##Sabahın İlk Işıkları##

82 5 0
                                    

Sevgili okuyucular kitap hakkındaki olumlu yada olumsuz düşüncelerinizi yorum yaparak bildirmenizi istiyorum bu arada vote vermeyi ve yazarı takip etmeyi unutmayınız...

Uyandığımda Sam hâlâ uyuyordu. Onu rahatsız etmeyip,yavaşça yataktan kalktım. Saat'e baktığımda saat 12'ye geliyordu mutfağa geçip kahvaltılık birşeyler hazırladıktan sonra Sam'in yanına giderek,yanağından öptüm. Ve;"Hadi bakalım tatlı şey yemek vakti." dedim. Sam ilk önce elini yüzünü yıkadıktan sonra sofraya geldi uzun zamandan beri evde yalnız olduğundan 8 yaşında bir kız çocuğu için çoğu şeyi tek başına yapabiliyordu. Ardından Lulu'ya mama koyduktan sonra yemeğime döndüm. Sam'i buralardan uzaklara Teyzesinin yanına Teksasa götürmeye karar verdim. Sam'e dönüp;" Ufaklık bugün teyzenin yanına gideceğiz seni çok özlemiş." dedim. Sam;"Sevinçten parlayan gözleriyle bana bakarak;"Babacım seni çok seviyorumm." diyip sevinçten kahkaha atmaya lulu'ya bakıp dil çıkartıp gülümseme'ye başladı. Kahvaltısını bitirdikten sonra hemen hazırlanmak için odasına koşturdu. Bende o arada bir sigara yakıp dışarıya göz gezdirmeye başladım. Burasını seviyordum. Hoş biraları, güzel barları,sürekli sıcak havası ve serinlemek içi harika yerleri vardı. Ama Sam'i burda çok kolay bulabilirler ve ona zarar verebilirler di en çok bundan korkuyordum. Birgün kalktığımda bir daha asla Sam'in seni çok seviyorum baba deyişini duyamamaktan çok korkuyordum. Ben asla bir şeylerden korkmazdım,ne olmuştu bana ben böyle biri değildim,yumuşamıştım artık. Vici'nin gidişine alışamamıştım yokluğunda çok acı çekmiştim. Çektiğim acılar beni biraz daha yumuşatmıştı sanki içimdeki o sert adamı yavaş yavaş eritmeye başlamıştı. Aklım birden Sam'e gitti o bana Vici'nin tek hatırası ve tek emaneti idi. Arkama bakmam ve korumama muhtaç olan biriydi. Onu burdan götürürsem geri döndüğümde burda bana mafyacılık oynayanların hepsinin kafasını uçurup eskiden olduğu gibi tekrar başa geçebilirdim ve geçmem lazımdı çünkü artık kimsede emir komuta zinciri yoktu ve birbirlerine saygılarıda yoktu herkes birbiri ile it dalaşı yaparak hangisinin daha iyi olduğunu kanıtlamaya çalışıyorlardı. Başlarında kim varsa o sadece para yemeye ve beleş geçinmeye kararlıydı. Ama artık böyle sürmeyecekti,tekrardan düzeni sağlamanın vakti gelmişti. Birden Sam'in ben hazırım baba demesiyle daldığım derin hayallerden sıyrılıp Lulu'yu da tasmasından tutarak arabaya bindirdim. Sam'ide bindirdikten sonra sigaramdan son dumanı çekip arabaya bindim.

Gecenin KaranlığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin