İçerideki gülüşmelerden sonra,arkama dönüp;"Hangi bar'a gitmek istersiniz beyler ?" Dedim. Vi ağzındaki dumanı üfleyip;"En yakında hangisi var ?" Dedi. Yola bakarak;"Şurda yeni açılan bir bar vardı,adamlar nezaket edip bize broşür bile yollamışlardı. Beyefendilik edip giden oldumu baylar ?" Diyip sırıtmaya başladım. Arkadan gelen kahkahanın içinden Tej;" Çok biliyorsunuz bay ukala,hadi sürde gidelim." Diyip omzuma vurdu. Aynadan ona bakıp;" Anlaşıldı patron." Deyip radyoyu karıştırmaya başladım. Ve ne yazık ki bu saatte yayın yapan düzgün bir kanal bulamayıp tekrar radyoyu kapattım. Işıklarda durup, bir sigara yaktım yanıma gelen Sarı renkteki Porsche Carrera S'in içinden gelen müzik sesi ile birden irkildim. İçindekilere bakınca 18-20 yaşlarında 4 genç gördüm. Hepsi alkolün etkisi ile müzik eşliğinde dans ederken sürücünün bana bakarak bişeyler yaptığını gördüm. Camadan ona dönüp ne oldu anlamında kafamı sallayarak göz kırptım. Gaza yüklenip devir kesmesinden anlaşılacağı üzere küçük bey biraz heyecan ve eğlence istiyordu. Arkaya dönüp;" Camları kapatın ve kemerleri bağlayın baylar." Dedim. Işık kırmızıdan yeşile döndüğü anda kalkışa başlayıp hızla önüne geçtim. Ben arayı açmaya çalışırken oda son sürat arkamdan geliyordu. Öndeki arabaları makas atarak geçtiğimde farkın iyice açılmış olduğunu fark ettim. Yaşlanmıştık ama henüz ölmemiştik. Bitiş çizgisine yani 2. Işıklara 50 metreden az kalmıştı. Biraz gaz kesip arabayı boşa aldım. Aynadan arkama baktığımda daha arada 20 araba boyu fark olduğunu görünce biraz daha yavaşladım. Kırmızı ışıklarda durunca tekrar yanıma yaklaştı ve kenara çekmemi işaret etti. Kenara çekip aşa indikten sonra küçük bey arabadan indi yanıma gelip beni tebrik etti. Yüzündeki gülümseme ile;" Seni biraz hafife almışım. Yaşlanmışsın ama hâlâ hızlısın. Ben Leslie. Arkadaşın Sean'ın oğlu." Dedi ve elini uzattı. Elimi uzatıp;" Memnun oldum Küçük Sean." Diyip. Göz kırptım. Gözlerimin içine bakarak;" Babam eğer seninle tanışmak istiyorsam seninle yarışmam gerektiğini söyledi." Dedi. Tebessüm ederek başımla onayladım. Arabasından gelen yoğun isteklere dayanamayıp tekrar elini uzattı;" Seni gördüğüme sevindim Dom amca." Dedi. Elini sıkıp;" Bende öyle evlat babana selam söyle." Dedim ve arabaya döndüm. İçeri girdiğimde herkes meraklı gözler ile bana bakarken arabayı çalıştırıp sürmeye başladım 200 metre ötedeki bara geldiğimizde arabayı park edip aşa indik. Hep beraber mekana girip bir masaya oturduk. Çok geçmeden mekanın müdürü yanımıza gelip;" Hoş geldiniz efendim sizi gördüğüme çok memnun oldum bir isteğiniz varmı ?" Diye sordu. Masadakilere baktıktan sonra;" Bize 4 tane Corona Extra." Dedim. Müdür bizi başı ile onayladıktan sonra garsonlara bir kaç işaret yaptı. Bize tekrar döndükten sonra;" Başka bir isteğiniz olursa söylemeniz yeterli efendim." Diyip gülümsedi. Müdüre bakıp bizde gülümsedikten sonra Müdür arkasını dönüp uzaklaştı. Tej daha fazla dayanamayıp;" Şu vurulma olayı ile alakalı ne biliyorsun Dom ? Söylesene artık dedi." Merakını görüp gülmemek elde değil dedim içimden. Sonra gülerek ona dönüp;" Kuru kuruya sohbet etmeyi sevmem dostum, biralar gelince uzun uzun konuşuruz." Dedim ve sırıttım. Onun beni olduğu kadar benimde onu sinir etmek hoşuma gidiyordu. Kafasını iki yana sallayıp kollarını göğsünde birleştirdi ve arkasına yaslandı. Biralar geldikten sonra;" Şerefe." Diyip yudumlamaya başladık. Biraları masaya koyduktan sonra Tej'in gözlerinin içine bakarak;" Jhon senin bulduğun kasa'nın içinde baya ince işçilikle hazırlanmış bir dosya buldum. Dosyanın içinde bütün mafya babaları ile alakalı dökümanlar bulunuyor. Herkesin herşeyi ile alakalı ailesinden bütün soy ağacına kadar. İşin tuhaf tarafı herkesin günlük standart yaptığı işlerin dahi çetelesi var. Dosyanın içinde şantajlarda var." Diyip biramdan bir yudum daha aldım ve masaya bıraktım. Jhon bana dönerek;" İçeri koşarak girdiğinde bunlar planli demiştin. O nasıl oluyor ?" Dedi. Kafamı sallayıp;" Bu dosyayı hazırlayan kişi herkesin ölüm saati ve ölüm yerine kadar ince bir ustalık ile hazırlamış. Jhon'un George'yi öldüreceği sırada George'yi öldüren kurşun bu dosya'yi hazırlayan kişinin tetikçisine ait demek oluyor." Dedim. Arkama yaslanıp mekanda çalan müziği dinlemeye başladım içeride;" Mike Williams & Dastic Candy." Çalıyordu. Şarkı ritme giridiği sırada ritim tutup dans edenlere göz gezdirmeye başladım. O sırada Vi'den gelen bir sarsılma ile göz gezdirme işim yarıda kesildi. Ona bakıp:" Ne oldu Vi ?" Dedim. Eline biramı alıp;" İç şunu da 2. Leri isteyelim." Dedi. Biramı elinden alıp tek dikişte kalan kısmını içtim. Ve boş şişeyi ona doğru salladım. Vi gülümseyip bize hususi olarak ayrılan garsona işaret yapıp bira getirmesini söyledi. Ayağa kalkıp Wc'ye gidecekken üzerinde beyaz bir bluz altında siyah etek olan 1.70 boylarında kahverengi düz saçlı yeşil gözlü açık tenli çok tatlı birini gördüm. Ve kendimi ona doğru ilerlerken buldum. Yanından geçerken kolu bana çarptı ona dönüp baktığımda bana bakıp;" Özür dilerim sizi görmedim." Diyip ağlamaya başladı. Bir an bayılacak gibi olduğu sırada onu yakalayıp kucağıma aldım. Tam döndüğüm sırada...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Karanlığı
ActionEski bir mafyanın yolu eski iş arkadaşları ile tekrar kesişmiştir. Keyif alarak okumanız dileğiyle...