Patron bana soracak olursan bize yakışanı yapalım." dedi. Vincent ise sigarasını yakmış sinirli bi şekilde Jhon'a bakıyordu. O her zaman şüpheci ve işi sonuna kadar düşünme taraftarıydı. O benim kuzenim'di 6. Sınıfın yazında bir araya gelip hiç ayrılmamıştık. Sandalyede başka biri olsa Vi'yi sakinleştirmek için bi odaya kapatmam gerekirdi. Ama Vi de Jhon'u severdi ama bize gelip direk haber vermediği için ona kızgındı. İkizlere baktığımda Jack elindeki Baretta'yı parçalamış bakım yapıyordu. William sayım yaparak kalan mermi ve malzemeleri listeliyordu. James yiyecek biseyler hazırlıyordu. Herkes bi hazırlık peşindeydi. Jhon'a dönüp;" Kaç adamın kaldı." dedim. Tebessüm ederek; On beş adamım daha var." dedi. Başımla onaylayıp;" Hazırlıklara başlamalarını söyle." dedim. Ekibe dönüp baktığımda hepsi beni onayladı.
***************SON***************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Karanlığı
ActionEski bir mafyanın yolu eski iş arkadaşları ile tekrar kesişmiştir. Keyif alarak okumanız dileğiyle...